surmysuu
surmysuusurmysuu

تركيب فايبرسمنت با ديگر متريال : نماي ساختمان يكي از عناصر مهم و كليدي در زيبايي و چشم نوازي يك ساختمان است . در واقع نماي ساختمان بعد از پوست، لباس و دكوراسيون داخلي، نقش پوست چهارم انسان را بازي مي كند و درجه اهميت آن را از اين جمله مي توان تشخيص داد. با توجه به افزايش كاربرد فايبرسمنت در نماي ساختمان مي توان گفت اين محصول پوشش مناسبي براي هر ساختماني با هر كاربردي مي باشد .  نماي فايبرسمنت برد مي تواند مناسب يك ساختمان ويلايي و خانوادگي نيز باشد . يكي از ويژگي هاي نماي فايبر سمنت برد، امكان ايجاد آسان طراحي هاي سه بعدي روي ساختمان است.

تركيب فايبرسمنت با ديگر متريال

شما مي توانيد در ساخت و طراحي ساختمان از نماي فايبرسمنت برد به همراه چوب و سنگ و شيشه نيز بهره ببريد . فايبرسمنت امكان تركيب با مواد و مصاله ديگر را براي شما ايجاد مي كند تا نما و ظاهري شكيل تر به ساختمان هاي خود بدهيد. اين نوع استفاده از متريال در نما علاوه بر كمك به هماهنگي وزن و محاسبات معماري، مقاومت در برابر آب و هوا هاي مختلف را نيز در نماي ساختمان فراهم مي سازد.

واحد تحقيق و توسعه شركت رزين چوب راش موفق به توليد محصول جديدي به نام كناميت ( فايبر سمنت برد ) گرديده است.هدف از توليد صنعتي پانل سيمان اليافي در جهت صنعتي سازي ساختمان و دورشدن از ساخت و ساز سنتي مي باشد كه باعث حذف كارهاي اضافي شده و موجب سبك سازي ساختمان مي گردد.

مزاياي استفاده از فايبر سمنت برد

استفاده از فايبر سمنت برد براي ساختمان سازان از چند جهت داراي مزيت است كه در زير به ان شاره خواهيم كرد :

  • در هركجا كه لازم باشد ساختمانهائي سريع ٫ايمن ٫ زيبا و با كيفيت ايجاد شود سازه هاي LSF با فايبر سمنت برد استفاده ميشود.
  • سرعت كار تا ۵ برابر افزايش مييابد.
  • بعلت سبكي وزن مصالح امكان تهيه سريع و حمل آن از راههاي دور با هزينه كم مقرون به صرفه ميباشد.
  • بعلت مقاومت بالا ايمني بهتر سازه در برابر بلاياي طبيعي تامين ميشود.
  • حفظ سلامتي مصرف كننده بعلت عدم وجود گازهاي متصاعد شده.
  • مقاومت در مقابل اتش سوزي.
  • توليد در كارخانه مطمئن تر از ساخت و ساز در كارگاه ميباشد.
  • براين اساس هر گونه ساختمان يا سازه اي كه با فايبر سمنت توليد گردد ميتواند نيازهاي ضروري را سريعا براورده نموده ميتواند سازه اي مطمئن وپايدار باشد.تركيب فايبرسمنت با ديگر متريال

چه مكان هايي از ساختمان براي پوش با فايبر سمنت مناسب اند:

ديوار هاي بيروني

ديوار هاي داخلي

شيرواني ها

طاق ها

برخي خصوصيت هاي فايبر سمنت ها(مثلا مقابله با اشعه فرابنفش يا مقاومت در برابر انجماد و رطوبت) شرايط ويژه اي را مي طلبد و بايد به صورت سفارشي توليد شود.سايز قطعات مورد استفاده در كاربرد و دوام آن موثر است. اگر قرار است دور پنجره ها را بپوشانيد يا ساختمان شما داراي قوس و خميدگي است آن را در استفاده و سفارش قطعات در نظر بگيريد. ترجيحا از قطعات استاندارد استفاده كنيد.از آنجايي كه ماده ي اصلي در توليد فايبر سمنت برد سيمان است به خودي خود مقاومت خوبي در برابر رطوبت،‌گرما و پوسيدگي دارد. اما با توجه به كاربردتان توصيه مي شود به آن عايق هاي حرارتي اضافه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۰:۴۶ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی