پاكت اصلي جاروبرقي سيماران به s-bag در بازار بين المللي شناخته شده است در صورتي كه شما از خريداران جاروبرقي سيماران مي باشيد و مايليد تا كيسه جاروبرقي خود را تعويض نماييد مي توانيد از محصولات فروشگاه اينترنتي توتك استفاده كنيد. در اين بخش مدل هاي مختلف كيسه جاروبرقي سيماران براي استفاده شما عزيزان در نظر گرفته شده است كه مي توانيد با مراجعه به صفحه هر يك توضيحات و مشخصات آن را مطالعه نماييد و در صورت تمايل نسبت به خريد پاكت جاروبرقي مورد نظر خود از سايت اين فروشگاه اقدام نماييد.

مزاياي خريد پاكت جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817

استفاده صحيح از جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817 عمر دستگاه را تا چند برابر افزايش مي­دهد. يكي از مهم­ترين فاكتورهاي تاثير گذار بر نحوه عملكرد جاروبرقي، خريد پاكت جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817 اصل است.  پاكت يكبارمصرف جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817 در برندهاي مختلف با كارايي هاي مختلف توليد شده است كه با توجه به نياز خود و مدل جاروبرقي خود مي توانيد با توجه به قيمت پاكت هاي جاروبرقي سيماران در فروشگاه اينترنتي توتك اقدام به خريد آنلاين نماييد

پاكت هپا جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817

پاكت هاي هپا يكي از پاكت هاي بسيار بهداشتي و ضد ميكروب است. مناسب براي فضاهاي در بسته و محيط هاي بهداشتي ميباشد. داخل بسته چهار عدد و در بعضي مدل ها پنج عدد پاكت يك بار مصرف قرار دارد پاكت هاي بهداشتي هپا جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817 در بازار بسيار طرفدار دارد اين نوع پاكت ها نسبت به پاكت هاي كاغذي داراي 50 درصد عمر بيشتر و همچنين عملكرد فيلترينگ بهتري مي باشد جنس چند لايه پاكت از خروج گرد و خاك داخل پاكت به بيرون جلوگيري مي كند .اين پاكت جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817 براي همين مدل و جاروبرقي تكنو استفاده مي شود.

با توجه به متفاوت بودن مدل جاروبرقي هاي تكنو به هنگام خريد پاكت جاروبرقي توجه داشته باشيد حتما مدل جاروبرقي خود را در نظر داشته باشيد يا پاكت يكبار مصرفي را خريداري كنيد كه در توضيحات آن نوشته باشد قابل استفاده در تمامي مدل هاي جاروبرقي سيماران .

پاكت جاروبرقي سيماران مدل SVC - 817

مزاياي خريد پاكت جاروبرقي بوش مدل BGL8PRO3IR 

 

قيمت پاكت جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817

با توجه به نوسانات موجود در بازار و متفاوت بودن قيمت ها با يكديگر براي اطلاع دقيق از قيمت پاكت جاروبرقي مي توانيد با كارشناسان فروش فروشگاه اينترنتي توتك تماس بگيريد.توجه داشته باشيد برخي از پاكت هاي جاروبرقي ارزان قيمت و بي كيفيت براي اين مدل از جاروبرقي در بازار وجود دارد كه اصل نمي باشد و با توجه به قيمت پايين آن مصرف كنندگان زيادي دارد اما توجه داشته باشيد استفاده زياد از اين نوع پاكت هاي بي كيفيت جاروبرقي به مرور زمان باعث آسيب رسيدن به موتور دستگاه مي شود و عمر جاروبرقي شما كوتاه.

معرفي بسته پاكت جاروبرقي تكنو مدل TE-2206

اين بسته حاوي 5 پاكت يكبار مصرف است. از قابليت هاي پاكت هاي يك بار مصرف بهداشتي بودن آنهاست ؛ به دليل مجهز بودن به درپوش كاغذي، پس از پر شدن پاكت مي توان درپوش را كاملا بست تا درحين جابجايي گرد و خاك از داخل پاكت خارج نشود. جنس پاكت به گونه اي است كه در حين مكش، گرد و خاك از پاكت به بيرون درز نكرده و وارد موتور نمي شوند. بنابراين موتور جارو برقي عمر بيشتري خواهد كرد.

 

ويژگي هاي پاكت جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817

شايد براي شما سوال باشد كه چه تفاوتي بين پاكت هاي اصلي جاروبرقي سيماران ،پاكت هاي تقلبي مي باشد.كه در اين قسمت از مقاله به بيان چند مورد پرداخته ايم كه شامل موارد زير مي باشد:

  • پاكت هاي اصلي از جنس پارچه نانو چند لايه مي باشد كه از نشتي گرد و خاك به داخل مخزن تا 90 درصد جلوگيري مي كند.
  • از سوي ديگر اين پارچه ها گرد و خاك را به خود جذب كرده تا گردشي داخل خود پاكت بوجود نيايد و مكش تا 30 درصد افزايش يابد.
  • جنس دريچه پاكت هاي اصلي كاغذ فشرده بوده و معمولا به رنگ آبي و سرمه اي مي باشد. از سوي ديگر معمولا دور پاكت يك يا دو رديف دوخت براي جلوگيري از پاره شدن پاكت وجود دارد.

مزاياي خريد پاكت جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817

  • استفاده از پاكت جاروبرقي اصل، عملكرد تميزكنندگي دستگاه را در سطح بالاتري حفظ كرده و طول عمر آن را افزايش مي دهد.
  • تا 50 درصد كاركرد طولاني تر: نياز كمتر به تعويض پاكت جاروبرقي بواسطه ظرفيت بسيار بالاي جذب گرد و غبار.
  • محافظت موثر: جاي گيري و بسته شدن دقيق پاكت جاروبرقي از ورود گرد و غبار به موتور جلوگيري مي كند در نتيجه طول عمر دستگاه را افزايش مي دهد.
  • بهداشت رضايت بخش: 99.9% از ذرات ريز گرد و غبار فيلتر مي شوند، و قفل بهداشت تعبيه شده دفع تميز پسماندها را تضمين مي كند.
  • عملكرد تميزكنندگي بهتر: جريان هواي بسيار قدرتمند براي تميزكنندگي عالي، حتي در زماني كه كيسه پر شده است.
  • مقاومت مثال زدني در برابر پارگي: پاكت هاي جاروبرقي اصل، به دليل استفاده از الياف پشمي قدرتمند و مقاوم در برابر پارگي، بسيار مستحكم هستند.
  • خريد پاكت جاروبرقي مانع كثيف شدن بيش از حد فيلتر مي شود.

 

چه زماني بايد پاكت جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817 را تعويض كنيم؟

  • در چهار برهه زماني لازم است حتما پاكت جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817 تعويض شود.
  • به صورت معمول زماني كه 50 درصد حجم كيسه پر شده باشد بايستي پاكت تعويض شود.
  • زماني كه رطوبت وارد دستگاه شود بايد سريعا پاكت تعويض شود و تا 24 ساعت نيز از جاروبرقي استفاده نشود.
  • زماني كه پاكت دستگاه بيش از يكسال داخل مخزن مانده است حتي اگر پر هم نشده باشد مي بايستي تعويض شود.
  • زماني كه جسم تيز و يا صلبي وارد پاكت شده و امكان خروج آن وجود ندارد براي پيشگيري از تركيدگي و ورود گرد و خاك به داخل مخزن ، مي بايست كيسه تعويض شود.

روش تعويض پاكت جاروبرقي يكبار مصرف جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817 :

جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817 با داشتن نشانگر پر شدن كيسه اين مزايا را داد كه نياز به چك كردن مداوم پاكت جاروبرقي را كاربر ندارد و با روشن شدن اين نشانگر ال اي دي كاربر متوجه مي شود كه زمان تعويض پاكت جاروبرقي فرا رسيده است. با خارج كردن پاكت يكبار مصرف پر شده و جايگزيني آن با پاكت جاروبرقي نو و بستن در پوش جاروبرقي به راحتي مي توانيد پاكت جاروبرقي خود را تعويض ننماييد.

هزينه پاكت جاروبرقي يكبار مصرف سيماران مدل SVC – 817 :

پاكت يكبار مصرف جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817 از نظر هزينه به صرفه تر از پاكت جاروبرقي دائم آن مي باشد.

خريد اينترنتي پاكت جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817

دانستن اطلاعاتي از قبيل مشخصات و مزايا محصول، در خريد اينترنتي پاكت جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817 مؤثر است. اين اطلاعات كمك مي‌كند تا خريد مطمئن‌تر و آگاهانه‌ تري را انجام دهيد. در ادامه مشخصات و مزاياي اين محصول شرح داده شده است.

جنس: اين پاكت از جنس هپا است. هپا داراي ساختاري پارچه‌اي و چند لايه است. اين ساختار نسبت به كيسه‌هاي كاغذي بسيار ضخيم‌تر است و از عمر بيشتري نيز برخوردار است.

نوع: پاكت جاروبرقي سيماران مدل SVC – 817 در انواع يك‌بار مصرف وجود دارد. دليل محبوبيت پاكت‌هاي يك‌بار مصرف را مي‌توان سهولت در استفاده و تخليه آن، بهداشتي‌تر بودن آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها نسبت به كيسه‌هاي دائمي و … دانست.

تعداد: بسته‌ اين پاكت‌ها اغلب شامل 5 عدد پاكت يك‌بار مصرف است.

ماندگاري: ماندگاري و دوام اين پاكت‌ها بسته به طرز استفاده از آن متغير است. در صورتي كه كيسه‌ها از جنس كاغذي باشد، ماندگاري آن نسبت به پاكت‌هاي هپا كمتر است. همچنين ممكن است كاربر كيسه را پيش از پر شدن تمام ظرفيت آن دور بيندازد. وسعت مكان مورد نظر براي جاروكشي، نيز در ماندگاري و دوام اين كيسه‌ها مؤثر است.

اندازه: اين پاكت‌ها به‌گونه‌اي طراحي‌شده‌اند كه بتوان از حداكثر فضاي خالي آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها استفاده كرد. كوچك‌ترين اندازه اين پاكت‌ها معمولا 5 سانتي‌متر و بزرگ‌ترين آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها 125 سانتي‌متر است.