surmysuu
surmysuusurmysuu

انرژي خورشيدي منحصر به فردترين منبع انرژي تجديد پذير در جهان است و منبع اصلي تمامي انرژي‌هاي موجود در زمين به شمار مي‌آيد. اين انرژي به صورت مستقيم و غيرمستقيم مي‌تواند به اشكال ديگر انرژي تبديل شود. با توجه به محدود بودن منابع سوخت فسيلي و مشكلات ناشي از احتراق اين سوخت‌ها مانند آلودگي روز افزون هوا، استفاده از فناوري‌هاي خورشيدي مورد توجه بسياري از كشورها قرار گرفته و در حال حاضر كشورهاي زيادي وجود دارند كه به دنبال استفاده از نور خورشيد به طرق مختلف هستند تا از آن به عنوان مثال برق توليد كنند. در ايران با توجه به شرايط جغرافيايي آبگرمكن هاي خورشيدي در انواع مختلف توليد شده حال مي خواهيم بدانيم آبگرمكن خورشيدي ايراني بهتر است يا خارجي؟ براي گرفتن پاسخ با ما همراه باشيد.

مزاياي آبگرمكن خورشيدي ايراني

ايران در زمينه ساخت آبگرمكن خورشيد يبسيار موفق عمل كرده است . هر كجا كه نياز به آبگرمكن داشته باشد مي‌توان از اين سيستم استفاده كرد. آبگرمكن خورشيدي كه حمل و نصب سريعي دارد بدون مصرف گاز، برق و يا هر انرژي ديگر كار مي‌كن.

همچنين اين آبگرمكن قابليت كاركرد تا دماي ۳۵ – درجه سانتيگراد در زمستان بدون يخ زدگي را دارد و مي‌تواند بيش از ۹۵ درصد انرژي دريافتي از خورشيد را جذب كند.

آبگرمكن خورشيدي ايراني قابل اتصال به سيستم تأمين آب گرم موجود اعم از آبگرمكن ديواري، پكيج و موتورخانه است.

اين محصول طرح تاييديه از سازمان پژوهش‌هاي علمي و صنعتي ايران را دارا مي باشد

آبگرمكن  خورشيدي ايراني، قابليت گرم كردن آب تا دماي ۸۰ درجه سانتيگراد در تابستان و ۴۰ درجه سانتيگراد در زمستان در مناطق كوهستاني را دارد.

آبگرمكن خورشيدي ايراني قابليت گرم كردن آب تا دماي ۱۰۰ درجه سانتيگراد در تابستان و ۶۰ درجه سانتيگراد در زمستان در مناطق گرمسيري را دارا مي باشد كه يكي از مزاياي مهم آن بشمار مي رود.

در صورت ابري بودن شرايط جوي، آبگرمكن  توليد ايران مي‌تواند به برق متصل شود و گرما توليد كند.

يكي ديگر از مزاياي آبگرمكن خورشيدي ايراني اين است كه  قابليت اتصال مستقيم به آب لوله كشي را دارد و اين سيستم مناسب براي استفاده در منازل و مجتمع‌هاي مسكوني، باغ و ويلا، هتل‌ها و رستوران‌ها، مساجد، مراكز صنعتي، دامداري‌ها و مرغداري‌ها، گلخانه‌ها و سرويس‌هاي بهداشتي و كليه مكان‌هايي كه نياز به آب گرم دارند، مي باشد

آبگرمكن خورشيدي ايراني بهتراست يا خارجي ؟

 

آبگرمكن خورشيدي ايراني بهتراست يا خارجي ؟

آبگرمكن خورشيدي ايراني چگونه كار مي كند؟

براي استفاده از آبگرمكن خورشيدي ايراني ، آب لوله كشي به آبگرمكن خورشيدي وصل شده تا ۴۰ درجه سانتيگراد گرم مي‌شود و به موتورخانه يا پكيج يا آبگرمكن ديواري يا زميني وصل شده و توسط آنها دماي مورد نياز تأمين شده و به سرويس‌ها هدايت مي‌شود.بايد خاطر نشان كرد تاكنون اين آبگرمكن در برخي گلخانه‌ها، مدارس، مساجد و منازل مسكوني، استخرها نصب شده و آزمايش خود را بخوبي نشان داده و افراد از اين سيستم ايراني رضايت كامل را داشته اند.

آبگرمكن خورشيدي ايراني بهتر است يا خارجي؟

عمر مفيد آبگرمكني كه ايرانيان طراحي كرده‌اند بالاي ۲۰ سال و گارانتي دو ساله است؛ همچنين اين سيستم قابليت رقابت با نمونه‌هاي توليدي خارجي را دارد. و به جرات مي توان گفت رقيب قدري براي نمونه هاي خارجي بشمار مي رود كه به حمايت مصرف كنندگان ايراني از اين محصول مي توانيم به درجه خود كفايي برسيم و از واردات آبگرمكن هاي خارجي جلوگيري كرده و با سرمايه گذاري در توليد اين نوع كالا در كشور باعث اشتغالزايي افراد نيازمند كار شويم.

با توجه به قيمت بالاي نمونه هاي خارجي آبگرمكن خورشيدي مي توان از نمونه ايراني آن كه در مقايسه با كيفيت با نمونه خارجي آن چيز يكم ندارد استفاده كرد و هزينه گزافي بابت خريد آبگرمكن خارجي نپرداخت. با خريد كالاي ايراني پشتيبان اقتصاد كشورمان باشيم. همچنين آبگرمكن هاي ايراني به نسبت خارجي آن براي نگهداري استهلاكي ندارد و نياز به بازديد دوره اي دارند. با توجه به اينكه كشور در شرايط تحريم بسر مي برد با خراب شدن قطعات آبگرمكن خورشيدي خارجي نمي توان از گارانتي آن استفاده كرد و تعويض قطعات انجام داد در صورتيكه شما با خريد آبگرمكن خورشيدي ايراني از دو سال گارانتي كامل اين سيستم بهره  مند خواهيد شد.

دلايل استفاده از آبگرمكن هاي خورشيدي ايراني

حفاظت محيط زيست

جلوگيري از افزايش گرماي كره زمين

ذخيره منابع انرژي تجديد ناپذير

كاهش هزينه هاي انرژي گرمايي

افزايش ضريب اطمينان و ايمني

كاربرد آسان و راحت

دسترسي هميشگي به منبع انرژي

آبگرمكن خورشيدي ايراني از چه قطعاتي تشكيل شده است؟

1. مخزن جمع آوري

2. عايق پشم شيشه

3. لوله هاي مسي

4. قاب از جنس فولاد ضد زنگ

5. لوله جذب كننده انرژي خورشيد

6. لوله هاي انتقال حرارت (لوله گرمايي)

استهلاك ، تعمير و نگهداري آبگرمكن ايراني به چه صورت است؟

چون قطعات مكانيكي – الكتريكي و الكترونيكي در آن بكار نرفته استهلاكي ندارد .براي كارايي هر چه بيشتر بهتر است پس از بارش برف يا جمع شدن غبار روي سطح كلكتور ها تميز شود .

لوله هاي شيشه اي  آبگرمكن خورشيدي در اثر يخ زدگي نمي تركد؟

هرگز آبگرمكن خورشيدي در مقابل يخ زدگي ضمانت مادام العمردارد.

چگونه آبگرمگن خورشيدي ايراني در هزينه ها صرفه جويي مي كند؟

با نصب آبگرمكن خورشيدي ايراني شش ماه از سال ميتوانيد كاملا موتور خانه يا پكيج را خاموش كنيد در شش ماه ديگر هم بين 50 تا 70درصد صرفه جويي در مصرف گاز خواهيد داشت بگذاريد قبض گاز شما را خورشيد بپردازد! ضمناً طول عمر سيستم گرمايش شما افزايش ميابد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۳ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۳۱:۱۱ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی