surmysuu
surmysuusurmysuu

اينكه شما بتوانيد بهترين برنج شمال را در مرودشت تحويل بگيريد، خيلي هيجان انگيز است. از همه مهمتر اينكه بدونيد يك برند معتبر در شمال كشور و در شهر گرگان كه سالهاي سال است در زمينه كاشت برنج و فروش آن فعاليت ميكند، اين كار رو انجام ميدهد، باز هم بهتر خواهد بود.

فروشگاه اينترنتي خريد و فروش برنج شمال

برنج آرتا رحيمي سالهاي متوالي است كه در زمينه توليد و عرضه برنج در سطح استان گلستان مشغول فعاليت مي باشد. با ظهور اينترنت و ايجاد زيرساخت هاي توزيع و بسته بندي و ارسال در فضاي مجازي، چندين سالي است كه در اين حوزه فعاليت مي نمايند.

خريد و فروش انواع برنج مرغوب شمال در مرودشت

خريدوفروش عمده انواع برنج مرغوب شمال آرتا رحيمي در بروجرد آغاز شده است. محصولات ما از جمله برنج شيرودي ،برنج طارم دمسياه ،برنج طارم سنگي، برنج عنبر بو، برنج ندا, برنج فجر و سبوس برنج مي توان با دفتر مركز فروش برنج تماس گرفت.
براي مشاهده ليست قيمت از لينك ذيل استفاده كنيد.

در حال حاضر شركت برنج آرتارحيمي انواع برنج محلي شمالي و برنج ايراني و ديگر برنج ها را توليد و بسته بندي و در بسته هاي زيبا و محكم به صورت عمده و تك فروشي ارسال مي نمايد. هدف ما ارسال بهترين محصولات با قيمتي مناسب به دست شما مشتريان عزيز مي باشد.

ارسال برنج شمال به مرودشت

شهرستان مرودشت در استان فارس قرار دارد. با توجه به مساحت و بازار متنوع برنج در مرودشت، هزينه هاي جابجايي و پيداكردن بهترين برنج شمال در بروجرد، كاري بسيار سخت و گاهي نشدني مي باشد. با توجه به وجود سايت هاي فروشگاهي برنج و برنج هاي تقلبي كه در بازار عرضه مي شود پيدا كردن برنج مرغوب شمال كاري بسيار دشوارتر است. اما ما به شما اين اطمينان را مي دهيم كه برنج فرستاده شده براي شما كاملا اصل بوده است چون ما از توليدات خود مطمئن هستيم. هموطنان عزيز در مرودشت مي توانند تنها با يك تماس و مشاوره تلفني محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و در محل خود تحويل بگيرند.

ارسال به شهر مرودشت و حومه مرودشت- انواع برنج شمال با طعم دلپذير و عطر مطلوب مناسب براي ذائقه هر ايران

خريد اينترنتي بهترين برنج ايراني با قيمت مناسب

اگر به دنبال خريد برنج با قيمت مناسب هستيد ، حتي يك ثانيه را هم از دست ندهيد . ما به شما برنج آرتا رحيمي را پيشنهاد مي كنيم . بسياري از مردم در زمينه تشخيص برنج خوب و با كيفيت تخصص و توانايي ندارد. همچنين خريد اين محصول به صورت مستقيم از شاليزار و خود كشاورز هزينه، زمان و زحمت زيادي را به دنبال دارد. ما همين كار را براي شما با هزينه كمتر و صرف كمترين زمان انجام مي دهند. شما مي توانيد انواع برنج شمال را به صورت اصل و خالص از ما خريداري كرده و از طعم و عطر آن لذت ببريد.

برنج ايراني مرغوب را از كجا بخريم؟

با توجه به اينكه دلالان اين حرفه بسيار زياد شده اند و براي افزايش فروش برنج مرغوب و با كيفيت را با نمونه پايين تر تركيب مي كنند و قيمت برنج را پايين تر مي فروشند.با اين وصف ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه خريد برنج خود را از برنج آراتا رحيمي انجام دهيد كه تمامي محصولات آن با كيفيت و مرغوب مي باشد و با استاندارد هاي لازمه توليد و بسته بندي مي شود.

فرآيند خريد برنج در فروشگاه اينترنتي برنج ايراني، به دو صورت انجام ميشود.

روش اول: خريد آنلاين برنج از فروشگاه اينترنتي و پرداخت آنلاين هزينه ي آن ( بعد از تكميل فرآيند خريد، كارشناسان ما در سريعترين زمان، برنج شما را به آدرس درج شده در هنگام خريد، ارسال مي نمايند.)

روش دوم: خريد به صورت ثبت سفارش : عموماً اين روش براي خريد هاي بالاي 500 كيلوگرم استفاده ميشود ، چرا كه حجم خريد بسيار بالا مي باشد و براي امور تجاري مورد بهره برداري قرار مي گيرد، لذا به همين منظور، مي توانيد خريد برنج مورد نياز را از طريق فرم ثبت سفارش خريد برنج، تكميل نماييد تا كارشناسان ما، در اسرع وقت، فرآيند ثبت سفارش شما را پيگيري نمايند.)

ثبت سفارش برنج

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۸:۲۵ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی