surmysuu
surmysuusurmysuu

يكي از پرطرفدارترين صندلي هاي اداري ، صندلي مديريتي است . هدف ما از معرفي صندلي مديريتي ارائه اطلاعات به شما در زمينه لوازم و ملزومات اداري است . صندلي مديريتي ، صندلي كارمندي، صندلي كارشناسي، صندلي كامپيوتر و … همه از دسته صندلي گردان به حساب مي آ يند.

امروه به دليل تنوع زياد در صندلي هاي مديريتي كه در طرح ها و رنگ هاي مختلف وجود دارند گستره ي انتخاب شما بسيار بالاست . اما چيزي كه بايد مد نظر داشته باشيد راحتي اين نوع صندلي است كه نقش اساسي را در حفظ سلامت و راحتي كارمندان دارد.

 

صندلي مديريتي زير سري دار اسكان M-603

صندلي مديريتي زير سري دار اسكان M-603 داراي پايه پنج پر فولادي است كه موجب راحتي در حركت مي شود و استفاده از آن براي كاربر بسيار آسان مي شود و داراي پشتي يكسره مي باشد كه مناسب با ارگونوميك بدن انسان طراحي شده است.

طراحي زيبا و دلنشين براي تمامي كاربران

اين صندلي مدرن علاوه بر كاربرد به عنوان صندلي كارمندي به عنوان صندلي اپراتوري كامپيوتر در فضاي منزل و در اتاق كار شما نيز قابل استفاده است.دسته تعبيه شده براي صندلي T  شكل مي باشد  و جك تنظيم ارتفاع در زير صندلي تعبيه شده است كه كاربر مي تواند متناسب با قد و قامت خود آن را تغيير دهد.

استراكچر اصلي متشكله كفي و پشتي از جنس چوب با لايه هاي راش و صنوبر داراي دوام بالاي مقاومتي تا 1300 نيوتن طبق استاندارد ملي ايران

 

آنچه درباره وي چوب بايد بدانيد :

شركت وي چوب با توجه به احترامي كه براي مصرف كننده قائل است، طيف گسترده اي از رنگ هاي خود را براي احترام به سليقه خريداران اين محصول ارائه كرده است .

و با رعايت استانداردهاي روز دنيا در مراحل توليد و با رعايت اصول توليد مدرن در تمام مراحل خود توانسته اين محصولات را با كيفيت و قيمت مناسب به بازار عرضه كند و در اختيار مصرف كننده خود قرار دهد.

براي سفارش و ساخت محصولاتي كه در تصاوير مي بينيد، با ما تماس بگيريد.

  • راهنمايي خريد صندلي مديريتي زير سري دار اسكان M-603 از وي چوب

  • ثبت كردن سفارش در وي چوب  بسيار آسان است. براي پيدا كردن كالاي مورد نظرتان در وب‌سايت وي چوب مي‌توانيد از فهرست‌هاي دسته‌بندي شده يا نوار جستجو استفاده كنيد. وقتي كالاي مورد نظر را پيدا كرديد كافي است روي آن كليك كنيد تا وارد صفحه‌ي محصول شويد. در نهايت با زدن دكمه‌ي «افزودن به سبد خريد»، كالا به سبد خريد اضافه مي‌شود و مي‌توانيد سفارش خود را نهايي كنيد. البته در صورت تمايل مي‌توانيد پيش از ثبت سفارش كالاهاي بيشتري را به سبد خريدتان اضافه كنيد.
  • رويه هاي ارسال سفارش در وي چوب
  • راهنماي ثبت سفارش صندلي مديريتي در وي چوب

شما ميتوانيد براحتي از مشاوره رايگان ما بهره مند شويد و همچنين مي توانيد براي خريد محصولات صندلي مديريتي با كارشناسان  مجموعه  ما جهت  دريافت پاسخ هاي خود تماس بگيريد .

۰۲۱-۶۶۷۶۱۹۶۷--۰۲۱-۶۶۷۶۶۷۴۲ | 09127170236

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۵ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۵:۴۲ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی