surmysuu
surmysuusurmysuu

در روزهاي سرد سال استفاده از نوشيدني گرم مانند نسكافه ، قهوه و هات چاكلت مي تواند لذت بخش باشد و به عنوان يك نوشيدني عالي محسوب شود . ليوان كاغذي قهوه يكي از انواع ظرف هاي يكبار مصرف مي باشد كه امروزه در كافي شاپ ها براي پذيرايي نوشيدني هاي گرم استفاده مي شود. ما در اين مقاله قصد داريم به بررسي ويژگي هاي ليوان كاغذي قهوه بپردازيم با ما همراه باشيد. فروشگاه اينترنتي تكوك با توليد ليوان كاغذي قهوه و چاپ طرح اختصاصي شما بر روي ليوان مي توانيد نياز شما را برطرف كند.

توليد ليوان كاغذي قهوه

به طور كلي از ليوان هاي كاغذي براي صرف انواع نوشيدني هاي سرد و گرم در روزهاي مختلف سال استفاده مي شود .براي توليد ليوان كاغذي مرغوب از مواد اوليه با كيفيت استفاده مي شود و علاوه بر آن نيروي كار حرفه اي در شرايط كاملا بهداشتي بايد انجام شود .

چنان چه از مواد بي كيفيت در توليد ليوان هاي كاغذي استفاده شود مي تواند تاثير بدي بر روي سلامتي انسان داشته باشد .از اين رو توصيه مي شود براي خريد محصولات يكبار مصرف از برندهاي معروف و معتبر استفاده كنيد تا سلامتي شما به خطر نيفتد .

تكوك هميشه كيفيت را سرلوحه كار خود قرار داده است و همين مسئله باعث شده كه رضايت مشتريان خود را داشته باشد. اين فروشگاه محصولاتي از جمله ليوان كاغذي تك جداره ، دو جداره ، انواع ظروف يكبار مصرف كاغذي مانند ليوان كاغذي قهوه ، نسكافه ، ليوان كاغذي چاي دار و .. را با استفاده از مواد اوليه مرغوب توليد كرده است .

براي كسب اطلاعات بيشتر و ارتباط با بخش فروش فروشگاه اينترنتي تكوك مي توانيد با مراجعه به سايت با مشاوران ما در تماس باشيد و از تجربه و راهنمايي اين عزيزان بهره مند شويد .

ويژگي هاي ليوان كاغذي قهوه

ليوان كاغذي قهوه خوري چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

ليوان كاغذي قهوه خوري چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

جنس كاغذ از مهم ترين ويژگي هاي ليوان كاغذي قهوه محسوب مي شود . ليوان هاي يكبار مصرف كاغذي درسته كه از كاغذ ساخته شده اند اما نوع كاغذي كه در اين ليوان ها استفاده مي شود ، كاغذ معمولي نيست بلكه از كاغذ دوجداره ساخته مي شوند .

اين ويژگي باعث مي شود كه از ليوان كاغذي دو جداره براي نوشيدني هاي گرم استفاده شود. دوجداره بودن ليوان باعث مي شود كه نوشيدني دماي خود را از دست ندهد و براي مدت زيادي گرم بماند .تكوك با تجربه و سابقه درخشان در زمينه توليد و چاپ بر روي ليوان هاي كاغذي توانسته است رضايت مشتريان خود را به دست آورد .

از ديگر ويژگي هاي مهم ليوان كاغذي قهوه مي توان به عدم استفاده از چسب در ساخت و توليد اين محصولات اشاره كرد . ليوان هاي كاغذي براي صرف نوشيدني هاي سرد و گرم را در ابعاد و سايزهاي مختلف استفاده مي كنند. ابعاد كوچك تر مناسب نوشيدني هايي با درجه دمايي بالا نيستند و از آن ها معمولا براي صرف نوشيدني هاي سرد بيشتر استفاده مي شود .

استاندارد ليوان كاغذي

استاندارد ليوان هاي كاغذي طرح و نقش هاي موجود در آن با توجه به فرهنگ آن جامعه مي باشد . پيام و تصاوير روي ليوان كاغذي تاثير مستقيم بر روي مخاطب مي گذارد و همين مسئله موجب مي شود كه استانداردي براي محصولات يكبار مصرف كاغذي وجود داشته باشد.

شركت هاي توليد كننده محصولات كاغذي يكبار مصرف هميشه به اين موضوع فكر مي كنند تا پيام يا تصويري را كه از لحاظ زيبايي به فرهنگ ما نيز نزديك باشد ، بر روي ليوان هاي كاغذي چاپ كنند .

گاهي استانداردهايي براي اندازه گيري حجم ليوان كاغذي وجود كه در كشور ما و ساير كشورها برحسب ميلي ليتر يا سي سي اندازه گيري مي شود . با توجه به اين مسئله ليوان هاي كاغذي براي مصارف مختلف توليد و در بازار عرضه مي شوند .

در توليد ليوان هاي كاغذي و ساير محصولات يكبار مصرف كاغذي از كاغذهاي پلي اتيلن استفاده مي شود كه مانع عبور آب به داخل كاغذ بوده و با حرارت و بدون استفاده از چسب اجزاي مختلف ليوان به يكديگر چسبانده مي شود .

چنان چه نشتي در ليوان هاي كاغذي مشاهده شود اين مشكل دليل فني دارد كه در زمان توليد ليوان كاغذي اتفاق مي افتد و با تنظيم دستگاه توليد ليوان هاي كاغذي و بررسي هاي لازم در بخش دوخت ليوان مي توانيم آن را برطرف كنيم و بهترين محصول را براي فروش براي مشتريان خود داشته باشيم .

براي برقراري ارتباط با بخش فروش تكوك مي توانيد با شماره هاي موجود در سايت در ارتباط باشيد .

09126175809

خريد ليوان يكبار مصرف كاغذي با طرح دلخواه

ليوان يكبار مصرف كاغذي يكي از پركاربردترين محصولات در بين ظروف يكبار مصرف است . زيرا در برگزاري هر جشن استفاده از ليوان امري اجتناب ناپذير است . ليوان تم‌هاي سفارشي تكوك با جنس كاغذي قابل سفارشي سازي است . براي اطلاع از نحوه چاپ بر روي ليوان كاغذي در تكوك و اطلاع از قيمت آن مي توانيد با كارشناسان فروش فروشگاه اينترنتي تكوك ارتباط برقرار كنيد .

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۹:۵۴ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی