surmysuu
surmysuusurmysuu

فايبر سمنت در سال هاي اخير به موضوع داغي تبديل شده است. اين محصول به صاحب خانه ها يك نماي ماندگار و مقاوم مي دهد كه با طرح هاي متنوعي روانه بازار شده است. شايد تا به حال متوجه شده باشيد كه فايبر سمنت در طراحي خانه چقدر تنوع دارد. اما آيا مي دانيد كه فايبر سمنت چگونه ساخته مي شود؟ اين مصالح براي ده ها سال است كه در بازار وجود دارد، اما نماي فايبر سمنت با نيازهاي تغييريافته امروزه صاحب خانه ها و سازندگان تطابق دارد.

فايبر سمنت از كجا پيدا شد؟

براي قرن ها از مصالحي مثل چوب و سنگ و آجر براي محافظت و سبك خانه ها استفاده مي شد. نماهايي چون آجر و سنگ به دليل ماندگاري و سبك كلاسيكي كه دارند، مشهور هستند. اما هزينه چنين نماهايي بالا و زياد است. نماي چوب مقرون به صرفه تر است ولي بايد از آن به خوبي مراقبت شود و نياز است كه هر چند سال براي اينكه از پوسيدگي آن جلوگيري شود، دوباره جلا داده شود. در اوايل سال ۱۹۰۰ بود كه لودويك هات چك از اتريش يك راه حل به شكل فايبر سمنت را اختراع كرد. پنل هاي اصلي از كامپوزيتي از الياف آزبست و سيمان ساخته شده بود، كه اين مواد به همديگر فشرده بودند تا محصولي با ماندگاري بالا و مقرون به صرفه اي را براي نماهاي خارجي خانه ها ايجاد كنند.

امروزه فايبر سمنت چگونه ساخته مي شود؟

بعد از اينكه ده ها سال از محبوبيت اين محصول مي گذشت، استفاده از پنل هاي سيماني – آزبستي در سال ۱۹۸۰، به دليل مسائل ايمني و امنيتي ممنوع شد. اما نماي فايبر سمنت به عنوان يك مفهوم ماندني باقي ماند و هنوز هم بسياري از افراد خواهان آن بودند و راه حل هاي بسياري براي صاحب خانه ها ارائه مي كرد، نياز بود كه به جاي آزبست از ماده ديگري استفاده شود. امروزه براي توليد يك محصول بادوام و ماندگار كه سالم است، كارخانه هاي محصول فايبر سمنت، از تركيب سيمان پرتلند، الياف چوب و مواد ديگري استفاده مي كنند تا بتوانند پنل هاي ارتجاعي ماندگاري را توليد كنند. تركيب الياف و سيمان به عنوان مخلوط تر و خشك تهيه مي شود و سپس به ورقه هايي فشرده مي شوند و آن گاه در ديگ هاي زودپز (اجاق گازهاي با فشار بالا) نگهداري مي شوند و آنگاه به پنل هاي مقاومي تبديل مي شوند. اين پنل ها انعطاف پذيري لازم را دارند و مي توانند به عنوان محصول نهايي استفاده شوند. پنل ها آنگاه ماشين كاري و بر روي تمام گوشه ها و نماها روكش مي شوند و بعد از اينكه خشك شدند، براي ارسال طبقه بندي و بسته بندي مي شوند.

چگونه از فايبر سمنت در ساخت و ساز استفاده مي كنند؟

فايبر سمنت براي صاحب خانه ها و ساختمان سازها جهت نماي بيروني ساختمان، راه حل هاي زيادي را ارائه مي دهد. اين پنل ها نه تنها ماندگاري بالايي دارند بلكه محصولي هستند كه به محافظت كمي نياز دارند، كه كار كردن با آن ها راحت است. زماني كه صاحب خانه ها از فايبر سمنت نوين آراد استفاده مي كنند، از يكسري از مزايا بهره مند مي شوند كه عبارتند از:

  • نصب آسان: زماني كه از فايبر سمنت نوين آراد استفاده مي كنيد، به اين معني است كه با يك سيستم نصب گيره اي سر و كار داريد و همه چيز را يك جا به دست مي آوريد كه اين كار باعث مي شود كه كار كردن با اين مصالح براي نصب كنندگان آسان شود.
  • تنوع در طراحي: پنل هاي نوين آراد تنوع زيادي دارند و مي توانند به شكل طرح هاي افقي و عمودي و همچنين نماهاي بيروني و داخلي استفاده شوند.
  • محافظ ديواره ضد باران: پنل هاي نوين آراد با طراحي تهويه مناسب ساخته شده اند كه اجازه مي دهند آب و رطوبت اضافي عبور كنند كه اين موضوع باعث مي شود از ساختمان شما در برابر كپك و مشكلات مرتبط با آب محافظت شود.

    آينده ساختمان سازي با نماي فايبر سمنت چگونه است؟

    فايبر سمنت به نماهاي بيروني آن قدرتي را مي دهد كه مصالحي مثل آجر و چوب مي دهند با اين تفاوت كه ديگر مشكلات و مسائلي همچون هزينه، نگهداري و محافظت را در پي ندارند. جاي هيچ تعجبي نيست كه فايبر سمنت به يكي از مشهورترين مصالح در ساختمان سازي مسكوني و تجاري تبديل شده است، زيرا كه با استفاده از اين نما داريد روي آينده خانه خود سرمايه گذاري مي كنيد. پنل هاي فايبر سمنت پايداري و مقاومت لازم را دارند، به صورتي كه مي توانند از خانه شما براي ده ها سال محافظت كنند. اگر به دنبال اين هستيد كه سبك خانه خود را ارتقا دهيد يا به دنبال يك راه حل كارآمد براي محافظت از نماي بيروني خود هستيد، مي توانيد از فايبر سمنت نوين آراد استفاده كنيد.

    شركت نوين آراد در چه زمينه اي فعاليت مي كند؟

    شركت نوين آراد، با تكيه بر توان علمي و فني كارشناسان و تيم اجرايي خود، توانسته به عنوان يكي از بزرگترين تأمين كنندگان و توليدكننده فايبرسمنت برد ، در بزرگترين پروژه هاي عمراني كشور، مشاركت نمايد . شما عزيزان مي توانيد براي اطلاع از قيمت فايبرسمنت نوين آراد و همچنين چگونگي سفارش اين محصول با كارشناسان نوين اراد در تماس باشيد  و يا با مراجع به وب سايت novinarad.com اطلاعات مورد نظر خود را كسب نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۳ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۲:۴۳ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی