surmysuu
surmysuusurmysuu

حيات كالا | فروش برنج آنلاين | غني سازي برنج پاربويل شده با آهن و روي | خريد انواع برنج ايراني و مرغوب از فروشگاه اينترنتي حيات كالا

برنج از قديمي ترين گياهان كشت شده در كشورهاي مختلف است كه غذاي اصلي بيش از نيمي از مردم جهان را به خود اختصاص مي دهد. با توجه به اينكه كمبود آهن و روي از كمبود هاي ريزمغذي شايع درجهان است برنج غني شده با اين عناصر به مصرف كنندگان اين غذا كمك مي كند تا مواد مغذي بيشتري جذب كنند. پس در هنگام خريد برنج دقت لازمه را داشته باشيد و پيشنهاد ويژه ما خريد برنج ايراني از فروشگاه حيات كالا مي باشد.

سايت حيات كالا؛سايت تخصصي فروش برنج ايراني است و در زمينه آرامش رواني و جسمي فعاليت مي نمايد . ما مي خواهيم خريداران از سايت ما در هر دوي بدن و ذهن ؛ زيبايي ،سلامت،قوت،تعادل وتعالي را دارا باشند كه با واردشدن در مراحل خريد به چگونگي آن پي خواهيد برد.

 غني سازي برنج پاربويل شده با آهن و روي

غني سازي در دانه خام برنج چندان موفقيت آميز نيست كه دليل آن مي تواند عدم پذيرش مصرف كنندگان باشد، همچنين شستن برنج بدون پوست كه يك عمليات معمولي در پخت برنج است موجب حذف مواد معدني آن مي شود. پوشش اطراف برنج از حذف مواد معدني جلوگيري كرده و تراكم آهن و روي آن را بطور قابل توجهي پس از غني سازي با پاربويل كردن افزايش مي دهد.

تعريف پاربويلينگ

پاربويلينگ پخت مقدماتي برنج همراه با سبوس برنج است و شامل سه مرحله خيساندن، حرارت دهي و خشك كردن ميباشد. در اين فرايند برنج پوست گيري نشده در آب با دماي بالا خيسانده شده وبدنبال آن ژلاتينه شدننشاسته اتفاق مي افتد .غني سازي با افزودن آهن يا روي به آب خيساندن انجام مي شود و به تغييرات بيشتري در فرايند پاربويل كردن نيازي ندارد. توليد برنج پاربويل شده نسبت به برنج پاربويل نشده برتريهاي ديگري دارد كه از مهمترين آنها مي توان به عدم چسبندگي و خميري شدن برنج، افزايش عمرنگهداري، ايجاد سفتي و مقاومت دانه ها، افزايش بازده آسياباني اشاره كرد.

آسان خريد كنيد!

در حال حاضر فروشگاه اينترنتي حيات كالا ، در زمينه فروش انواع برنج باكيفيت داخلي ، فعاليت مي نمايد. براي آگاهي از استاندارد فروش برنج  مي توانيد به اين سايت مراجعه كنيد.خريد برنج از اين سايت بسيار آسان است و با استفاده از روش هاي آنلاين مي توانيد به خريد برنج عمده و جزيي در كليه نقاط ايران بپردازيد. قيمت برنج در اين سايت به صورت روزانه به روز مي شود. ما سعي داريم كه قيمت روز خريد برنج را با حذف واسطه ها كاهش داده و با مناسب ترين شكل به مشتريان عرضه كنيم.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۹:۵۱ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی