surmysuu
surmysuusurmysuu

نماي خانه با قدرت فايبر سمنت برد : خانه الماس اتريش: اين خانه يكي از زيباترين خانه هاي واقع درنزديكي سواحل اتريش مي باشد. اين خانه در داخل يك مجتمع طبيعت ساخته شده است،كه د رنگاه كلي مانند يك رشته اي از مرواريد مي باشد. اين ساختمان داراي خطوط منظم و يكنواختي دارد كه يكي از جنبه هاي مهم در طراحي مي باشد.

خانه الماس دراتريش

اين خانه داراي دو چهره متفاوت مي باشد در حالي كه از پشت ساختمان به صورت يك خانه سنتي مشاهده مي شود و در قسمت ديگر كه رو به درياچه مي باشد داراي ساختاري كاملا مدرن و آزاد مي باشد ولي با اين وجود دو طرف ساختمان به يكديگر متصل است و هيچگ.نه شكافي بين آنها وجود ندارد.يكي از مهم ترين زيبايي اين ساختمان استفاده از فايبر سمنت برد در نماسازي مي باشد.

نماي خانه با قدرت فايبر سمنت برد

نماي خانه با قدرت فايبر سمنت برد

در نماي ساختمان از يك بافت فايبر سمنت برد با قدرت و پرجنب و جوش استفاده شده است كه شما تا به حال هيچ كجا نديده ايد و نگاه منحصر به فرد توسط فرايند توليد پويا به طور خاص هماهنگ شده مشخص مي شود.  تغييرات طبي طبيعي در تطابق رنگ و چشم انداز حتي بين پانل به طور برجسته بر صحت مواد تأكيد دارد. فايبر سمنت برد از خانه در برابر رطوبت و اثرات آب و هوايي بسيار مقاوم هستند و سالهاي طولاني اين اجازه را به شما مي دهند كه از نماي خانه خود لذت كامل را ببريد.

نماي خانه با قدرت فايبر سمنت برد

مزاياي استفاده از فايبر سمنت در ساخت و ساز

– وزن سبك صفحات سيماني اليافدار موجب كاهش وزن كلي ساختمان و در نتيجه مقاومت بيشتر سازه در برابر نيروهاي بيروني وارده از جمله زلزله مي شود. در ساختمانهاي سنتي وزن زياد سازه موجب ريزش آوار و مقاومت كمتر در برابر زلزله، باد و طوفان مي شود.
– زيرسازي فلزي صفحات فايبر سمنت موجب ايجاد استحكام در اسكلت سازه شده و نقش موثري در تحمل نيروهاي وارده بر سازه را ايفا مي كند.
– در سيستم ساخت و ساز خشك نيازي به استفاده از آب، گچ، ميلگرد، آجر، بلوك سيماني، خاك، شن و ماسه و … نبوده از اينرو علاوه بر صرفه جويي در هزينه ها موجب كاهش هزينه هاي ساخت و ساز و پرتي حاصل از مصالح ساختماني مي شود.
– افزايش سرعت اجراي پروژه ناشي از سرعت بالاي نصب نسبت به ساخت و ساز سنتي و نياز به تعداد افراد كمتر جهت اجراي پروژه در مقايسه با ساخت و ساز سنتي.

بيشتر بخوانيد

ايده هاي خلاقانه نما با فايبر سمنت برد

ايده هاي برتر نما با فايبر سمنت برد

نماي خانه با قدرت فايبر سمنت برد نماي خانه با قدرت فايبر سمنت برد نماي خانه با قدرت فايبر سمنت برد نماي خانه با قدرت فايبر سمنت برد

شركت مدرن سازان راديس با هدف ترويج سبك سازي و مقاوم سازي در صنعت ساختمان و نهادينه كردن استفاده صحيح از مصالح سبك از مصارف مختلف از جمله نماي ساختمان ، سقف كاذب ، ديوار هاي داخلي و پيراموني تاسيس گرديد.

اين شركت نماينده انحصاري فروش و اجراي فايبرسمنت با برندهاي DP Board شركت ديوار پوشش سيمان پارت (اولين توليد كننده فايبر سمنت برد در ايران) مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۰۸:۱۹ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی