surmysuu
surmysuusurmysuu

همانطور كه مي دانيد فنگ شويي يك علم ثابت شده براي جذب انرژي مثبت و دفع انرژي منفي مي باشد. بسياري از افراد با توجه به خواص اين علم علاقه مند شدند تا طبق دستورالعمل هاي فنگ شويي براي به جريان انداختن انرژي چي در خانه خود دست بكار شده. اگر شما به خانه جديدي نقل مكان كرده ايد در ا ين مقاله با ما همراه باشيد تا شمارا براي جذب انرژي مثبت در خانه جديدتان راهنمايي كنيم. براي آگاهي از فنگ شويي خريد خانه مي وانيد به مقالات قبلي ما سري بزنيد. در اين قسمت از مقاله مي خواهيم درباره فنگ شويي خانه جديد صحبت كنيمو ما را تا انتهاي مقاله همراهي كنيد.

در فنگ شويي خانه جديد به چه نكاتي بايد توجه كنيم ؟

فنگ شويي خانه جديد مي‌تواند به روش هاي مختلفي به شما كمك كند خانه‌ جديدتان را طوري دكور كنيد كه عشق، حمايت و شادابي در آن پخش شود و انرژي چي در آن جريان پيدا كند. رعايت نكات فنگ شويي خانه جديد، موجي از تازگي در خانه شما ايجاد كرده كه موجب مي‌شود احساس آرامش، موفقيت و خوشبختي بيشتري داشته باشيد. نكاتي كه در فنگ شويي براي دكور كردن خانه جديد ارائه مي‌شود از دكوراسيون سنتي و هميشگي  متفاوت است كه در اغلب خانه‌ها ديده مي‌شود. اما زماني كه نكات فنگ شويي خانه جديد را رعايت كنيد خيلي زود تحولي كه ايجاد مي‌كنند را در خانه خود احساس خواهيد كرد. با ما همرا باشيد تا نكات فنگ شويي خانه جديد كه شامل موارد زير مي باشد را براي شما بازگو كنيم.

فنگ شويي خانه جديد آموزش فنگ شويي

1-خانه جديد خود را هرچه سريع تر مرتب كنيد

اولين و مهم‌ترين قدم براي ايجاد هارموني و انرژي در فضاي خانه، مرتب كردن آن است.افرادي هستند كه به هنگام اسباب كشي چندين هفته طول مي كشد تا وسايل خود را در خانه جديد جابجا كنند و خانه را چيدمان كنند و به حالت ريخته پاش وسايل را به حال خود مي گذارند . بايد بدانيد در فنگ شويي معتقدند مرتب كردن خانه جديد موجب مي‌شود انرژي، كه به آن «چي» گفته مي‌شود در خانه پخش شود. «چي» در فنگ شويي، سلامتي، ثروت و خوشبتختي به همراه دارد.

مرتب كردن خانه بايد به طور كامل انجام شود، پنهان كردن وسايل در فضاي در بسته راه حل آن نيست! براي مرتب كردن بايد همه چيز را زير و رو كنيد. مبل‌ها را جا به جا كنيد و زير آن را تميز كنيد. كتابخانه و كمد لباس را مرتب كنيد. اگه شيء شكسته يا ناقصي در اتاق داريد آن را دور بريزيد، اين اشياء انرژي مثبت را از خانه‌تان دور مي‌كنند. اين مرتب سازي را در كل خانه ادامه دهيد، كابينت‌ها، كشوها، زير تخت و چيدمان وسايل تزييني را نيز فراموش نكنيد. پيشنهاد مي‌شود وسايلي كه مدت‌هاست استفاده نمي‌كنيد يا خيلي قديمي هستند را اهدا كنيد. با اين كار انرژي قديمي و كهنه را از خانه  جديد خود خارج مي‌كنيد و فضا را براي ورود انرژي مثبت به خانه باز خواهيد كرد.

2- از ورود هوا و نور به داخل خانه جديد غافل نشويد!

باد (يا همان جريان هوا) و نور، دو عنصري هستند كه پخش شدن آن‌ها در فضاي خانه جديد به آن انرژي و آرامش مي‌بخشد. شما در مرحله قبل خانه جديد خود را به خوبي مرتب كرديد و حالا با بازكردن پنجره‌ها موجب مي‌شويد انرژي مثبت راحت‌ تر به فضاي خانه شما وارد شود. براي اينكه نور خانه جديد را بيشتر كنيد مي‌توانيد از وسايل شيشه‌اي كمك بگيريد يا تعداد آينه‌هاي خانه را بيشتر كنيد. همچنين از تميزبودن شيشه پنجره‌ها نيز اطمينان حاصل كنيد. اگر در گوشه و كنار خانه جايي را داريد كه تاريك باقي مانده يك لامپ به آن اضافه كنيد يا آينه در آن گوشه قرار دهيد تا نور را از ساير نقاط منعكس كرده و فضا را روشن كند.

3-گل و گياه طبيعي را وارد دكوراسيون منزل خود كنيد

همانطور كه  در قسمت قبل به آن اشاره شد، در فنگ شويي خانه جديد پخش شدن جريان هوا در فضاي خانه بسيار مهم است. اما اين هوا بايد پاك و خالص باشد. گل و گياه براي شما اين كار را انجام خواهد داد و همانند يك فيلتر هواي خانه را تصفيه خواهد كرد. با قرار دادن گل و گياه در دكوراسيون خانه جديد، موجب مي‌شويد فضاي خانه شما سالم‌تر و تميزتر باشد. در فنگ شويي، گياهان انرژي «چي» را جذب مي‌كنند. تا زماني كه گياه خانه شما سالم و سرحال است، شما نيز انرژي مثبت بيشتري جذب خواهيد كرد.

در اين ميان، برخي گياهان در فنگ شويي بهتر از بقيه عمل مي‌كنند. در اصل، برخي از گياهان همانند كاكتوس در فنگ شويي بد در نظر گرفته مي‌شوند. چرا كه كمتر از بقيه گياهان به آب نياز دارند و آب نقش ثروت را ايفا مي‌كند. بنابراين اينگونه گياهان را گاهي غيرصميمي يا غيردوستانه مي‌خوانند. براي اينكه بهترين نتيجه را از به كار گيري گل و گياه در دكوراسيون خانه بگيريد ما براي شما ليستي از بهترين گياهاني كه مي‌توانيد در خانه استفاده كنيد تهيه كرده‌ايم. اين گياهان نياز به مراقبت‌هاي خاص و ويژه‌اي ندارند و به خوبي در فضاي داخل خانه زندگي خواهند كرد:

  • بامبو
  • گل چمچمه يا برگ قاشقي
  • گياه فيكوس
  • پاپيتال
  • گياه نخل
  • سرخس برگ شمشيري
  • فيلودندرون
  • گياه عنكبوتي

استفاده از اين نوع گياهان را در دكوراسيون خانه جديد خود فراموش نكنيد

-به خانه جديد خود رنگ بپاشيد

رنگ و توجه به فنگ‌شويي رنگ نقش بسيار مهمي در انرژي خانه شما دارد و كمك مي‌كند زودتر به انرژي دلخواهتان برسيد. بايد درباره معاني رنگ‌ها در فنگ شويي بيشتر بدانيد تا بتوانيد با توجه به آن‌ها به درستي از رنگ‌ها در دكوراسيون خانه خود استفاده كنيد.براي مطالعه فنگ شويي رنگ ها مي توانيد از مقالات قبلي ما كه در اين زمينه نوشته شده است كمك بگيريد. اين رنگ‌ها را مي‌توانيد به روي ديوار، رنگ مبلمان و وسايل خانه و يا حتي در تابلوهاي نقاشي و آثار هنري خانه به كار بگيريد.

5- از يين و يانگ در خانه جديد خود پيروي كنيد

در فنگ شويي، بسياري بر اين باورند كه هر دو جسم مخالف هم به يكديگر مرتبط هستند. آن‌ها به اين تعريف، «Yin» و «Yang» مي‌گويند. «يين» را نمايانگر زنانگي و «يانگ» را مردانگي مي‌دانند. آن‌ها معتقدند اين دو در كنار هم معناي بيشتري دارند، همانند تاريكي و روشنايي، يا شب و روز، كه يكي بدون وجود ديگري معنا و مفهومي نخواهد داشت. بنابراين با توجه به اين قاعده، سعي مي‌كنند تا از اين مفهوم در دكور خانه نيز استفاده كنند. براي اين كار مي‌توان رنگ‌هاي تيره و روشن را در كنار هم به كار گرفت.

بعنوان مثال، براي ريلكس بودن در اتاق خواب بايد انرژي يين در فضا وجود داشته باشد. بنابراين مهم است كه اشيايي نظير تلويزيون يا وسايل ورزشي را در اتاق خواب قرار ندهيد. در عين حال براي پخش شدن انرژي يانگ در اتاق خواب از تصاوير، شمع يا تركيب رنگ روشن و تيره در كنار هم استفاده كنيد.

براي رعايت فنگ شويي در هر يك از اتاق‌هاي خانه جديد موارد زير را رعايت كنيد:

حمام: ساده‌ترين نكته درباره فضاي حمام و دسشويي اين است كه درب آن‌ها هميشه بسته باشد. علاوه بر اين‌ها مهم است درب توالت فرنگي نيز هميشه بسته باشد. در فنگ شويي معتقدند باز ماندن درب حمام و توالت يا درب توالت فرنگي موجب خارج شدن انرژي آب از خانه مي‌شود. آب در فنگ شويي حكم ثروت را دارد. بنابراين كسي نمي‌خواهد ثروتش با چنين اشتباه ساده‌اي از بين برود.

فنگ شويي دفتر كار : اگر در خانه‌تان اتاقي را به دفتر كار اختصاص داده‌ايد در نظر داشته باشيد كه ميزكار شما نبايد پشت به در قرار بگيرد. همچنين ميزكار بايد دورتر از در و روبروي آن قرار بگيرد و درب اتاق و ميز كار در يك خط نباشند.

فنگ شويي اتاق كودك : هنگام چيدن اتاق كودك خود در خانه جديد در نظر داشته باشيد كه تخت خواب كودك را از در دور قرار دهيد. در نزديكي تخت كودك وسايل الكترونيكي نگذاريد. دستگاه‌هاي الكترونيكي انرژي كودك را مي‌گيرند و گاهي ممكن است منجر به بروز بيماري‌هايي نيز در كودك شما شود.

 

نكته مهم در فنگ شويي خانه جديد

در پايان لازم دانستيم تا اين نكته را براي شما بازگو كنيم. اگر قبل از نقل و انتقال براي شما اين امكان وجود دارد كه طبق قوانين فنگ شويي خانه جديد خود را در جهت رفع نقايص ان بازسازي كنيد حتما اين كار را انجام دهيد و از آن چشم پوشي نكنيد. استفاده از فنگ شويي در خانه انرژي شما و اعصاي خانواده تان را چند برابر كرده و تاثيرات آن را به مرور زمان در زندگي خود مشاهده خواهيد كرد. براي مطالعه بيشتر در زمينه فنگ شويي مي توانيد مقالات قبلي ما را مطالعه كنيد.

دوره جامع فنگ شويي

يكي از دوره هايي كه علاوه بر جذابيت زياد، امكان كار و استخدام در آن زياد به چشم مي خورد گرايش فنگ شويي در معماري است. آكادمي معماري داخلي آرت كانر با برگزاري دوره جامع فنگ شويي به افرادي كه اين دوره را به صورت كامل و موفق بگذرانند، پس از پايان دوره، مدرك معتبر از وزارت علوم ارائه مي دهد تا بتوانند به راحتي وارد بازار كار شوند.

برگزاري كارگاه آموزشي فنگ شويي

با توجه به اينكه بازار معماري ايران با كمبود متخصص در حوزه معماري مواجه است.گذراندن دوره فنگ شويي باعث مي شود تا افراد علاقمند به اين حوزه به اشراف و تسلط كافي در اين زمينه دست يابند و انواع راه حل و تكنيك هاي فنگ شويي با توجه به كاربري و نوع معماري هر فضا را بشناسند . مطالب مربوط به فنگ شويي در اين كلاس ها عمدتا مبتني بر مباني نظري معماري مي باشد .در اين دوره ها تاكيد بر آموزش تكنيكهاي عملي فنگ شويي براي سبك هاي مختلف معماري است. ما با برگزاري گارگاه هاي آموزشي حضوري يا آنلاين و محصولات آموزشي به شما كمك ميكنيم تا در حوزه تخصصي خود بي رقيب باشيد. آموزش فنگ شويي با آكادمي معماري آرت كانر

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۰۱:۰۸ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی