surmysuu
surmysuusurmysuu

معرفي برنج رقم كوهرنگ:به دليل تنوع ژنتيكي و اختلاط موجود در توده هاي محلي برنج امكان دستيابي به حداكثر عملكرد كمي و كيفي از اين توده ها فراهم نيست و اعمال مديريت در مزرعه با اطمينان كافي انجام نمي شود. لذا به منظور استفاده از توان توليد و كيفيت اين توده ها و استفاده از آن ها در برنامه هاي اصلاحي برنج، ابتدا مي بايست اين توده ها خالص سازي شوند، سپس لاين هاي برتر در مناطق و سال هاي مختلف مورد بررسي قرار گيرند تا در انتخاب و معرفي آن ها اطمينان كافي حاصل شود. هدف از اين مقاله معرفي برنج رقم كوهرنگ با آرتا رحيمي فروشگاه اينترنتي خريد و فروش برنج همراه باشيد.

[caption id="attachment_7029" align="alignnone" width="902"]معرفي برنج رقم كوهرنگ معرفي برنج رقم كوهرنگ[/caption]

ويژگي هاي برنج رقم كوهرنگ

اگر مي خواهيد درباره ويژگي ها و مزاياي برنج رقم كوهرنگ بيشتر بدانيد مي توانيد به فايل PDF مقاله مراجعه كنيد.

اين مطلب برگرفته از سايت SID مي باشد.

فروشگاه اينترنتي خريد و فروش برنج شمال

برنج آرتا رحيمي سالهاي متوالي است كه در زمينه توليد و عرضه برنج در سطح استان گلستان مشغول فعاليت مي باشد. با ظهور اينترنت و ايجاد زيرساخت هاي توزيع و بسته بندي و ارسال در فضاي مجازي، چندين سالي است كه در اين حوزه فعاليت مي نمايند.

خريد اينترنتي ارزان برنج ايراني

اگر به دنبال خريد برنج با قيمت مناسب هستيد ، حتي يك ثانيه را هم از دست ندهيد . ما به شما برنج آرتا رحيمي را پيشنهاد مي كنيم . بسياري از مردم در زمينه تشخيص برنج خوب و با كيفيت تخصص و توانايي ندارد. همچنين خريد اين محصول به صورت مستقيم از شاليزار و خود كشاورز هزينه، زمان و زحمت زيادي را به دنبال دارد. ما همين كار را براي شما با هزينه كمتر و صرف كمترين زمان انجام مي دهند. شما مي توانيد انواع برنج شمال را به صورت اصل و خالص از ما خريداري كرده و از طعم و عطر آن لذت ببريد.

[caption id="attachment_7030" align="alignnone" width="902"]معرفي برنج رقم كوهرنگ معرفي برنج رقم كوهرنگ[/caption]

برنج ايراني مرغوب را از كجا بخريم؟

با توجه به اينكه دلالان اين حرفه بسيار زياد شده اند و براي افزايش فروش برنج مرغوب و با كيفيت را با نمونه پايين تر تركيب مي كنند و قيمت برنج را پايين تر مي فروشند.با اين وصف ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه خريد برنج خود را از برنج آراتا رحيمي انجام دهيد كه تمامي محصولات آن با كيفيت و مرغوب مي باشد و با استاندارد هاي لازمه توليد و بسته بندي مي شود.

روش خريد برنج در فروشگاه اينترنتي برنج ايراني

فرآيند خريد برنج در فروشگاه اينترنتي برنج ايراني، به دو صورت انجام ميشود.

روش اول: خريد آنلاين برنج از فروشگاه اينترنتي و پرداخت آنلاين هزينه ي آن ( بعد از تكميل فرآيند خريد، كارشناسان ما در سريعترين زمان، برنج شما را به آدرس درج شده در هنگام خريد، ارسال مي نمايند.)

بررسي سياست هاي حمايتي برنج در ايران

روش دوم: خريد به صورت ثبت سفارش : عموماً اين روش براي خريد هاي بالاي 500 كيلوگرم استفاده ميشود ، چرا كه حجم خريد بسيار بالا مي باشد و براي امور تجاري مورد بهره برداري قرار مي گيرد، لذا به همين منظور، مي توانيد خريد برنج مورد نياز را از طريق فرم ثبت سفارش خريد برنج، تكميل نماييد تا كارشناسان ما، در اسرع وقت، فرآيند ثبت سفارش شما را پيگيري نمايند.)

بررسي سياست هاي حمايتي برنج در ايران

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۷:۰۹ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی