surmysuu
surmysuusurmysuu

نماي طرح چوب منحصر به فرد فايبر سمنت برد راديس كمپاني : يكي از متريال هايي كه استفاده از آن باعث خلاقيت در طراحي و معماري ساختمان ها مي شود چوب و متريال هاي شبيه به آن هستند كه در ساختمان جلوه ي بسيار زيبايي به طرح القا و باعث طبيعي تر شدن حس ساختمان و نزديكي بيشتر با طبيعت مي شود.  فايبر سمنت برد طرح چوب از خانواده فايبر سمنت برد رنگي و محصولي بسيار مناسب براي پوشش نماي خارجي ساختمان هاي مسكوني و ويلايي است .

 

نماي طرح چوب منحصر به فرد فايبر سمنت برد راديس كمپاني


از خصوصيات مهم نماي فابيبر سمنت برد طرح چوب راديس كمپاني انعطاف پذيري و ايجاد سطوح منحني بدون خيس كردن و يا عمليات خاص ديگري مي باشد كه به راحتي امكان ايجاد طرح هاي چوب همراه با انحنا را در نما و دكوراسيون هاي ساختمان خواهد داد. مقاومت بالا و دوام طولاني در تمامي شرايط اقليمي از امتيازات مهم اين محصول در مقايسه با چوب طبيعي است. قرار گيري فايبر سمنت برد دوام طولاني و امكان استفاده از آن در تمامي شرايط اقليمي و شرايط مختلف آب و هوايي از جمله رطوبت بالا ، اختلاف درجه حرارت شب و روز و حتي يخبندان مداوم مي باشد. در تصاويري كه در زير مشاهده مي كنيد استفاده از فايبر سمنت برد طرح چوب در نماي بيروني ساختمان مي باشد كه ويژگي منحصر به فرد و در عين حال زيبايي به آنها بخشيده است.

روش نصب فايبر سمنت برد طرح چوب چگونه است؟


فايبر سمنت برد طرح چوب به دو روش كركره ايي و تخت با بند گالوانيزه نصب مي گردد. با توجه به شباهت اين محصول به چوب در بسياري موارد مي توان از آن به عنوان ترموود در نماهاي شهري استفاده نمود. كه نصبت به چوب مقاومت و ماندگاري بسيار بيشتري از خود نشان مي دهد. با توجه به اين موضوع كه فايبر سمنت برد معمولا در بازار به صورت خام وجود دارد براي رنگ آميزي آن بايد بعد از اجرا اقدام نمود. با توجه به گسترگي طيف رنگ هاي موجود مي توان انواع روش هاي رنگ آميزي و طيف هاي رنگي را باتوجه به نياز پروژه و نظر طراح انتخاب نمود.

ديگران نيز اين مطالب را خوانده اند …


    دليل محبوبيت فايبر سمنت طرح چوب در ميان سازندگان و صاحبان خانه ها

    توليد فايبرسمنت برد طرح چوب با خصوصيت انعطاف پذيري بالا

    فايبر سمنت را جايگزين نماي چوب و وينيل كنيد.


شركت توليد كننده فايبر سمنت برد


شركت مدرن سازان راديس با هدف ترويج سبك سازي و مقاوم سازي در صنعت ساختمان و نهادينه نمودن استفاده صحيح از مصالح سبك از مصارف مختلف از جمله نماي ساختمان، سقف كاذب، ديوار هاي داخلي و پيراموني تاسيس گرديد.


اين شركت نماينده انحصاري فروش و اجراي فايبر سمنت و توليد كننده فايبر سمنت برد در ايران مي باشد. جهت مشاوره و يا خريد فايبر سمنت برد با ما در تماس باشيد. همچنين مي توانيد به آدرس سايت www.radiscompany.com نيز مراجعه فرماييد.
021-26645375
 
021-22909901-3
 
09915223692

امتیاز:
بازدید:
برچسب: فايبر سمنت برد،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۹:۴۴ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی