surmysuu
surmysuusurmysuu

چه لحافي استاندارد محسوب مي شود ؟لحاف و روتختي از وسايلي هستند كه هر فرد زمان زيادي را در طول شبانه روز با آن ها طي خواهد كرد. روتختي و لحاف عضو جدانشدني اتاق خواب شما هستند. لحاف شما يك‌سوم از شبانه‌روز همراهتان است. پس بايد در انتخاب آن دقت كنيد.

لحاف بهتر است يا پتو ؟

براي يك اتاق خواب شيك و مرتب، نياز به دوخت ست لحاف داريد.كلا لحاف سر و سنگين‌تر و رسمي‌تر است و ماندگاري‌اش هم بيشتر.

براي لحاف‌هاي سفارشي، از الياف صنعتي جديد استفاده مي‌كنند كه ضمن توليد گرماي بيشتر، ماندگاري بهتري دارند و با شست‌وشو وا نمي‌روند.

رويه اينها را اغلب از نخ و كتان درست مي‌كنند تا گرم‌تر باشد؛ ضمن اينكه كلا لحاف‌هاي سبكي به حساب مي‌آيند.

 

اندازه استاندارد لحاف ها چگونه است ؟

  • يك نفره معمولي: 220×150 سانتي‌متر
  • يك نفره ويژه: 220×170 سانتي‌متر
  • 2 نفره معمولي: 220×205 سانتي‌متر
  • 2 نفره ويژه: 240×220 سانتي‌متر

سايز استاندارد لحاف

لحاف يك نفره، لحاف دو نفره و انواع ديگر سايز لحاف‌ها بستگي به سايز تخت شما دارد. طول و عرض تخت خود را اندازه بگيريد و براي هر كناره 10 سانت اضافه براي آويزان شدن لحاف در نظر بگيريد. اگر ملحفه و روتختي كتان و نخي مدنظر شما است توصيه مي‌كنيم كه آن‌ها را در اندازه بزرگ‌تري تهيه كنيد زيرا اين جنس در طول زمان آب مي‌رود و كوچك‌تر مي‌شود.

كدام جنس لحاف مناسب شماست ؟

تنوع بسيار گسترده‌اي در جنس‌هاي لحاف وجود دارد. از كتان و نخ خالص گرفته تا ساتن و پارچه‌هاي صنعتي تركيبي و غيره. اگر در مناطقي با هواي گرم زندگي مي‌كنيد يا گرمايي هستيد و زياد در خواب عرق مي‌كنيد بهتر است از لحاف نخي و كتان استفاده كنيد زيرا راحت‌تر و خنك‌تر هستند.

چه لحافي مناسب اتاق خواب شماست ؟

مدل تخت: اگر تخت ساده‌اي داريد مي‌توانيد با طرح‌هاي رنگي و شلوغ سادگي آن را پنهان كنيد و تركيبي چشم‌نواز داشته باشيد. اما اگر تخت مجللي داريد استفاده از روتختي ساده‌تر به شيك بودن تخت شما مي‌افزايد.

رنگ اتاق خواب: سعي كنيد در هنگام انتخاب طرح لحاف به هماهنگي آن بارنگ ديوار و ساير لوازم اتاق خواب خود بيانديشيد.

درنهايت لحاف شما به هر شكلي كه باشد بايد به تخت و اتاق خواب شما بيايد. اگر اتاق خواب رنگارنگ و شلوغي داريد با يك روتختي ساده آن را آرامش‌بخش‌تر كنيد و برعكس اگر اتاق سرد و بي‌روحي داريد با يك لحاف شلوغ و پررنگ به آن هيجان دهيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۸:۴۹ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی