surmysuu
surmysuusurmysuu

 

قيمت تشك بر اساس مواردي مانند كيفيت، نوع تشك و مجموعه توليد كننده تعيين خواهد گرديد. بديهي است تهيه و تدارك كالاي خوابي با استانداردهاي بالا مستلزم صرف زمان و هزينه زيادي است و نيز بكارگيري نيروهاي علمي و كارآموخته و كاربرد تجهيزات فني را مي‌طلبد. همين موارد است كه قيمت محصول نهايي را تعيين مي‌كند و مي‌تواند باعث گران شدن قيمت شود.اما فلسفه ارزاني يك تشك نيز شنيدني است و مي‌تواند به عللي غير از نامرغوب بودن آن نيز مربوط شود. به عبارتي هر تشك گران قيمتي لزوماً نخواهد توانست رضايت خاطر شما را برآورده سازد و ممكن است محصولي با قيمت مناسب يا ارزان اتفاقاً همان مورد درخواستي شما بوده و الزامات راحتي و سلامتي‌تان را برآورده سازد. تنها به اين شرط كه خواسته‌هاي خود را به درستي بدانيد و ضمن مقايسه آنها با موارد موجود و قابل دسترس در بازار بهترين انتخاب را نماييد.اما چه مواردي در قيمت تشك موثر است؟ چه تشكي گران تر است؟ چرا برخي از تشك ها ارزان تر هستند؟ با ما همراه باشيد تا دلايل قيمت هاي متفاوت تشك را دريابيم :

تشك ارزان بخريم يا گران ؟

شايد ذكر يك مثال موضوع را بهتر مشخص كند. تصور كنيد كه با داشتن يك مورد مشكل پزشكي مثلاً درد ناحيه كمر تصميم به خريد تشك گرفته‌ايد. اگر پيش زمينه انتخاب شما تجويز پزشكتان باشد كارتان تا حدود زيادي آسان خواهد بود و احتمالاً با انتقال توصيه‌هاي متخصص ارتوپدي به فروشنده تشك خواهيد توانست محصول مناسب را تهيه كنيد. اما در صورتي كه اين انتخاب بدون پيش‌فرض و تنها بر اساس اطلاعات شخصي خودتان باشد لازم است تا دقت بيشتري در انجام اين كار به خرج دهيد و ضمن تحقيق و مطالعه شخصي يا گرفتن راهنمايي از مشاوران اين كار به مقايسه قيمت‌هاي مختلف موجود در بازار هم بپردازيد.

چه بسا خريد تشك ارزان و مناسبي براي رفع مشكل كمردرد بسيار بيشتر و بهتر از محصولي گران‌قيمت اما بي‌ارتباط به مشكل شما بتواند برايتان مفيد واقع شود.

به عبارت ديگر صحيح بودن انتخاب شما بيش از آنكه به قيمت تشك مربوط باشد به دقت شما در شناخت و بيان الزامات بدني و انتقال داده‌هايتان به مشاوران فروش تشك بستگي دارد.

افراد معمولا علاوه بر مارك تشك در مورد قيمت آن هم پرس و جو مي كنند، بدون آنكه شناخت درستي از عوامل موثر بر روي قيمت تشك داشته باشند.

چه مواردي در قيمت تشك موثرند؟ خريد تشك

10 نكته كه قبل از خريد تشك بايد بدانيد

بهترين تشك براي كمر درد از نظر پزشكان

خريد تشك كودك

چه مواردي در قيمت تشك موثر است؟

قيمت تشك با موارد و ويژگي هايي همچون عوامل زير تعيين مي شود:

تشك طبي، فنري و نوع فنر ( منفصل و متصل)

باتوجه به طبي بودن تشك يا فنري بودن آن(متصل و منفصل) قيمت تشك متغير است و افراد طبق نياز خود مي توانند با توجه به بودجه در نظر گرفته شده اين محصول را با كيفيت بالا از سايت آقاي تشك بصورت آنلاين خريداري كنيد.

ارتفاع تشك

ارتفاع تشك يكي از عوامل موثر بر قيمت تشك مي باشد. هرچه ارتفاع تشك بيشتر باشد به نسبت داراي قيمت بالاتري مي باشد زيرا از مواد اوليه بيشتري در توليد آن استفاده مي شود.پس براي خريد يك تشك مقرون به صرفه اول به نياز خود رجوع كنيد اگر به تشك با ارتفاع بيشتري نياز نداريد به خريد تشك هاي كم ارتفاع با قيمت مناسب بسنده كنيد.

الياف استفاده شده در تشك ( الياف ضد حساسيت با خاصيت ارتجاعي باعث بالا رفتن قيمت مي شود)

قيمت تشك ها با توجه به متريال هاي استفاده شده در محصول داراي نوسان است . هرچه اين متريال داراي كيفيت بيشتري باشد قيمت اين محصول نيز افزايش پيدا مي كند.

  • نوع محافظ اسكلت
  • كودك، نوجوان، يك نفره يا دو نفره
  • جنس پارچه رويي (ضد حريق، ضد آب، ضد نفوذ حشرات)
  • نوع اسفنج به كار رفته
  • عرض تشك
  • وجود پد هاي محافظ

گزينه‌هاي خريد تشك ارزان

يكي ديگر از مواردي كه شما را به سمت خريد تشك ارزان راهنمايي مي‌كند تشك‌هاي فنر متصل هستند كه ضمن داشتن قيمت مناسب از دوام بالايي نيز برخوردارند كه در دراز مدت از نظر اقتصادي بسيار مقرون به صرفه هستند و با داشتن درجه سفتي لازم مي‌توانند از كمر، مفاصل و عضلات شما حين خواب نيز حمايت لازم را انجام دهند.

اين نوع تشك‌ها با وجود داشتن فنر از اسفنج‌هاي تعديل كننده هم بهرمند هستند كه لرزش و خاصيت ارتجاعي اضافه را از تشك گرفته و به آن آرامش و ثبات مي‌بخشند.

خريد تشك ارزان و راحت طبي و اسفنجي

اگر به دنبال خريد تشك ارزان و مناسب هستيد يكي از گزينه‌هاي قابل دسترس انواع تشك طبي و اسفنجي هستند كه بخاطر حذف هزينه‌هاي فنربندي نسبتاً ارزان‌تر از انواع تركيبي تمام مي‌شوند.

هر چند لازم به گفتن است كه انواع تشك بسته به نوع مصالح و تكنولوژي‌هاي بكار رفته قيمت‌گذاري مي‌شوند و براي مثال كاربرد فوم مموري يا تشك لاتكس در جاي خود بر قيمت تشك به طرز محسوسي مي‌افزايد

در خريد تشك به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

براي آنكه تشكي مناسب با داشتن شرايط لازم براي خود خريداري كنيم، قيمت تشك فقط يكي از فاكتورها محسوب مي‌شود. اين روزها و با توجه به تورم اقتصادي موجود در بازار محاسبه دخل و خرج امري كاملاً معقول و ضروري است. اما اين صرفاً به معناي خريد كالاي ارزان نيست. از طرفي هر محصول با قيمت بالا هم لزوماً نمي‌تواند نيازهاي ما را برطرف كند. پس بهتر است همزمان با در نظر داشتن قيمت تشك و بودجه‌اي كه براي اين كار مشخص كرده‌ايم به ساير عوامل نيز توجه داشته باشيم.

اگر داراي جثه قوي و سنگين هستيد بهتر است با توجه به وزن و هيكل خود اقدام به تهيه ملزومات كالاي خواب از جمله تشك نماييد، زيرا تشكي با ضخامت كم و سطح نرم و كم‌استقامت براي وزن شما كفايت نداده و بزودي فرسوده مي‌شود و علاوه بر اين در مدت استفاده نيز راحتي لازم را نداشته و باعث دفرمه شدن تشك و بدن شما هر دو مي‌گردد و با تحت تأثير قرار دادن ستون مهره و كمر شما ايجاد درد و عوارض جانبي خواهد نمود. پس بهتر است تشك مناسب افراد سنگين وزن را خريداري كنيد.

حال تصور كنيد كه چنين تشكي را صرفاً بخاطر قيمت ارزان تهيه نموده باشيد.در اين صورت مسلّماً بابت خريد تشك ارزان متضرر شده‌ايد و علاوه بر هزينه‌هاي درمان پس از مدتي تشكي فرسوده و پاره خواهيد داشت كه شما را مجبور به هزينه بيشتر و خريد مجدد مي‌نمايد. از طرفي اگر نسبت به وزن و جثه خود تشكي سنگين‌تر يا با تجهيزات اضافه خريده باشيد باز هم ضرر كرده‌ايد، زيرا در حالي كه امكان صرف هزينه كمتر داشته‌ايد با خريدن تشك گران قيمت امتياز خاصي بدست نياورده‌ايد.

پس بهتر است پيش از اقدام به خريد تشك ارزان از تناسب درجه سفتي و ملزومات تشك با ساختار و نيازهاي بدني خود آگاه شويد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۰۹:۰۸ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی