surmysuu
surmysuusurmysuu

خريد و فروش مرغ مرندي

پرورش انواع ماكيان  و پرورش مرغ توسط مزرعه تخصصي رنگين پر

پرورش ماكيان پرورش و توليد ماكيان در سال هاي اخير مخصوصا در ايران رواج بسياري پيدا كرده است .اين نوع از كسب و كار به دليل اين كه سرمايه گذاري زود بازدهي است ، جزء مشاغل پرطرفدار محسوب مي شود .

پرورش ماكيان

پرورش و توليد ماكيان هم نيازمند به سرمايه است و هم تجربه و هم دانش مخصوص پرورش ماكيان . پرورش ماكيان انواع متنوعي از پرندگان را شامل مي شود. در ادامه به تعريف ماكيان و انواع آن مي پردازيم .

پرورش مرغ مرندي

مرغ مرندي يكي از بهترين گونه هاي تخم گذار در ايران به حساب مي آيد ، كه طرفداران بسياري دارد . اين گونه از مرغ ها همان طور كه از نام آن پيداست ، متعلق به شهرستان مرند ازتوابع استان آذربايجان شرقي است . به جرات مي توان گفت كه اين مرغ به دليل تعداد تخم گذاري هاي كه در سال دارد جزء نمونه هاي كمياب به شمار مي آيد

پرورش و فروش جوجه يك روزه

جوجه يك روزه يكي از مشاغلي است كه با رشد صنعت پرورش مرغ گوشتي ، گسترش بسياري پيدا كرده است . پرورش جوجه يك روزه بر خلاف تصور عموم كاري بسيار سخت و فشرده نيست و اين شغل فقط نيازمند تجربه و مراقب ويژه مي باشد .

فروش و پرورش بوقلمون

اگر جز افرادي باشيد كه در حوزه هاي پرورش پرندگان فعاليت داشته ايد ، با نحوه پرورش اين پرنده و شكل ظاهري آن آشنا هستيد . اما اگر جزء كساني هستيد كه فقط گوشت با گوشت بوقلمون آشنايي داريد ، با خواندن اين مطلب مي توانيد اطلاعات جامع و كاملي از بوقلمون به دست آوريد.

بوقلمون جز سنگين ترين پرندگان خانگي است ، كه شما مي توانيد آن را در حياط خانه و مزرعه خود پرورش دهيد. پرورش دهندگان بوقلمون اين پرنده را جزء پر سودترين پرندگان صنعت پرورش طيور مي دانند.

توليد و فروش مرغ و خروس سياه

مرغ و خروس سياه جزئ غذاهاي سنتي كشور هاي شرق آسيا است . غذا هاي سنتي و مرسوم هر كشور يكي از مواردي است كه در دنياي ارتباط  با استقبال بي نظيري روبرو شده است. اكثر مردم دنيا وقتي با ويژگي ها و مزاياي غذاي يك كشور آشنا مي شوند ، سعي مي كنند آن غذا را براي يك بار هم كه شده امتحان كنند.

پرورش و فروش قرقاول

قرقاول  آمريكايي ، يكي از پرنده هاي زيبا است . زيبايي اين پرنده به دليل پر هاي رنگارنگ آن زبان زد عموم است . امروزه پرورش قرقاول به دلايل مختلف رو به افزايش است .

قرقاول از پرندگاني است كه بومي كشور هاي آسيايي محسوب مي شود . اما از طريق عوامل انساني به قاره هاي ديگر نيز وارد شده است و مورد پرورش قرار گرفته است .

قرقاول جز پرندگاني است پرورش آن رو به افزايش است ، جدا از زيبايي اين پرنده كه برخي از پرورش دهندگان به عنوان پرندگان زينتي آن ها را توليد مي كنند ، اين پرنده گوشت لذيذ و مفيدي نيز دارد .

پرورش و فروش مرغ شاخ دار

مرغ شاخ دار براي كساني كه در صنعت پرورش طيور فعاليت دارند ، نامي شناخته شده است . اما براي مصرف كنند گان تا حدودي نا شناخته است .

اين گونه مرغ كه اصالتا متعلق به قاره افريقا مي باشد ، به مرغ گينه نيز شناخته مي شود ، همچنيين به دليل رنگ سفيد برخي از گونه هاي آن با نام مرغ مرواريد نيز شهرت دارد . اين گونه از مرغ هاي شاخ دار را در زمره پرندگاني مانند قرقاول قرار مي دهند .

امروزه با توسعه صنعت طيور استقبال براي پرورش پرندگان نادر و كمياب بسيار افزايش يافته است . مرغ شاخدار نيز جء پرنئگاني محسوب مي شود كه استقبال براي پرورش آن به صورت روز افزون در حال گسترش است .


امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۰:۳۳ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی