surmysuu
surmysuusurmysuu

هنگامي كه صحبت از باز سازي و يا طراحي نماي بيروني ساختمان به ميان مي آيد ، اكثر سازندگان چيزي كه به ذهنشان مي رسد مواد و متريالهاي است كه در گذشته از آن استفاده كرده اند مانند آجر ، سيمان ، چوب ، سنگ و … . اما امروزه ديگر استفاده از مواد پر هزينه و سنگين طرفداران خود را كم كم از دست داده و جاي خود را به محصولات جديد مي دهند . فايبر سمنت محصولي جهاني است كه مدتهاست جايگزين ديگر متريالها در ساخت و بازسازي شده است .

توليد فايبر سمنت طرح آجري

يكي از نماهايي كه شايد بيشتر از بقيه مورد استفاده قرار مي گيرد چوب و آجر است . حال اين سوال پيش مي ايد كه ايا در فايبر سمنت محصولي وجود دارد كه بتواند جايگزين آجر باشد ؟ چيزي كه در پاسخ بايد گفت اين است كه نوين اراد توانسته است با اتكا به تجربيات و توانمندي هاي مجموعه خود فايبرسمنت برد با طراحي آجري ويژه نما و با ابعاد دلخواه را توليد نمايد.

افزايش انتظارات براي طراحي بيروني به همراه افزايش هزينه مصالح موجود در بازار ما را بر آن داشت تا تمام توان خود را به كار گرفته تا با ارائه فايبرسمنت طرح آجر يا پانل سيماني طرح آجر نياز كشور را در اين زمينه براورده نموده وبار ديگر انقلابي در صنعت سبك سازي به پا كنيم.

مزاياي طرح آجري فايبرسمنت برد نوين آراد

  • تنوع در رنگ، شكل و سايز
  • نانوپوش، آبگريز و قابل تنفس بودن آجرسمنت كه آن را سازگار با شرايط جوي مختلف مي كند
  • مقاوم در برابر زلزله به دليل سبك بودن
  • ماندگاري و طول عمر بيشتري نسبت به محصولات مشابه
  • سرعت اجراي بسيار بالا
  • عدم ايجاد ضايعات ساختماني و سرو صداي زياد هنگام تخريب
  • كاهش هزينه ساخت وساز به دليل سبكي وسرعت بالاي اجرا
  • اجراي آسان بويژه براي ساختمانهاي مرتفع

فايبرسمنت ايراني

صفحات سيماني سمنت برد «فايبر سمنت برد»، يكي از بهترين و زيباترين پوشش‌هاي نما براي ساختمان‌هاي مختلف هستند. اين فناوري جزء فناوري‌هاي تأييد شده مركز تحقيقات ساختمان و مسكن وزارت راه و شهرسازي است. به لحاظ خواص و تركيبات، فايبرسمنت تركيبي از سيمان، الياف سلولز، آب و هوا است كه با استاندارهاي جهاني تهيه شده است. فايبرسمنت ايراني نوين آراد، نسبت به باقي متريال‌هاي نماسازي ارزان‌ترين و مناسب‌ترين است.

مشخصات طرح آجري فايبرسمنت برد نوين آراد:

ضخامت اين محصول ، حدود۱۲ ميليمتر و به ايعاد ۲/۴۴× ۱۲۲ سانتيمتر كه حمل و نصب آسان باشد.
براي ثبت سفارش و درخواست با ابعاد دلخواه، كافيست با نوين آراد تماس بگيريد.

نوين آراد با تكيه بر تجربه ۱۶ ساله خود در زمينه امور ساخت و ساز، به شما فايبرسمنت برد كناميت را پيشنهاد مي نمايد. قيمت رقابتي همراه با كيفيت استاندارد فايبرسمنت در كنار مشاوره هاي تخصصي، مي تواند شما را در موفقيت پروژه تان ، ياري رساند.

پانل هاي سيماني الياف دار (فايبر سمنت برد) صفحات پيش ساخته سيماني هستند كه خواص مكانيكي آنها با استفاده از سيليس و الياف سلولزي بهبود يافته است . الياف سلولزي به كار رفته در اين صفحات، باعث افزايش مقاومت آنها در برابر تنش هاي فشاري و كششي ناشي از تغييرات دما شده و از بروز عيوب مختلف همچون ترك خوردگي و اعوجاج جلوگيري مي كند. جهت اطلاع از قيمت فايبر سمنت و سفارش اين محصول مي توانيد با همكاران ما تماس گرفته تا راهنمايي هاي لازم را به شما ارائه دهند .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۸:۵۷ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی