surmysuu
surmysuusurmysuu

فعاليت و هنر حال انسان را خوب مي كند و باعث مي شود احساس خوبي از انجام آن كار داشته باشيم. هنرجو با گذراندن دوره دكوراسيون داخلي مي تواند كيفيت زندگي و فضايي كه در آن زندگي مي كند را ارتقا دهد. اين فضا مي تواند محل زندگي يا كار دوستان و اطرافيانش باشد. حتي مي تواند روي شهر و جامعه خود تاثير گذارد.

طراحي دكوراسيون داخلي چيست؟

طراحي دكوراسيون داخلي فرايندي جهت شكل بخشيدن به فضاي داخلي از طريق دستكاري در حجم هاي موجود، كف، سقف، ديوارها و يا حتي بدون دستكاري در حجم ها و صرفا جهت بهبود عملكرد فضا است. در يك جمله طراحي دكوراسيون داخلي هنر و دانش درك رفتار انسانها است، جهت ايجاد فضاهاي كاربردي با حداكثر بازدهي در داخل ساختمان هايي كه معماران طراحي كرده اند. شايد بتوان گفت طراحي دكوراسيون داخلي كاربردي ترين هنري است كه بشر به خود شناخته است. طراحي دكوراسيون داخلي با استفاده از عناصر و مولفه هاي مختلف معماري، كارآمدترين فضاي ممكن را به زيباترين و دلپذيرترين شكل ممكن مي آفريند. فرايندي كه از معماري آغاز و به دكوراسيون داخلي ختم مي شود.

معماري داخلي حلقه اتصال ميان معماري و طراحي دكوراسيون داخلي است

طراحي داخلي علاوه بر آشنايي كامل با رشته مادر يعني معماري، جهت خلق طرحي منطبق با نياز رفتاري و عملكردي محيط و كاربران آن، نيازمند احاطه كامل بر روانشناسي محيط است. و همچنين او علاوه بر تسلط بر فنون طراحي، بدون تسلط كامل به دانش هايي از قبيل ارگونومي، رنگ شناسي، نورپردازي، مصالح شناسي و ... هرگز نمي تواند در كار خود فردي موفق باشد.

معماري داخلي حلقه اتصال ميان معماي و طراحي داخلي است. اين رشته از طرفي همانند معماري با ساختمان و اجزاء و عناصر سازنده آن سرو كار دارد. و از طرفي مانند طراحي داخلي بر فضاهاي داخلي تاكيد مي كند.

حوزه هاي كاري رشته معماري داخلي چيست؟

بسته به كاربري تعريف شده و يا خواسته شده بنا، تفكيك فضاهاي داخلي بنا يا اثر معماري به فضاي مختلف از قبيل اتاق كار، اتاق خواب، پذيرايي، آشپزخانه و مانند اينها در كاربري مسكوني؛ يا اتاق مدي، اتاق انتظار، سالن كنفرانس و ... در كاربري اداري؛ و به همين ترتيب كاربري هاي تجاري، خدماتي، نمايشگاهي و موارد مشابهي كه غالبا تفكيك ريز فضاهايشان با استفاده از مولفه و سقف و ديوارها صورت مي پذيرد، در حوزه كاري رشته معماري داخلي است.

طراح دكوراسيون داخلي بودن چه مزايايي دارد؟

خيلي از شغل هاي خلاقانه نياز به استعدادي براي خلق چيزهاي زيبا دارد مانند موزيك و هنر، اما هنر دكوراسيون  داخلي به اين توانايي نياز دارد كه شخص بداند چه چيزهايي در كنار هم زيبا مي شود يك طراح داخلي شدن، يك انتخاب شغلي هوشمندانه براي افراد خلاقي ست كه رنگ ها را مي شناسند، مهارت هايي براي طراحي استايل هاي شيك براي فضاهاي مختلف دارند. از ديگر مزيت هاي  طراحي دكوراسيون داخلي اين است كه نقطه پاياني نمي توان براي آن متصور شد.

چون مردم دائما در حال تغييرند و واحدهاي مسكوني و تجاري دائما بايد بازسازي شوند و اين ها همه يك اتفاق جاري است كه توقفي در آن نخواهد بود. حتي زمان ركود صنف ساختمان سازي ، كماكان صنعت طراحي داخلي فعاليت دارد و سودآور است. اين مهارت بواسطه تنوع طلبي و به روز بودن و مدگرايي در آن هميشه در حال فعاليت بوده و ما شاهد پيشرفت هاي هرروزه آن مثل ورود مبلمان ها ديزاين ها و رنگ هاي جديد و همچنين تكنولوژي هستيم كه همه اين ها بايد در طراحي داخلي لحاظ شوند.

پس مي توان آينده خوبي براي اين مهارت متصور شد، خصوصا در ايران كه مساله ديزاين داخلي خيلي بين عامه باب نبوده و كم كم در حال جا افتادن است. و امروزه بر هيچ كس پوشيده نيست كه براي دكوراسيون و ديزاين داخلي مسكوني، اداري و يا تجاري احتياج به يك طراح مسلط دارند. حتي با توجه به اينكه خيلي از شركت ها، كارخانجات و توليدات مصنوعات چوبي، كار دكوراسيون انجام مي دهند؛ اما باز مي توان گفت كه طراحي دكوراسيون داخلي يك مهارت بكر است و هميشه حرفي براي گفتن دارد.

دوره آموزشي تخصصي دكوراسيون داخلي مدرسه معماري داخلي آرت كانر

دكوراسيون داخلي از دوره هاي جذاب است خصوصا براي آن دسته از افرادي كه از تبديل فضاي خام به فضاي زيبا لذت مي برند. معمولا وقتي صحبت از مشاغل خلاقانه ، اولين شغلي كه به ذهن مي رسد، دكوراسيون داخلي است. بدون شك، اين حرفه از محبوب ترين مشاغل در نزد هنرجويان است. با در نظر گرفتن جمعيت رو به رشد و كمبود فضا ، طراحي فضاها با منابع محدود موجود چيزي است كه مردم آرام آرام درحال خوگرفتن به آن هستند. طراحي فضاي داخلي نه تنها بكارگيري خلاقيت است بلكه تركيب آن نيز با مهارت هاي تكنيكي مي باشد. مدرسه معماري آرت كانر دوره ي آموزشي دكوراسيون داخلي را برگزار مي كند. علاقه مندان جهت شركت مي توانند به شماره ي زير تماس بگيرند.

شماره تماس مدرسه معماري داخلي آرت كانر: ۰۱۷۳۲۳۳۱۵۱۳

پيش نيازهاي دوره آموزشي تخصصي دكوراسيون داخلي چيست؟

دكوراسيون داخلي به هيچ پيش نيازي نياز ندارد و با توجه به اينكه دوره ها بصورت جامع برگزار مي شوند هر آنچه كه براي پيش نياز هنرجو نياز دارد، داخل خود دوره ها گنجانيده شده است.

چه كساني مي توانند در دوره آموزشي تخصصي دكوراسيون داخلي مدرسه معماري داخلي آرت كانر شركت نمايند؟

اولين شرط مهم براي موفقيت در يادگيري طراحي دكوراسيون داخلي علاقه مي باشد و سن و جنسيت اصلا اهميت نداند. مواردي مانند سطح توانايي و استعداد اكتسابي اند و همه مي توانند در اين رشته فعاليت كنند. تنها ميزان علاقه مندي شما تعيين كننده ي موفقيت شما در اين رشته خواهد بود. دوره دكوراسيون داخلي مناسب كساني است كه براي تمرين، يادگيري، مطالعه، خوب ديدن و تجربه فضاهاي مختلف وقت بگذارند.

مدرسين گارگاه آموزشي دوره آموزشي تخصصي دكوراسيون داخلي مدرسه معماري داخلي آرت كانر چه كساني هستند؟

اساتيد دوره­ هاي آموزشي مدرسه معماري داخلي آرت كانر همگي به صورت حرفه­ اي در صنعت دكوراسيون داخلي اشتغال داشته و از سطح تخصص و دانش بروز در اين حوزه برخوردار هستند. تدريس با بهترين كيفيت ممكن براي شما بيان خواهد شد تا بتوانيد بيشترين بازدهي را داشته باشيد.

مزاياي منحصر به فرد دوره آموزشي تخصصي دكوراسيون داخلي چيست؟

مزاياي اين  دوره و خدمات مدرسه معماري داخلي آرت كانر به هنر آموزان در پايان دوره به شرح زير مي باشد:

مشاوره و پشتيباني بعد از اتمام دوره .
دوره  كاملا علمي و حرفه اي بدون نياز به زمينه قبلي كاري يا آموزشي .
بدون نياز به كارگاه يا سرمايه زياد .
دعوت به همكاري از دانشجويان برتر هر دوره .
اعطاي مدرك از وزارت علوم تحقيقات و فناوري ( قابل تاييد و ترجمه قوه قضاييه )

دوره آموزشي غير حضوري دكوراسيون داخلي به چه صورتي است؟

امكان آموزش غير حضوري دكوراسيون داخلي براي ديگر شهرستاني هاي عزيز و يا افرادي كه در گرگان سكونت دارند و به علت مشغله توان حضور در كلاس ها را ندارند در نظر گرفته شده است.

پكيج آموزشي دكوراسيون داخلي شامل دوره هاي نرم افزاري مانند AUTOCAD.3DMAX.VRAY.PHOTOSHOP بوده و همچنين شامل دوره مباني دكوراسيون داخلي و متريال شناسي به صورت دي وي دي و همچنين جزوات آموزشي برگرفته از سرفصل هاي آموزشي  مي باشد. اين پكيج به وسيله پست براي هنرجويان عزيز ارسال مي گردد. به اين صورت كه هنرجويان مي توانند در صورت داشتن هر گونه ايرادي از طريق سايت و تلفن مشكلات خود را رفع كنند و اينكه ماهانه يك جلسه حضوري براي رفع اشكال داشته باشند .

لازم به ذكر است كه در پايان دوره با ارائه پروژه توسط هنرجو، امكان ارائه تمامي مداركي كه به دوره هاي حضوري تعلق مي گيرد، خواهد بود. لازم به ذكر است كه هزينه اي كه هنرجويان بابت دوره دكوراسيون غير حضوري پرداخت خواهند كرد كمتر از دوره حضوري خواهد بود. و تمامي مزاياي دوره هاي حضوري را نيز كمابيش دارا است علاوه بر اينكه از لحاظ زماني هنرجو كاملا آزاد بوده و مي تواند در هر زماني كه تمايل دارد به مطالعه بپردازد.

هدف كلي از پكيج آموزشي معماري و دكوراسيون داخلي چيست؟

هدف از آموزش اين دوره ها اين است كه شخص با توانايي و خلاقيت ذاتي خويش محيط اطراف را تجزيه و تحليل و با دانش و مهارتي كه دارد آن را به شكل كاربردي مناسب و مثبت تبديل كند. در اين دوره علاوه بر اينكه دروسي مانند نقشه كشي، متره و برآورد، سبك شناسي مواد و مصالح و مديريت پروژه مي تواند دانش تئوري را براي مخاطب افزوده و او را در اين حوزه آگاه كند، دروس چيدمان و رنگ شناسي به واسطه درس خلاقيت، دانش پذير را از مباحث هنري آگاه كرده و به او مي آموزد كه به چه صورتي اين عناصر را با هم ادغام، تركيب و با تغييرات متوازن به شكلي دلخواه درآورده و در نهايت شكل ايجاد شده يك شكل كاربردي و مثلا هنرمندانه براي محيط و يا به عبارتي كاربردي سازه اي در داخل محيط با نگاهي نو و دكوراتيو باشد.

بازار كار دكوراسيون داخلي در ايران چگونه است؟

دوره دكوراسيون داخلي براي كساني كه كار خوب، درجه يك و علمي انجام مي دهند مي تواند عالي باشد. اما براي كساني كه صرفا كپي كاري مي كنند بازار كار خوبي نيست. همانطور كه در ابتدا گفتيم اين رشته دائما در حال پيشرفت است و شما مي تواند روي آن حساب باز كنيد. در بازر كار اين رشته هم مي توانيد به صورت مستقل فعاليت كرده و هم به صورت طراح  در يك شركت استخدام شويد. اين رشته از رشته هاي پرطرفدار در خارج از كشور نيز مي باشد و بازر كار خوبي هم دارد.

گواهي پايان دوره آموزشي تخصصي دكوراسيون داخلي مدرسه معماري داخلي آرت كانر

مدرك دوره آموزشي تخصصي دكوراسيون داخلي مدرسه معماري آرت كانر، قابل ترجمه رسمي مورد تاييد قوه قضائيه و وزارت امور خارجه مي باشد. اين مدرك مورد تاييد سازمان ها و شركت هاي خصوصي و دولتي و به عنوان يك Skill Certificate مي تواند به عنوان معرفي مهارت هاي شما و همچنين جز رزومه كاري و مهارتي هنرجو قرار گيرد. همچنين هنرجويان مي توانند بنا به درخواست، مدارك بين المللي از مؤسسات معتبر خارجي اخذ نمايند.

سرفصل هاي دوره آموزشي تخصصي دكوراسيون داخلي مدرسه معماري داخلي آرت كانر به شرح زير مي باشد :

مدرسه معماري داخلي آرت كانر برگزار كننده دوره آموزشي تخصصي دكوراسيون داخلي در بخش هاي مختلف :

آموزش دكوراسيون داخلي اماكن اداري، آموزش دكوراسيون داخلي منزل شامل: آموزش دكوراسيون اتاق خواب، آموزش طراحي اتاق مهمان، آموزش دكوراسيون اتاق نوزاد، دكوراسيون نشيمن( پذيرايي)، آموزش طراحي لابي و پاركينگ، آموزش جانمايي كردن فضاهاي معماري مختلف در پلان.

رنگ در دكوراسيون داخلي سبك شناسي

متريال شناسي ( مواد و مصالحي كه در دكوراسيون داخلي استفاده مي شود).

آموزش نور پردازي در طراحي داخلي به صورت حرفه اي

آموزش چيدمان

روانشناسي رنگ ها

برگزاري انواع وركشاپ هاي خلاقيت در طراحي داخلي

آموزش نرم افزارهاي دكوراسيون داخلي شامل آموزش نرم افزار اتوكد ( AutoCad )، آموزش تري دي مكس جامع ( 3Ds Max ) ( شامل تري دي مكس + وي ري + پست پروداكشن + وركشاپ هاي تخصصي طراحي داخلي و خارجي )  و … مي باشد. )

مباني در دوره‌هاي آموزش طراحي داخلي شامل چه چيزهايي هستند؟

كادر و نقطه، خط و كاربردهاي آن، عنصر بافت، عناصر سطح و حجم، فرم و فضا، تعادل و توازن، ريتم، حركت، كنتراست، تناسب و مقياس، تاكيد، وحدت و كثرت.

جهت اطلاع از زمان و نحوه برگزاري دوره هاي آموزشي معماري داخلي و دكوراسيون در مدرسه معماري داخلي آرت كانر با ما تماس بگيريد.

با توجه به اينكه بازار معماري ايران با كمبود متخصص در حوزه معماري و دكوراسيون داخلي مواجه است، گذراندن دوره تخصصي دكوراسيون داخلي باعث مي شود تا افراد علاقمند به اين حوزه به اشراف و تسلط كافي در اين زمينه دست يابند و انواع راه حل و تكنيك ها را با توجه به كاربري و نوع معماري هر فضا بشناسند. در اين دوره ها تاكيد بر آموزش تكنيك هاي عملي براي سبك هاي مختلف معماري است. ما با برگزاري گارگاه هاي آموزشي حضوري يا آنلاين و محصولات آموزشي به شما كمك مي كنيم تا در حوزه تخصصي خود بي رقيب باشيد. همچنين شما مي توانيد به آدرس سايت www.art-connor.com مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۵ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۷:۱۶ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی