surmysuu
surmysuusurmysuu

چه در حال دوش گرفتن، شنا يا غواصي در اعماق دريا باشيد، ساعت هاي ضدآب زيادي وجود دارد كه مطابق با نيازهاي شما باشد. اين ساعت‌ها به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه حتي زماني كه خيس مي‌شوند، زمان را اعلام كنند، اين ساعت‌ها همچنين داراي طيف گسترده‌اي از عملكردهاي ديگر هستند كه آنها را به انتخابي عالي براي ماجراجويان در فضاي باز و عاشقان آب تبديل مي‌كند.هنگام خريد ساعت مچي ضد آب بايد به چه مواردي توجه شود؟ از آن جايي كه همه ساعت هاي ضد آب عملكرد يكساني ندارند، بهتر است قبل از خريد نكات زير را مورد توجه قرار دهيد

براي خريد اقساطي ساعت كليك كنيد.

چگونه از ضد آب بودن ساعت اطمينان حاصل كنيم؟

بسياري از ساعت ها ادعا مي كنند كه ضد آب هستند؛ اين در حالي است كه در واقعيت اينطور نيست. قرباني خريد يك ساعت بي كيفيت نشويد؛ در عوض قبل از خريد از ميزان ضد آب بودن آن مطلع شويد.

اكثر ساعت هاي ضد آب به روش هاي زير رتبه بندي مي شوند:

  3 ATM/bar/30mاين ساعت ها معمولا فقط در برابر باران و پاشش هاي سبك مقاوم هستند.

5 ATM/bar/50mاين سطح از ضد آب بودن بايد باعث شود بتوانيد هنگام شنا از ساعتتان استفاده كنيد، اما محافظت كافي براي هنگام غوطه ور شدن در آب را ارائه نمي دهد.

10 ATM/bar/100mاين نوع ساعت ها براي اكثر ورزش هاي آبي از جمله شنا، غواصي و قايقراني انتخابي عالي هستند، اما ممكن است هنوز آنقدر قوي نباشند كه در مقابل غوطه ور شدن مقاومت كنند.

20 ATM/bar/200m اگر مي خواهيد غواصي كنيد و از طيف گسترده اي از ورزش هاي آبي در تمام طول سال و در هر آب و هوايي لذت ببريد، اين نوع ساعت همان چيزي است كه به آن نياز داريد

كارايي ساعت ضد آب چيست؟

ساعت ضد آب شما حداقل بايد بتواند زمان را به خوبي نشان دهد، زنگ هشدار را تنظيم كند و در تاريكي روشن شود. بسياري از ساعت هاي مدرن از نظر طراحي هوشمند هستند و داراي عملكرد هاي زيادي هستند كه به شما كمك مي كند پيشرفت خود را در داخل و خارج از آب ادامه دهيد.

برخي از مدل هاي گران تر داراي GPS داخلي، مانيتور ضربان قلب، ردياب هاي تناسب اندام، ردياب هاي خواب و حتي قطب نما هاي محوري و ارتفاع سنج هستند. ساعت هاي هوشمند همچنين مي توانند با تلفن همراه شما همگام شوند و به شما امكان دسترسي آسان به برنامه ها، پيام ها و تماس هايتان را حين حركت بدهند.

باتري ساعت ضد آب

اگر يك ساعت هوشمند انتخاب مي كنيد، قبل از اينكه به جاده برويد بايد آن را شارژ كنيد. عمر باتري به نحوه استفاده شما از ساعت بستگي دارد. حالت هاي GPS باتري را خيلي سريع تر از حالت هاي معمولي تخليه مي كنند.

صفحه نمايش ساعت ضد آب

با LCD هاي ديجيتال، مشاهده زمان و ساير آمار ها در يك زمان آسان است با عملكرد هاي نور پس زمينه، حتي در تاريكي مي توانيد خوانش واضحي داشته باشيد و بيشتر ساعت ها به شما اجازه مي دهند نمايشگر را براي مشاهده مهم ترين اندازه ها سفارشي كنيد.

ساعت هاي آنالوگ معمولا داراي عقربه هاي فلورسنت هستند كه مي توان آن ها را حتي در شرايط كم نور به راحتي ديد و بسياري از آن ها داراي نور پس زمينه دايره اي هستند كه صفحه ساعت را با فشار دادن يك دكمه روشن مي كند

بهترين انواع ساعت مچي ضد آب

از بهترين و معروف ترين انواع ساعت مچي ضد آب مي توان به موارد زير اشاره كرد:

ساعت مچي سيتيزن Eco-Drive Chronograph AT2141-52L

سيتيزن يك ساعت مچي معمولي روزمره با جذابيت اسپرت است. اين محصول در ميان انواع ساعت مچي ضد آب داراي يك بدنه فولادي ضد زنگ 42 ميلي متري و كريستال ياقوت ضد انعكاسي است كه در بالاي آن قرار گرفته است. از نظر طراحي، به دليل قاب باريك و صفحه بزرگ، تمام تمركز آن بر روي صفحه است. به همين دليل و به لطف جزئيات زيبايي كه دارد، واقعا متمايز است و ساعت مورد علاقه افراد مشهور قلمداد مي شود. صفحه آن به رنگ آبي و داراي روكش آفتابي زيبايي است كه نور را به خوبي منعكس مي كند. اين ساعت با باتري كوارتز ژاپني كار مي كند و داراي مقاومت 100m/330 feet در برابر آب است.  

ساعت مچي اورينت Ray II Automatic

اين ساعت به عنوان يك ساعت غواصي طراحي شده است و داراي بدنه 41.5 ميلي متري از جنس استيل ضد زنگ با طراحي كلاسيك و محافظ هاي تاجي است. همچنين به يك قاب چرخشي يك طرفه و يك صفحه آبي رنگ مجهز شده است. انرژي مورد نياز اين ساعت از نوع Automatic Orient كاليبر F6922 داخلي بوده و ذخيره انرژي آن تقريبا 40 ساعت است. قطر و ضخامت 13 ميلي متري به آن ظاهري اسپورت بر روي مچ دست داده است، اما به هيچ وجه يك ساعت بزرگ نيست و اندازه بسيار مناسبي دارد. مقاومت 200 متري آن در برابر آب دارد و آن را براي غواصي مناسب كرده است.

ساعت مچي سيتيزن Eco-Drive Promaster Diver BN0150-28E

اين ساعت مچي يك ساعت غواصي اسپرت شمرده مي شود كه قادر است انواع شرايط سخت را تحمل كند. ساعت مچي سيتيزن با يك بدنه بزرگ و حجيم 44 ميلي متري و ضخامت 12 ميلي متري ارائه مي شود. علاوه بر اين، به يك قاب چرخشي يك طرفه آلومينيومي مشكي مجهز شده است. اين صفحه داراي عقربه ها و نشانگر هاي بزرگ براي خوانايي بهتر است و حتي در تاريكي نيز عالي عمل مي كند. با اين اوصاف، صفحه آن دقيقا همان چيزي است كه از يك صفحه ساعت غواصي انتظار داريد. همچنين داراي يك صفحه مشكي و يك پنجره تاريخ است كه كنار عدد 4 قرار گرفته است.

ساعت مچي سيكو 5 اسپرت اتوماتيك مدل SRPD73

سري Seiko 5 از سري محصولات اين برند ژاپني ساعت در ميان انواع ساعت مچي ضد آب به ارائه ساعت هاي مقرون به صرفه و با كيفيت با حركات خودكار و قيمت هاي بسيار جذاب معروف است و اين ساعت نيز يكي از همان ها است كه داراي بدنه استيل ضد زنگ با قطر 42.5 ميلي متر و ضخامت 13.4 ميلي متر است. به همين دليل اندازه مناسبي براي يك ساعت غواصي اسپرت دارد. مقاومت در برابر آب 100 متر / 330 فوت است كه براي ساعت هاي روزمره نسبتا خوب است، به اين معني كه مي توانيد بدون هيچ مشكلي با آن شنا كنيد. اين ساعت از يك كاليبر داخلي خودكار سيكو برخوردار است و شباهتي به حركت اسب كاري قوي و بادوام دارد و ذخيره انرژي آن تقريبا 41 ساعت است

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۲۸:۱۹ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی