surmysuu
surmysuusurmysuu

شركت 1000 بيمه در راستاي گسترش خدمات خود در شهرهاي مختلف كشور اقدام به صدور بيمه به صورت آنلاين نموده است . اين شركت با مجرب ترين كارشناسان اماده است تا خدمات به بهترين شكل براي مشتريان عرضه شود. شركت 1000 بيمه با مديريت خانم صنم بيات ، نماينده بيمه پاسارگاد مي باشد كه روند صدور بيمه در شهرهاي مختلف را به صورت كاملا آنلاين انجام مي دهد. اگر در استان گلستان سكونت داريد براي خريد بيمه باربري در گرگان مي توانيد به صورت حضوري مراجعه نماييد و در صورتي كه در شهرهاي ديگ زندگي مي كنيد و امكان مراجعه حضوري به شركت براي شما وجود ندارد مي توانيد به صورت آنلاين بيمه مورد نظر خود را دريافت نماييد  و در صورت بروز مشكل و يا ايجاد هر سوالي  با شماره هاي 01732358362 و 09116367929  تماس حاصل نماييد.

بهترين بيمه باربري

گفتيم كه قيمت بيمه باربري در شركت‌‌‌‌هاي مختلف بيمه تفاوت چنداني ندارد اما قيمت اين بيمه نبايد تنها معيار شما براي خريد بيمه باربري باشد و اگر به دنبال بهترين بيمه باربري هستيد بايد به عوامل بسياري در انتخاب آن توجه كنيد. عوامل مختلفي مثل ميزان پوشش مالي ارائه شده، توانگري مالي شركت بيمه، كيفيت پرداخت خسارت، تعداد شعب پرداخت خسارت، سهم از بازار و...
براي انتخاب بهترين بيمه باربري نياز داريد اطلاعات، شرايط و نرخ‌هاي تمام شركت‌هاي بيمه را در كنار يكديگر ببينيد و بر اساس نيازها و الويت‌هاي خود مقايسه كنيد. مشاورين و كارشناسان شركت 1000 بيمه در تمامي ساعات آماده ارائه پاسخ گويي به شما عزيزان مي باشند.

خريد اينترنتي بيمه باربري

گسترش استفاده از اينترنت به صنعت بيمه و الكترونيكي شدن آن، باعث ايجاد تحولات گسترده و بهبود كيفيت ارائه خدمات در اين صنعت شده است. خريد اينترنتي بيمه باربري نسبت به خريد حضوري آن مزاياي مختلفي دارد از جمله: امكان مقايسه كامل و دقيق اطلاعات شركت‌‌‌‌هاي بيمه قبل از خريد، قدرت انتخاب بالا در ميان بيمه‌‌‌‌هاي مختلف، سرعت در مراحل خريد بيمه، صرفه جويي در زمان و هزينه، امكان دريافت مشاوره تخصصي در تمام مراحل خريد بيمه و ...
در مجموع‌‌‌‌‌ مي‌توان گفت كه خريد اينترنتي انواع بيمه از جمله بيمه باربري، تجربه خريدي ساده، مطمئن و آگاهانه را براي شما به همراه خواهد داشت.

بيمه باربري ارزان

اگر قصد خريد بيمه باربري را داريد حتما اين سوال براي شما پيش آمده است كه كدام شركت ارزانترين بيمه باربري را ارائه مي‌دهد؟ چه عواملي بر قيمت بيمه  تاثير گذار است؟ معمولاً افراد قبل از اقدام به خريد بيمه ، از چندين شركت بيمه نرخ مي‌گيرند كه در بسياري از موارد، كار دشوار و زمان‌بري است؛ شركت هزار بيمه نماينده شركت بيمه پاسارگاد خانم قدس علوي مي باشد كه اقدام به فروش آنلاين بيمه باربري كرده است و تمامي اطلاعاتي كه شما براي خريد هر بيمه اي نياز داريد در كوتاه‌ترين زمان در اختيار شما قرار مي‌دهد. شما عزيزان مي توانيد براي خريد هر نوع بيمه ، اعمم از بيمه مسئوليت ، بيمه عمر، بيمه شخص ثالث ، بيمه باربري و ... از طريق شماره هاي 32358362 ، 09116367929 و يا از طريق سايت http://1000bimeh.ir با ما در ارتباط بوده و پاسخ تمامي سوالات خود را دريافت نماييد .

يكي از معيارهاي مهم در انتخاب و خريد بيمه باربري براي بسياري از افراد، قيمت و ارزان بودن بيمه‌ نامه است. همانطور كه قبلا نيز بيان شد در بيمه باربري ، شركت‌هاي مختلف ، نرخ‌هاي متفاوتي از بيمه باربري را ارائه مي‌دهند كه شما مي‌توانيد پس از مقايسه قيمت بيمه باربري در سايت 1000 بيمه ، ارزان‌ترين آن را انتخاب كنيد.

البته به اين نكته هم توجه داشته باشيد كه ممكن است يك بيمه باربري ارزان، از پوشش‌هاي كامل و يا نحوه پرداخت خسارت مناسبي برخوردار نباشد. به همين دليل پيشنهاد ما به شما اين است كه در انتخاب بيمه علاوه بر قيمت، معيارهاي مهم ديگر را نيز مدنظر قرار دهيد. هميشه ارزان بودن به معني با كيفيت بودن نيست . همانطور كه شايد بارها و بارها شنيده باشيد هيچ ارزاني بي دليل نيست!

نحوه صدور بيمه باربري در 1000 بيمه

1- شركت بيمه، فرمي را به نام «فرم پيشنهاد» در اختيار مشتري قرار مي دهد تا مشخصات كالا، ميزان پوشش مورد نياز، شرايط حمل و غيره را در آن مشخص كرده، مهر و امضاء نموده و تحويل شركت بيمه دهد.
2- مشتري پس از تكميل نمودن فرم پيشنهاد، آن را به همراه مدارك مورد نياز، به واحد صدور شركت بيمه تحويل مي دهد.
3- واحد صدور بيمه نامه، فرم پيشنهاد و گزارش بازديد (در صورت لزوم) را مهر و امضاء نموده و نرخ حق بيمه و شرايط آن را از واحد مربوطه استعلام مي كند.
4- واحد صدور، هزينه و شرايط استعلام شده را به مشتري اعلام مي نمايد.
5- در صورتي كه مشتري با شرايط و قيمت اعلام شده موافقت نمايد، واحد صدور اطلاعات بيمه مورد نظر را وارد سيستم بيمه مي نمايد. مشتري حق بيمه را به صورت نقد و يا با چك پرداخت مي كند.
6- واحد صدور، قرارداد بيمه نامه را صادر كرده و امضاء مي نمايد و پس از الصاق و ابطال تمبر و ممهور نمودن قرارداد، بيمه نامه را به مشتري تحويل مي دهد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۵ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۲:۱۳ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی