surmysuu
surmysuusurmysuu

فست فود و صنايع غذايي مربوط به آن همچنان در حال رشد هستند با وجود خطرات بهداشتي مرتبط با آن لذت خوردن فست فود اجتناب ناپذير است و اين نشان دهنده ي اهميت راه اندازي يك فست فود و كافه رستوران مي باشد . درك مصرف كنندگان از غذاهاي فست فود ديگر محدود به خدمات سريع و راحتي در خوردن آن نيست بلكه مفهومي دوگانه ظهور كرده است كه مبتني بر فستيوالي از غذاهاي سنتي و فست فود با تاكيد بيشتر بر طعم ، كيفيت ، و ايده مكان هايي است كه فست فود ارائه مي دهند كه اين ايده ها در راه اندازي فست فود و رستوران و كافه سيار تاثيرگذار است. راه اندازي يك كافه رستوران يا فست فود يك روياي كارآفريني  بسيار محبوب است اما اين در واقع دور از رويا و دسترس نيست. اين كار دشوار نياز به اراده ي بالايي دارد كه اغلب به انجام ميرسد.در حاليكه چشم انداز و نبوغ ، كليدي براي راه اندازي فست فود و رستوران مي باشد براي تبديل جاه طلبي به موفقيت نيازمند تحقيق ، برنامه ريزي ، سرمايه تمركز كاري و پشت كاري هستيد.

6 نكته مهم در راه اندازي فست فود

آيا تجهيزات راه اندازي فست فود با تجهيزات رستوران متفاوت است؟ 

 

در ادامه به ۶ نكته مهم در راه اندازي فست فود مي پردازيم ، با ما همراه باشيد:

۱٫ خوب تحقيق كنيد

از آنجا كه تجارت و راه اندازي فست فود رقابتي بسيار تنگ و فشرده مي باشد ، بسيار مهم است كه تحقيق خود را انجام دهيد با مشورت با كسي كه قبلاً اين كار را انجام داده است شروع كنيد . شبكه هاي اجتماعي مربوط به فست فود را دنبال كنيد . مانند كانال هاي تلگرامي فست فود ، اسنپ فود ، و نت برگ. آنجا محل خوبي براي استفاده از تجربيات و فكر افراد شاغل در اين حوزه است.

براي راه اندازي فست فود و رستوران سعي كنيد آنچه را كه باعث رونق و فروش اين حرفه ميشود پيدا كنيد . چه كاري نميكنند و چه كارهايي انجام ميدهند. اگر فست فود و رستوراني شكست خورده است دلايلش را بپرسيد . به عنوان مثال يك ساندويچ بمبي يا يك سلف سرويس يا يك كافه رستوران راه اندازي كنيد  . تمركز بر ارائه يك محصول منحصر به فرد و با كيفيت يك ايده موفق براي راه اندازي فست فود مي باشد . بيشتر از همه وقت خود را صرف كنيد و بعد از تحقيق تعيين كنيد كه چه قيمت هايي را مشتريان شما تحمل ميكنند ؟ آيا توان رقابت با ديگران در قيمت ها را داريد؟

رستوران و فست فود شامل يك كسب و كار است كه غذاهايي از قبيل ساندويچ ، همبرگر، مرغ سوخاري ، سالاد ها ، پيتزاها را به مشتريان ارائه ميدهد براي راه اندازي رستوران و فست فود قبل از شروع بايد موارد خاصي را در نظر بگيريد.

۲٫ نوع غذا فست فود

قبل از راه اندازي كافه رستوران و فست فود بايد نوع غذايي كه ارائه خواهيد داد را با تحقيق و مطالعات جامع و محلي انتخاب كنيد به عنوان مثال مترو ، ساندويچ سرد با سبزيجات تازه سرو ميكنيد يا  KFC متخصص مرغ سوخاري مي باشد شما با در نظر گرفتن محل كسب و نوع مشتريان خود اقدام به ارائه ي گلچيني از انواع غذاهاي محبوب آن منطقه داشته باشيد تا سهم بيشتري از بازار را به خود اختصاص دهيد.

۳٫ نمايندگي فروش يا مستقل؟

براي جواب به اين سوال كه آيا راه اندازي فست فود با سبك و سياق مستقل بهتر است يا يك نمايندگي فروش. بايد به سرمايه اوليه ي خود نگاهي بياندازيم گاهاً ايجاد شعبه ي نمايندگي يك برند هزينه بالا فست فودتري نسبت به فست فود مستقل دارد و براي راه اندازي آن توان مالي ما كفايت نميدهد.

انتخاب مكان فست فود

محل كار عامل مهمي است كه قبل از راه اندازي فست فود و رستوران بايد به آن بپردازيد و در تعيين تعداد مشتريان بسيار دخيل است. اگر رستوران و فست فود شما در يك محل خلوت با ديد كم راه اندازي شود احتمالاً تجارت شما موفق نخواهد بود. بزرگراه ها ، خيابان هاي تجاري ، مراكز خريد و نزديك به ديگر رستوران هاي فست فود ، محل مناسبي براي راه اندازي يك كافه رستوران و فست فود خواهد بود. مراكز تفريحي و دانشگاه ها نيز گزينه هاي مناسبي ميباشند.

تجهيزات فست فود و دكوراسيون فست فود

تجهيزات و دكوراسيون به طور معمول بيشترين هزينه را براي راه اندازي كافه رستوران و فست فود در بر دارد كه شامل دكوراسيون بيروني و دروني و آشپزخانه است كه در انواع رستوران ها با مبالغ متفاوتي به اتمام ميرسد.

 

پرسنل فست فود

در راه اندازي كافه رستوران و فست فود كاركنان و نوع خدمات مردمي و انساني به مشتريان به همان اندازه و به موازات تجهيزات و دكوراسيون تاثير گذار است . خدمات ضعيف قطعاً از ورود مشتريان جلوگيري خواهد كرد و رستوران شما به نتيجه اي نخواهد رسيد . پول اضافي براي استخدام افراد با كيفيت براي كار صرف كنيد تا با فروش بيشتر جبران مافات شود.

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۴۷:۳۰ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی