surmysuu
surmysuusurmysuu

بسياري از افراد براي سفر خود به رامسر علاقه مند به اجاره ويلا استخردار ساحلي در رامسر دارند. همانطور كه مي دانيداين نوع از ويلا در دسته ويلاهاي لوكس و لاكچري مي باشد كه به نسبت ديگر ويلا ها قيمت اجاره آن بيشتر مي باشد. اما نگران نباشيد مجموعه گلستاني ها با تجربه فروان در امر ايران گردي و گردش گري مي تواند اجاره ويلا استخردار ساحلي در رامسر با مناسب ترين قيمت در اختيار شما قرار دهد. تا از سفر خود به رامسر لذت برده و خاطرات خوشي را سپري كنيد. براي رزرو ويلا استخردار ساحلي در رامسر كافيست با مجموعه گلستاني ها تماس بگيريد. براي آشنايي بيشتر با مزاياي اجاره ويلا استخردار ساحلي در رامسر تا انتهاي اين مقاله ما را همراهي كنيد:

اجاره ويلا استخردار ساحلي در رامسر

جاره ويلا استخردار در رامسر يكي از پر درخواستترين ويلاها مي باشد . از مزايايي كه مي توان براي اجاره اين نوع ويلاها بيان كرد بايد گفت در اول اين نوع ويلاها نزديك به ساحل دريا مي باشند و بعضي از آنها با ساحل دريا محوظه مشتركي را دارا مي باشند و گردشگرانمي تواند به راحتي از ويلاي خود به سمت ساحل دريا قدم بزنند و از صداي امواج آب و زيبايي هاي آن نهايت لذت را ببرند. ديگر اينكه با وجود استخر در اين نوع ويلاها به راحتي مي توانند به تفريح و سپري كردن اوقات خوش در حريم شخصي خود باشند و خيلي از محدوديت هاي شنا در دريا را مي توانند با شنا در استخر خود جبران كنند. اجاره ويلا استخردار ساحلي در رامسر چند حالت امكان دارد:

برخي از اين نوع ويلاها دوبلكس و داراي استخر سرپوشيده مي باشند و برخي ديگر نيز داراي استخر سرباز هستند كه هركدام از آنها در هر فصلي مزيت خودش را دارد. مثلا اجاره ويلا ساحلي استخر دار سرباز در فصل بهار و تابستان بسيار گزينه مناسبي ميباشد زير هوا مطبوع مي باشد و اجاره ويلا ساحلي استخردار سر پوشيده در فصل پاييز و زمستان طرفداران بسياري دارد. اگر شما نيز علاقه مند به اقامت در ويلاهاي ساحلي استخردار در رامسر هستيد مي توانيد براي اجاره ورزرو اين نوع ويلا با مجموعه گلستاني ها تماس بگيريد تا طبق بودجه و شرايط جمعيتي شما بهترين گزينه را براي شما انتخاب كند.

اجاره ويلا ساحلي با استخر در رامسر

شهر رامسر واقع در استان مازندران داراي سواحل بسيار زيبايي است. در اين شهر هر دو نوع ساحل سنگي و شني وجود دارد. از جمله سواحل زيبا و معروف رامسر مي توان به ساحل طلايي، ساحل كتالم و ساحل چپكرود اشاره كرد. اين سواحل از لحاظ شرايط طبيعي از زيباترين سواحل استان مازندران به شمار مي روند و با امكانات خوبي كه دارند مي توانند مكان مناسبي براي استراحت و تفريح مسافران و گردشگران باشند. شهر رامسر علاوه بر اين سواحل معروف از وجود ويلا ساحلي با استخر بسيار خوبي نيز بهره مي برد كه مي توانند رضايت گردشگران را تا حد بالايي به دست آورند و امنيت را به آنها هديه دهند.براي اجاره ويلا ساحلي در رامسر كافيست با مجموعه گلستاني ها تماس بگيريد.

اجاره ويلا لاكچري در رامسر

شهر رامسر يكي از شهرهاي گردشگري ايران است به همين دليل داراي تعداد بسيار زيادي هتل و اقامتگاه بوم گردي مي باشد. از طرفي به محض ورود به اين شهر افرادي را مي بينيد كه شما را به رفتن به ويلايشان هدايت مي كنند پس براي اقامت در اين شهر زيبا گزينه هاي بسيار متفاوتي پيش روي داريد در نتيجه تصميم گيري برايتان دشوار خواهد بود اما چنانچه قبل از سفر وارد سايت گلستاني ها شويد و نام رامسر را در آن جست و جو كنيد مي توانيد با مشاهده ليست كاملي از بهترين ويلاهاي لاكچري در رامسر مشخصات آنها را مشاهده كرده و بعد از يك مقايسه اجمالي اقامتگاهي را كه بيشتر مي پسنديد انتخاب و رزرو كنيد. با اجاره ويلا لاكچري در رامسر در گلستاني ها مي توانيد با خيالي آسوده به سمت اين شهر شمالي حركت كنيد و بابت انتخاب محل اقامت دچار سردرگمي نشويد.

معرفي پلاژهاي ساحلي در رامسر

جالب است بدانيد اصلي ترين جاذبه هاي شهر رامسر پلاژهاي زيبا و تفريحي آن مي باشد. پلاژ واژه ‌اي فرانسوي است كه به بخشي از كرانه ي دريا كه براي آب تني و تفريح آماده است گفته مي شود. پلاژ در واقع ساحلي است كه امكان انجام شنا و تفريحات آبي در كمال آرامش و امنيت را براي گردشگران فراهم مي كند. از آنجا كه پلاژ يك مكان حفاظت شده است گردشگران مي توانند در محيطي امن به شنا و تفريح بپردازند. لازم به ذكر است پلاژهاي رامسر نقش عمده ‌اي را در جذب گردشگر در اين شهر ايفا مي‌ كنند. با وجود پلاژهايي كه در شهر رامسر تعبيه شده مي توانيد بعد از كمي راه رفتن در كنار دريا از امكانات رفاهي آنها استفاده كنيد و بيش از پيش از بودن در كنار دريا لذت ببريد. از جمله بهترين اين پلاژ ها مي توان به پلاژ ليدو، پلاژ توسكاسرا، پلاژ شهرداري، پلاژ شهر سبز و پلاژ درياپشته اشاره كرد كه در ادامه به توضيح هر يك از آنها پرداخته مي شود.

پلاژ ليدو

پلاژ ليدو يكي از پلاژهاي زيباي شهر رامسر است كه در پارك ساحلي شهر رامسر واقع شده است. آدرس دقيق اين پلاژ استان مازندران - شهرستان رامسر - انتهاي بلوار ساحلي باهنر– پارك ساحلي است. پلاژ ليدو داراي محل هاي مناسبي براي شناي آقايان و بانوان به صورت جداگانه است. از طرفي داراي سرويس بهداشتي و دوش حمام براي افرادي است كه در اين مكان شنا مي كنند يا در كنار دريا مي نشينند. اين پلاژ براي افرادي كه مايلند نهار خود را در كنار ساحل دريا ميل كنند نيز جاي بسيار مناسبي است. البته اگر از آن دسته افرادي هستيد كه ترجيح مي دهيد با وسايل كمتري به گردش برويد و نهارتان را در يك رستوران يا سالن غذا خوري ميل كنيد مي توانيد وارد رستوران اين پلاژ شويد يا از چايخانه ي آن استفاده كنيد. مزيت ديگري كه اين پلاژ دارد وجود يك پارك بازي براي كودكان است لذا فرزندانتان مي توانند در آن به بازي و تفريح بپردازند و از بودن در كنار دريا لذت بيشتري ببرند. خبر خوب اينكه در پلاژ ليدو مي توانيد اسب سواري را هم تجربه كنيد.

پلاژ هاي ساحل خلج رامسر

يكي از زيباترين و تميزترين سواحل رامسير ساحل زيباي خلج است. اين ساحل زيبا كه در نزديكي دهكده ساحلي قرار دارد يكي از مشهورترين مجتمع هاي ساحلي رامسر است. انواع فروشگاه ها در كنار يك بازارچه سنتي از زيبايي هاي اين ساحل است. در اين ساحل علاوه بر امكانات معمول ساير پلاژها شما مي توانيد از حضور در كافه ها و رستوران هاي متنوع اين پلاژ لذت ببريد.

ايستگاه هاي فروش بستني و آبميوه از ديگر جاذبه هاي اين ساحل زيبا است. ساحل زيباي خلج در كنار پلاژهاي متعدد يك موزه مردم شناسي و فروشگاه هاي صنايع دستي را نيز در خود جاي داده است.

پلاژ ليدو در امتداد ساحل درياي خزر با فاصله ي كمي از پلاژهاي توسكاسرا و شهرداري رامسر قرار گرفته است و علاوه بر امكانات تفريحي داراي امكانات اقامتي مناسبي براي مسافران مي باشد. اين پلاژ در محدوده ي دو بلوار طالقاني و معلم، در منطقه ي كازينوي رامسر واقع شده و علاوه بر محل شنا و رستوران و چاي خانه و پارك بازي، داراي كافي شاپ، فروشگاه هاي صنايع دستي، فروشگاه مواد غذايي، سان تير اندازي، مكان بر پايي چادر و ... مي باشد. اين پلاژ مكاني دنج و رويايي است و مي تواند خاطرات خوبي از سفر به شمال ايران را در ذهن ها بسازد. پلاژ ليدو مكان مناسبي براي تفريح و گردش كودكان، جوانان، ميانسالان و حتي افراد مسن خانواده است و به داراي آلاچيق، سطل زباله، نجات غريق، بوفه ي خريد اغذيه، مامورين محافظتي، امكانات 24 ساعته و فضايي امن است. اين پلاژ براي انجام انواع تفريحات و ورزش هاي آبي مانند شنا محل مناسبي است و در آن مي توان به پياده روي پرداخت و از قدم زدن در ساحل دريا لذت برد.

پلاژ توسكاسرا

پلاژ توسكاسرا يكي از جاذبه هاي ديدني شهر رامسر است و محل بسيار مناسبي براي گردش هاي دوستانه و خانوادگي مي باشد. در اين پلاژ مي توانيد لحظات خوبي را براي خود و همراهانتان رقم بزنيد و خاطرات خوشي را در ذهنتان بسازيد. پلاژ توسكاسرا يكي از بهترين و محبوب ترين پلاژهاي رامسر به شمار مي رود. علت نامگذاري اين پلاژ وجود يك رستوران و استخر به نام توسكاسرا در اطراف آن است. آدرس دقيق اين پلاژ استان مازندران - شهرستان رامسر - بلوار معلم است. اين پلاژ در واقع در انتهاي بلوار معروف رامسر يعني بلوار كازينو واقع شده است و همان طور كه اشاره شد در فاصله ي كمي از پلاژ ليدو و پلاژ شهرداري قرار دارد. اتراق در پلاژ توسكاسرا به صورت 24 ساعته است اما برخورداري از امكانات تفريحي و رفاهي آن تنها از ساعت 9 صبح تا 10 شب امكان پذير است. هزينه ي استفاده از اين پلاژ براي عموم افراد رايگان است و تنها هزينه اي كه بابت قرارگيري در آن بايد پرداخت كنيد مبلغ مربوط به پاركينگ آن هم در صورت داشتن خودروي شخصي مي باشد. اين پلاژ براي تمام گروه هاي سني شامل كودكان، نوجوانان، جوانان، ميان سالان و حتي افراد مسن مناسب است و براي هر گروه داراي امكانات تفريحي خاص آن گروه مي باشد تا رضايت همگان را به دست آورد.

از جمله امكانات قابل توجه در اين پلاژ مي توان به رستوران، فروشگاه صنايع دستي و يك موزه ي حيوانات تاكسيدرمي شده اشاره كرد. از طرفي در اين پلاژ مي توانيد قايق سواري كنيد يا با ورود به شهر بازي، شادي و نشاط را به خود و همراهانتان هديه دهيد. از ديگر امكانات موجود در پلاژ توسكاسرا مي توان به سواركاري در كنار ساحل، سالن تيراندازي، كتاب فروشي، سرويس بهداشتي، محل بازي كودكان و چندين سطل زباله اشاره كرد. مهم تر از همه اينكه در اين پلاژ مي توانيد با خيال راحت شنا كنيد و اگر مايل باشيد به تماشاي دريا و پرواز مرغان دريايي بپردازيد.

پلاژ شهرداري

پلاژ شهرداري نيز يكي از بهترين گزينه ها براي تفريح در سواحل رامسر است. در اين پلاژ مي توانيد از وجود كافه ها، رستوران ها، فروشگاه هاي مواد غذايي و قهوه خانه ها و سفره‌ خانه‌ ها و چاي ‌خانه‌ هاي سنتي و مدرن استفاده كنيد. در اينجا مي توانيد در ساحل سنگي قدم بزنيد و از تماشاي امواج دريا لذت ببريد، يا اينكه به بازارچه صنايع دستي برويد و هر آنچه را كه به عنوان يادگاري يا سوغاتي نياز داريد خريداري كنيد و يا از موزه ي مردم شناسي شهر رامسر كه در ابتداي اين پلاژ قرار دارد ديدن كنيد.

پلاژ شهرداري رامسر به دليل ماسه اي بودن و هموار بودن كف دريايش از مناسب ترين محل هاي شنا است. از طرفي مي توانيد سوار قايق هاي اجاره اي موجود در پلاژ شويد و يا از اسكي روي آب استفاده كنيد. هر زمان هم كه احساس خستگي كرديد در آلاچيق هاي پلاژ نشسته و از منظره ي زيباي دريا لذت ببريد. از ديگر امكانات رفاهي موجود در اين پلاژ مي توان به وجود هتل ها اشاره كرد. پلاژ شهرداري رامسر تمام امكانات رفاهي و تفريحي مورد نياز گردشگران را در كمال امنيت براي آنها فراهم مي كند. آدرس دقيق اين پلاژ استان مازندران - شهرستان رامسر - ميدان شهرداري - انتهاي بلوار آيت الله طالقاني - پلاژ شهرداري رامسر است.

پلاژ دريا پشته

پشته يك حالت برآمدگي در دريا است كه عمق آب در آن كم و بعد از آن زياد مي شود. درياپشته، يكي از محله هاي غربي شهر رامسر است. در واقع جاده ي رامسر به گيلان از ميان درياپشته عبور مي كند. درياپشته داراي يك پلاژ بسيار زيبا و با صفا است كه با نام پلاژ درياپشته رامسر شناخته مي شود. اين پلاژ به اردوگاه رامسر نيز متصل مي باشد و مانند هر پلاژ ديگري داراي امكانات تفريحي و رفاهي بسيار مناسبي است.

پلاژ شهر سبز رامسر

يكي ديگر از پلاژهاي زيباي رامسر پلاژ موجود در مجتمع شهر سبز است كه با اتراق در آن مي توان از امكانات اين مجتمع تفريحي – رفاهي نيز بهره مند شد. از جمله ي اين امكانات مي توان به تله كابين اشاره كرد كه با عبور از فراز جاده ي اصلي گيلان - مازندران به كوه مي ‌رسد.

قيمت اجاره ويلا استخردار ساحلي در رامسر

اميدواريم با خواندن مطالب اين مقاله شما را براي سفر به عروس شهر ايران ترغيب كرده باشيم. اگر با خواند اين جاذبه هاي دلفريب رامسر علاقه مند به اقامت در اين شهر شده ايد نگران محا اسكانخود نباشيد شما مي توانيد باتوجه به هزينه اي كه مي خواهيد براي اجاره ويلا انجام دهيد و با توجه به محل قرار گيري آن و تعداد افراد اقدام به رزرو و اجاره ويلا از مجموعه گلستاني ها كنيد. قيمت اجاره ويلا در رامسر با توجه به متراژ و امكانات موجود در ويلا و تعداد افراد و مدت زمان اقامت بستگي دارد. براي اطلاع از قيمت اجاره ويلا استخردار ساحلي در رامسر مي توانيد با گلستاني ها تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۵۳:۳۶ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی