surmysuu
surmysuusurmysuu

ثبت شركت در عمان

ثبت شـركت در عمان مي تواند به عنوان يكي از بهترين راهها و همچنين مطمئن ترين راه براي افرادي باشد كه قصد مهاجرت به عمان را دارند و شرايط ديگر مهاجرت براي آنها ميسر نمي باشد كه در اين صورت افراد مي توانند از طريق ثبت شركت در عمان اقدام نمايند.

 اما نكته حائز اهميتي كه در اينجا وجود دارد اين است كه افرادي كه قصد ثبت شركت در عمان را دارند بايد شرايطي را دارا باشند تا بتوانند براي ثبت شركت اقدام نمايند و از اين طريق به اقامت و تابعيت عمان دست يابند اما نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه فرد متقاضي بايد براي ثبت شركت بيزينس پلن قوي ارائه نمايد تا بتواند فعاليت اقتصادي خود را آغاز نمايد و از اين طريق به سودآوري لازم دست يابد.

ثبت شركت در عمان

پس از ثبت شركت فرد بايد فعاليت خود را جهت تجارت آغاز نمايد .تجارت در كشور عمان را مي توان از طريق بخش هاي خصوصي پيگيري نمود. بخش هاي خصوصي دو كشور مي توانند در حوزه هاي بنادر، هواپيمايي، راه آهن و بانكي، انرژي، موادغذايي، همكاري هاي خود را گسترش دهند.

در حوزه سرمايه گذاري و تجارت در كشور عمان ، شركت هاي عماني به مشاركت و فعاليت در ايران علاقه مند هستند، بانك هاي عمان هم آماده ارائه تسهيلات بانكي با نرخ سود اندك به پروژه هاي سرمايه گذاري ايران در عمان هستند.

صادرات تخصصي كالا به كشورعمان

با توجه به دانش فني و توانمندي هايي كه در ايران وجود دارد، مي توان درزمينه صادرات تخصصي كالا به كشورعمان با كشور عمان مشاركت كرد كه نتيجه آن، صادرات فوري , صادرات مواد اوليه ايران و همچنين صادرات خدمات فني و مهندسي خواهد بود.
همچنين تجار عماني و ايراني مي توانند ارتباط عمان و كشورهاي CIS را توسعه دهند كه نتيجه آن، افزايش سهم ترانزيت و روابط تجاري ايران خواهد بود.

امروزه يكي از مهم‌ترين اهداف همه‌ي كشورها تلاش براي بهبود اوضاع اقتصادي و رونق كسب‌وكار و تجارت به ويژه در بخش خصوصي است و يكي از عوامل مهم تشكيل دهنده‌ي يك كسب‌وكار يا بنگاه و شايد مهم‌ترين هدف آنها، انجام معاملات و دادوستدهاي مختلف با مشتريان است به نحوي كه هرچقدر تعداد و حجم اين معاملات گسترده‌تر باشد، كسب‌وكار بهتر و موفق‌تر ارزيابي مي‌شود.

LC

يكي از راه هاي معروف و شناخته شده براي پرداخت‌ها، مخصوصا در عرصه‌ي تجارت بين‌الملل، استفاده از نهادي با عنوان ال سي ( LC ) يا اعتبار اسنادي است. منظور از واژ‌ه‌ي LC كه مخفف عبارت Letter of credit يا به نحو دقيقتر Documentary Letter of Credit است و با عناوين اعتبار اسنادي يا اعتبار‌نامه در زبان فارسي معرفي مي‌شود.

يك روش پرداختي است كه در آن تعهد قطعي به پرداخت از جانب بانك گشاينده‌ي اعتبار وجود دارد و به خريدار و فروشنده داده مي‌شود كه به موجب آن بانك تعهد مي‌كند كه ميزان پرداختي خريدار، در زمان تعيين شده و با همان مبلغ مورد توافق و صحيح، به فروشنده داده خواهد شد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۹:۰۱ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی