surmysuu
surmysuusurmysuu

نان كروسان

نان كروسان از پر طرفدارترين نان در بين هزاران نان در ايران ميباشد .اين نان به دو صورت بسته بندي صنعتي و خانگي در بازار عرضه ميشود .

نان كروسان را بايد از بهترين مواد و تازه ترين مواد توليد شود . در دنياي امروز بر اساس نياز افراد و شرايط زندگي تعداد درخواست نسبت به توليد بيشتر است به همين دليل دستگاهاي توليد صنعتي اين نان وارد بازار شده است البته شما ميتوانيد اطلاعات و ويژگي هاي اين دستگاه را در سايت ما جستجو نماييد.

خمير هزارلا نوعي خمير چند لايه است كه با قرار دادن كره در داخل خمير و تا كردن خمير تهيه مي‌شود. اين خمير بيشتر براي تهيه پاي به كار مي‌رود. خمير هزارلا در آشپزي فرانسوي يكي از خميرهاي پرعطر و خوش‌طعم به شمار مي‌آيد.

كروسان هرچند بطور اوليه در قرن ۱۳ ميلادي در كشور اتريش ابداع و متداول شده، ولي بعنوان نان رسمي صبحانه فرانسوي شناخته مي شود و تقريباً در سراسر اروپا يكي از اركان صبحانه اروپايي است.كراسان را در كشورهاي مختلف اروپا با نام هاي متفاوت مي‌توان يافت در اتريش كه مبدع اصلي آن است بنام Kipfel و در كشورهاي آلماني زبان بنام Gipfeli عرضه ميگردد.داخل نان كراسان معمولا با انواع پنير، گوشت ، خامه ، شكلات و مخلفات ديگر پر مي شود. اين نان به دليل استفاده از كره در توليد آن بسيار نرم و لطيف است و تا مدتها بعد از توليد تازگي و نرمي خود را حفظ مي كند.

چطور مثل يك فرانسوي كروسان بخوريم؟

كروسان يك نان شيريني بسيار خوشمزه و خوش طعم است و تقريبا هر زماني مي توان آن را ميل كرد. اما فرانسوي ها به طور سنتي كروسان را به عنوان صبحانه و همراه با قهوه مي خورند. البته نحوه سرو اين نوع نان به زماني كه در اختيار داريد هم بستگي دارد. صبحانه هاي آخر هفته فرانسوي ها معمولا بسيار مفصل برگزار مي شود و در كنار كروسان انواع ميوه هاي تازه، خامه، كره، مربا، آب پرتقال و قهوه هم سرو مي كنند. براي شاغلان هم جمع و جور بودن كروسان مزيت فوق العاده اي است و شاغلان و بچه مدرسه اي ها به راحتي كروسان را با خود همراه مي برند و در طول مسير ميل مي كنند.

و به دليل پر طرفدار بودن اين نان دستگاه هاي توليد صنعتي اين دستگاه در ايران موجود ميباشد.در كشور ما كارخانجات مختلفي هستند كه نان كراسان توليد مي كنند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۵:۲۵ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی