surmysuu
surmysuusurmysuu

قيمت فايبر سمنت در مينودشت : فايبر سمنت برد از جمله تجهيزات و مصالحي مي باشد كه به تازگي در صنعت ساخت و ساز جايگاه ويژه اي پيدا نموده است.در حال حاضر استفاده از فايبر سمنت در مينودشت و ساير شهرهاي ايران از انتخاب هاي اصلي معماران و سازندگان ساختمان است.

مزاياي استفاده از فايبر سمنت در مينودشت

  • اجراي همزمان ديوار خارجي همراه با نما و بدون نياز به سفيدكاري داخلي

  • سرعت اجراي پنج برابر نسبت به سيستم سنتي

  • هزينه ي اجراي بسيار پايين

  • ديوارهاي خارجي بتني ضد زلزله

  • ساخت و ساز تميز و بدور از آلودگي هاي سيستم نصب سنتي

  • مقاوم در برابر ضربه،گرما، باران و رطوبت شديد و بدور از فرسايش طي سنين متوالي

  • اجراي ديوار در قسمت هاي خارجي اسكلت در نتيجه افزايش فضاي مفيد ساختمان

  • ضخامت بسيار پايين ديوار توام با عايق صوتي و حرارتي

  • وزن بسيار سبك ديوار،نسبت به ديوارهاي خارجي موجود

فايبر سمنت چگونه توليد مي شود؟

اگر انتخاب شما به عنوان يك ساختمان ساز استفاده از فايبر سمنت است، پس لازم است كه بدانيد چگونه توليد مي شود و اجزاي تشكيل دهنده آن كدامند.

صفحات سيماني مصلح شده با الياف كه با نام فايبر سمنت برد يا صفحات سيماني الياف دار شناخته مي شوند،مخلوطي همگن از سيمان،سيليس،الياف و آب بوده كه در فرايند پيچيده اي به نام ماشين هات چك توليد مي شود،كه عمل آوري نهايي آنها هوا خشك يا با دستگاه اتو كلاو،مي باشد.

نحوه اجراي فايبر سمنت در ساختمان

فايبر سمنت برد توسط پيچ بر روي سازه فلزي كه روي نما و يا ديوار داخلي يا خارجي ساختمان تعبيه شده است متصل مي‌گرددكه مشخصات سازه فلزي بسته به نوع كاربرد فايبر سمنت و همچنين نوع ساختمان و تعداد طبقات متفاوت خواهدبود. نكته حائز اهميت در نصب فايبر سمنت رعايت درزهاي انبساط و نحوه آب بندي مي‌باشد.

آيا فايبر سمنت عايق رطوبت است؟

صفحات سيماني الياف داربه لحاظ اين كه عمداتاً از سيمان ساخته شده اند ذاتاً با محيط مرطوب و آب سازگاري خوبي دارند،اما به دليل وجود الياف سلولزي در تركيب آنها و خاصيت جذب آب بالاي اين مواد در هنگام اشباع شدن از رطوبت چه مستقيم و چه به وسيله بخار و رطوبت موجود در هوا منبسط و در هنگام خشك شدن منقبض مي شوند و تنش هاي ناشي از اين كاهش و افزايش طول بر روي محل اتصال نما را دچار مشكل خواهد نمود.

براي جلوگيري از اين گونه معايب فايبرسمنت برد در پشت پنل سيلر مخصوص استفاده شده و از روي پنل هم پرايمر و رنگ اين وظيفه را انجام مي دهند،تا جذب رطوبت به حداقل رسانده شود.

موارد استفاده از فايبر سمنت در مينودشت چيست؟

از آنجايي كه صنعت ساختمان را از مهمترين صنايع مولد و پيشران اقتصادي كشور مي توان دانست،پس بسيار بديهي است كه هر چقدر اين روند سرعت بيشتري پيدا نمايد و ساختمان سازان و معمارن هر چه سريعتر به سرمايه در گردش خود دست پيدا كنند،مي توانند رونق بسياري را براي اين صنعت به ارمغان آورند و اين مهم جز با كوتاه كردن مراحل اخذ پروانه و استفاده از مصالح جديد كه سرعت ساخت و ساز را بالا ببرند ممكن نخواهد بود.

فايبرسمنت برد ايراني در مينودشت

مينودشت از آب و هواي معتدل و مرطوب برخوردار است. بيشترين دما ۵/۴۳ درجه سانتي‌گراد و كم‌ترين دما ۵/۵ درجه سانتي‌گراد و ميانگين درجه حرارت ساليانه ۹/۱۷ درجه سانتي‌گراد است.

ريزش باران به دليل وجود ارتفاعات در شرق و جنوب و وزش بادهاي سرد شمالي و مرطوب شمال غرب و همچنين در نقاط كوهستاني تا ارتفاعات متوسط بيشتر است. نواحي كم ارتفاع و جلگه‌اي از آب و هواي معتدل و نيمه مرطوب برخودار است. بيشتر مردم شهر در بخش جلگه‌اى زندگي مي‌كنند. رودخانه‌هاي چهل چاي و نرم آب تامين كننده آب مورد نياز مينودشت است.

بنابراين فايبر سمنت انتخاب خوبي براي ساخت و ساز در اين شهر است زيرا هم عايق سرما است و هم گرما.

فايبر سمنت برد نما در مينودشت

فايبر سمنت برد در حال حاضريكي از بهترين نوع مصالح موجود براي پوشش ديوار و كف و مي باشد و در نماي ساختمان كاربرد فراواني يافته است.فايبر سمنت رنگي و فايبرسمنت طرح چوب تنوع زيادي زيادي را در نماسازي به وجود مي آورند.

اين صفحات براي ساخت و ساز خشك و سيماني در تمامي ساختمان هايي كه با اسكلت فلزي و بتني ساخته شده اندبراي پارتيشن بندي و پوشش ديوار داخلي و سقف و كف استفاده مي شوند.

فايبر سمنت دكوراتيو در مينودشت

فايبرسمنت به دليل داشتن خواصي چون برش پذيري بسيار مناسب،خم پذيري، سوراخ شدن و .. مي تواند در مصارف خاصي جهت برآورده كردن خواست طراحان و معاران مورد استفاده قرار گيرد و در رقابت با مصالح مشابهي همانند چوب،به دليل مقاومت در برابر رطوبت و حريق و شرايط جوي داراي مزاياي بيشتري است.

كاربرد هاي فايبر سمنت برد

از فايبر سمنت برد در پوشش بيروني ساختمان،نماي پوسته ايي ساختمان،نماي پوششي سازه اي سبك،پوشش هاي داخلي ساختمان،پوشش ديوارهاي داخلي،پوشش هاي دكوراتيو ،زيرسازي كاشي و سراميك در سرويس هاي بهداشتي،استخرها و فضاهي بسيار مرطوب، سقف كاذب،كفپوش كاذب،ديوار نما و پوشش هاي ضدحريق مورد استفاده قرار مي گيردو ساختمان سازان به راحتي و با اطمينان از آن استفاده مي كنند.

شركت توليد كننده فايبر سمنت

شركت مدرن سازان راديس با هدف ترويج سبك سازي و مقاوم سازي در صنعت ساختمان و نهادينه نمودن استفاده صحيح از مصالح سبك از مصارف مختلف از جمله نماي ساختمان،سقف كاذب،ديوار هاي داخلي و پيراموني تاسيس گرديد.

اين شركت نماينده انحصاري فروش و اجراي فايبرسمنت و توليد كننده فايبر سمنت برد در ايران مي باشد. جهت مشاوره و يا خريدبا ما در تماس باشيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: فايبرسمنت برد،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۹:۰۳ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی