surmysuu
surmysuusurmysuu

كود سياه غني شده يكي از پركاربردترين و پرطرفدارترين كود در صنعت كشاورزي محسوب مي شود. اين نوع از كود مي تواند تاثير زيادي در پروسه كاشت و برداشت محصولات گياهي داشته باشد. به طوريكه كارشناسان معتقدند استفاده از كود سياه براي رشد ريشه هاي گياهي الزامي و ضروري است و عدم استفاده از آن تا حد زيادي بازدهي در مرحله برداشت را تحت تاثير منفي قرار مي دهد. علاوه بر اين محافظت از گياه در برابر بيماري ها و آفات نيز از ديگر مزاياي كود سياه در صنعت كشاورزي مي باشد.

 

 مزاياي استفاده از كود سياه غني شده

 رفع عقيمي درختان با كود سياه (بارور نمودن درختان)

اين كود در چرخه كامل بيلوژيكي قرار مي گيرد توسط بيوراكتورها توسط چند فرايند خاص كه در حيطه يك اختراع است

 جلوگيري از سرما زدگي درختان با كود سياه غني شده

به دليل اينكه اين كود به رنگ تيره است ميكروارگانيسم ها و ازتوباكترها فعاليت خود را آغاز ميكنند و زمين اطراف ريشه را گرم نگه ميدارند و به دليل اينكه ريشه حكم عضو انتقال رسان را دارا مي باشد

 پائين آوردن مقدار مصرف آب و تعداد دفعات آبياري با استفاده از كود سياه غني شده

با توجه به اينكه هر ملكول از اين كود مي تواند شش برابر خود آب جذب كند و در موقعي كه زمين كم آب كم كم آب رابه زمين انتقال مي دهد بر همين اساس متواند آبياري را تا يك سوم كاهش دهد.

 كنترل بيماري هاي نباتات و حافظ محيط زيست با استفاده از كود سياه

به دليل اينكه اين كود در چرخه بيولوژيكي قرار گرفته و در موقع مصرف در زمين باعث زنده شدن ميكروارگانيسم ها و باكتري هاي مفيد و ازتوباكترها كه بر اثر فعل وانفعلات حاصل از مولد بالادر حدود ۳۰%از آفات نباتي و همچنين مقدار سم پاشي هم۳۰% كم مي شود.

 اصلاح و حاصلخيز نمودن انواع خاك هاي غير حاصلخيز با كود سياه غني شده

به دليل وجود ارگانيسم ها و باكتري ها و قارچ هاي مفيد كه در اين كود موجود مي باشد، در موقع مصرف اين كود اين عوامل كه به صورت زنده در اين بسته بندي فعال هستند با ورود به زمين شروع به بارور كردن زمين و حاصلخيز كردن آن مي كنند

 ميزان مصرف كود سياه غني شده در مزارع و باغات

كود سياه ماند ساير كودها ميزان مصرف مناسبي دارد كه توسط كارشناسان تعيين مي شود. اين ميزان بستگي زيادي به نوع آب و هواي منطقه، نوع خاك، ميزان آب و … دارد. خاك زراعي در آزمايشگاه مورد تجزيه و تحليل قرار مي گيرد و سپس توصيه هاي لازم توسط كارشناس و مهندس مربوطه به كشاورز و زارع داده مي شود علاوه بر مقدار مصرف ، زمان افزودن كود نيز اهميت زيادي دارد. بايد از كود سياه و اصطلاحا كودهاي فسفردار در زمان و موقعيت مناسب و بجا استفاده كرد.

 علائم كمبود كود سياه در گياهان

سرعت رشد گياه كند شده و ساقه ها باريك مي شوند.

گياه نمي تواند در برابر آبياري با آب سرد مقاومت چنداني از خود نشان دهد.

رسيدن دانه و رشد گياه با تاخير صورت مي گيرد.

تعداد دانه هاي پوك افزايش مي يابد.

رنگ برگ ها تغيير مي يابد و شكل آن ها باريك تر از قبل مي شود.

تعداد برگ ها و دانه ها كاهش مي يابد.

برگ هاي قديمي تر گياه رنگ قهوه اي به خود گرفته و مي ريزند.

رشد گياه سرعت نداره و ساقه ها باريك و نازك مي شوند.

پنجه زني گياه كاهش مي يابد.

 

 قيمت كود سياه غني شده

با توجه به مطالب فوق به ايـن نتيجه مي رسيـم كه  مصرف كودهاي بيولوژيك باعث افزايش كمّي  و كيفي محصول توليدي  و افزايش در آمد كشاورزان ميگـردد و علاوه  بر آن سلامـت  عمومي جامعه نيز افزايش مي يابد ، با پيشـرفت فنون كشـاورزي و افزايش توليد زراعــي در واحد سطح ، مصرف ساير عناصر كم مصرف  مثل آهن ، منگنز ، بُــر و غيره  به  همراه ساير كـودهاي شيميايي و آلي ضــروري خواهد بود  .قيمت اين كود بستگي به نوع آن و همين طور وزنش دارد. شركت هيراكود ، كود مورد نياز كشاورزان ، باغداران عزيز را با قيمتي متعارف و رقابتي عرضه مي نمايد. همچنين اين كود براي فروش عمده نيز در بسته بندي هاي جداگانه موجود مي باشد.

خريد كود سياه غني شده

كود سياه غني شده در بسته بندي هاي مورد نياز شما با هر وزن و مقداري كه بخواهيد موجود و قابل خريد و ارسال است. براي خريد كود سياه غني شده و مشاوره درباره نحوه فروش عمده آن با كارشناسان هيراكود تماس حاصل نماييد.

 خدمات هيراكود

شركت بازرگاني هيراكود در سال ۱۳۹۵، با هدف كمك به بهبود كيفيت توليد محصولات كشاورزي و باغي در كشور، شروع به كار كرد. اين مجموعه عمده فعاليت خود را بر روي عرضه كودها و تغذيه دهنده هاي گياه اعم از كودهاي ارگانيك و كودهاي شيميايي، متمركز نمود و به ارائه محصولات ايراني و خارجي به خريداران عمده پرداخت.

هيراكود ، اصالت همۀ كالاهايش را تضمين و همۀ آن‌ها را با كيفيت عالي عرضه مي‌كند. از آنجا كه هدف اصلي اين مجموعه توليد و تامين بهترين نوع كودهاي ضمانتي با منشاء ارگانيك جهت استفاده در بخش كشاورزي مي باشد؛ كشاورزان مي توانند با خيال راحت و با هزينه هاي خيلي ارزان تر از كودهاي شيميايي، مرغي و حيواني محصولي با كيفيت برداشت كنند. اين اطمينان را به شما مي دهيم كه با يكبار استفاده از نمونه كودهاي معرفي شده مشتري دائمي ما خواهيد شد و ما را به ديگران معرفي خواهيد كرد.

هيراكود هميشه با تاكيد بر اصالت كالا، كيفيت بالا و قيمت مناسب سعي بر آن دارد تا پايين ترين قيمت هاي ممكن كودهاي توليد ملي و همچنين وارداتي را به مشتريان ارائه كند. از اين رو تجار، فروشندگان و مشتريان مي توانند با خيالي آسوده خريدشان را از اين مجموعه انجام دهند. علاوه بر اين ما با توليد و ارائه محصولات بيولوژيكي باكيفيت و قيمتي رقابتي كاري انجام داده ايم بتوانيد با هزينه اي پايين تر، كود خريداري كنيد، آبياري رو كاهش دهيد، درختان تان را در مقابل آفات و سرمازدگي مقاوم كنيد و ديگر مزايا…

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۶:۳۲ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی