surmysuu
surmysuusurmysuu

امروزه با توجه به تنوع كسب و كارهاي هنري يكي از پول ساز ترين هنرها به رزين تعلق گرفته است. و افرادي كه اين هنر را آموزش ديده اند به راحتي مي توانند در منزل خود بدون اجاره جايي مشغول به كار و توليد محصولات رزيني شوند و با قيمت هاي مناسب به بازار فروش عرضه كنند. اگر شما نيز مايل به آموزش هنر پول ساز رزين هستيد مي توانيد با ثبت نام در كلاس هاي آموزش كار با رزين مدرسه معماري آرت  اين حرفه را زير نظر استيد معتبر بياموزيد و محصولات لوكس رزين خود را با قيمت هاي خيلي خوب و با سود بالا بفروش برسانيد. اگر به دنبال جواب اين سوال هستيد كه چرا به رزين شغل پول ساز ميگويند ما را تا انتهاي مقاله همراهي كنيد:

چرا به رزين شغل پول ساز ميگويند؟

همانطور كه مي دانيد امروز استفاده از وسايل لوكس و لاكچري رزين بين خانومها بسيار طرفدار پيدا كرده و اين محصولات با قيمت بالايي در بازر به فروش مي رسد.اگر شما اين هنر را بلد باشيد و با توجه به هنر خود لوازم مصرفي را توليد كنيد حتي مي توانيد با قيمت پايين تر از بازار بفروش برسانيد و خريداران زيادي را متوجه هنر خود كرده و براي محصولات خود بازاريابي كرده و براحتي مي توانيد كسب درآمد داشته باشيد .

علت دوم اينكه اي حرفه را پول ساز مي گويند شايد به اين دليل باشد كه براي شروع كار به وسايل پر هزينه اي احتياج ندارد و حتما لازم نيست مكان بزرگي را براي شروع حرفه خود انتخاب كنيو و متحمل هزينه سنگين اجاره بها شويد. شما مي توانيد با لوازم ابتدايي در اتاق خود شروع بع توليد محصولات رزيني كنيد

دليل سومي كه براي پول سازي اين هنر وجود دارد اين است كه محصولات رزيني متنوع مي باشند و فقط مختص به يك نوع از محصول نمي باشد و شما مي توانيد هر آنچه را كه فكر مي كنيد با توجه به خلاقيت خود از رزين توليد كنيد و بصورت خلاقانه در اين حرفه محصولات جديدي را ابداع كنيد و به فروش برسانيد. محصولاني كه مي توان توسط رزين ساخت شمل،ميز رزيني،تابلو رزيني،انواع زيور آلات رزيني،زير ليواني و زيراستكاني،ظروف سرو غذا و پذيرايي رزيني،جاشمعي و قاب عكس و قاب آينه رزيني،ساعت ديواري رزيني و محصولات متنوع ديگر.

شغل خانگي پر درآمد كار بارزين

اين روزها مشاغل خانگي كه طرفداران زيادي هم دارد در حال گسترش است و روز به روز به فعالان اين عرصه افزوده مي‌شود. بسياري از كارآفرينان موفق مرد و زني كه وارد بازار كار شده و به درآمدزايي رسيده‌اند، از مشاغل خانگي شروع كرده و ايده‌هاي خلاقانه خود را به كار گرفته‌اند.

به اعتقاد صاحب نظران، كسب‌وكارهاي خانگي يكي از بهترين و مطمئن‌ترين راه ها براي درآمدزايي به شمار مي‌رود و گسترش آن به توسعه اقتصاد، كاهش فقر و بيكاري منجر مي‌شود. در كسب و كارهاي خانگي مشاركت تمام اعضاي خانواده لازم نيست و فعاليت اقتصادي يك يا چند نفر از اعضاي خانواده مي‌تواند به اين كسب و كارها رونق ببخشد.

از نگاه سازمان بين المللي كار (ILO) موقعيت مكاني و وجود كسب و كار در خانه ملاك تلقي كردن آن به عنوان مشاغل خانگي است و كنوانسيون ۱۸۹ سازمان بين المللي كار، كار شايسته و ضرورت پرداختن به وضعيت كارگران خانگي اعم از پرستار بيمار در منازل، راننده و آشپز را به رسميت شناخته است. يكي از اين مشاغل خانگي پردرآمد شغل رزين مي باشد كه به عنوان پول ساز ترين شغل شناخته شده است. اگر شما به دنبال هنر پر سودي هستيد كه بتوانيد به كمك آن كسب درآمد كنيد مي توانيد در كلاس آموزش كار با رزين آكادمي معماري آرت كانر ثبت نام كنيد و با آموزش اين هنر زير نظر اساتيد حرفه اي و رفع اشكالات خود دست به پول سازترين شغل بزنيد و از هنر خود لذت ببريد.

چطور مي توان از رزين كسب درآمد كرد؟

بعضي اوقات كنار انبار كارگاه يا حياط خانه تان، تكه چوب هايي را ديده ايد كه كنار گذاشته شده اند. شايد هم ديده باشيد نجارها، چوب هاي بدون استفاده را دور مي ريزند. از اين به بعد، به اين چوب ها به ديد مواد اوليۀ شروع يك كار نگاه كنيد. مواد اوليه اي كه با ارزان ترين قيمت در دسترس شماست و تابه حال به آن توجهي نمي كرديد! اين تكه چو ب ها قابليت تبديل به آثار هنري منحصربه فرد را دارند؛ حتي مي توانند به ميز، صندلي، در و هر چيزي كه در فكر شماست تبديل بشوند؛ اما چطور ممكن است؟!با ماده اي به نام رزين اپوكسي كه اين قدرت را دارد، مي تواند تكه تكه ها را كنار هم جمع كند و تركيبي زيبا خلق كند، با هر رنگي كه دوست داشته باشيد. شما مي توانيد با تكه هاي چوب و رزين انواع ميز و تابلو و ساعت ديواري و زير ليواني و ظروف روستيك را خلق كنيد و با قيمت خوب و سود بالا به فروش برسانيد. از اين هنر پول ساز به آساني رد نشويد.

براي آموزش كار با رزين مي توانيد با شركت در كلاس كار با رزين آكادمي معماري آرت كانر در اين رشته و هنر پول ساز حرفه اي شويد و ديگر از كنار هيچ تكه چوبي به راحتي نمي گذريد.

فروش رزين اپوكسي چوب

زمينۀ جديد كار با رزين اپوكسي، ساخت ميز و اجسام دكوراتيو با تلفيق رزين اپوكسي و چوب است. اين ماده شگفت انگيز و عالي و باكيفيت، جداي از كاربردهاي فراواني كه در زندگي و صنعت دارند، تحولي بزرگ در محصولاتي كه براي ساخت آنها از رزين اپوكسي استفاده مي شود، بوجود آورده اند.

زيبايي اي كه اين محصولات به خانه ها هديه داده اند انكار ناپذير است. تقريبا بازار تمام صنايعي كه به توليدات لوازم دكوراتيو مشغول هستند، پس از به بازار آمدن محصولات ساخته شده با رزين اپوكسي تحت الشعاع قرار گرفته اند.

به قدري اين محصولات جاي خود را در ميان متقاضيان پيدا كرده است كه به زودي در هر خانه اي يك تكه از اين وسايل ساخته شده با رزين اپوكسي ديده خواهد شد. در اين ميان ميز رزيني به جهت زيبايي خاصي كه دارد، بيشتر از بقيه در سليقه مردم جا بازكرده است. ميز رزيني ميزي است كه با شما صحبت مي كند و زيبايي كه هرگز تكراري نخواهد شد. شما مي توانيد با ثبت نام در كلاس آموزش كار با رزين و چوب مدرسه معماري آرت كانر در اين رشته حرفه اي شويد و به توليد محصولاتي رزيني و چوب شويد و از فروش رزين اپوكسي چوب كسب درآمد كنيد.

هزينه راه اندازي كارگاه رزين

بسياري از افراد آموزش ديده كار با رزين با توجه به مهارت خود در اين حرفه و داشتن شرايط مالي مناسب اقدام به راه اندازي كارگاه رزين مي كنند كه به نسبت خانگي آن از سود و درآمدبالتري نيز برخوردار مي باشد، البته ناگفته نماند هرچه كارگاه بزرگتر باشد هزينه هاي مواد اوليه و وسايل ديگر نيز بيشتر مي شود. اگر شما علاقه مند به راه اندازي كارگاه رزين هستيد بايد بدانيد مهم ترين هزينه راه اندازي كارگاه رزين اجاره مكان مي باشد و ما بقيه هزينه ها مانند خريد لوازم كار با رزين در مراتب بعدي قرار مي گيرد كه به شما پيشنهاد مي كنيم قبل از راه اندازي كارگاه رزين حتما با افراد با تجربه در اين حرفه مشورت كنيد و از آن ها مشاوره بخواهيد.اگر شما از افراد مبتدي و تازه كار هستيد به شما توصيه مي كنيم كار خود را در يكي از اتاق هاي منزل تان شروع كنيد و بعد به فكر گستر كار خود و راه اندازي كارگاره رزين باشيد. در قسمت بعدي مقاله به بيان اين كه كدام اتاق براي كار با رزين در منزل مناسب است پرداخته ايم.

كدام اتاق منزل براي ساخت كارگاه اپوكسي مناسب‌تر است؟

كمترين رفت و آمد را داشته باشد
پنجره كوچكي به بيرون داشته باشد
كف آن مسطح و طراز باشد
آفتاب‌رو نباشد (نور كمتري از محيط بگيرد)
زير زمين نباشد (نبايد نمناك و خنك باشد)
پشت بام نباشد (اگر اتاق دربسته باشد مشكلي نيست)

اتاق كار براي كارگاه اپوكسي چه شرايطي داشته باشد؟

پرده بر روي پنجره نصب باشد (نور بر روي ميز كار نتابد)
ميز كار جلوي درب ورودي نباشد.
لامپ بدون UV ترجيحاً از نوع LED
دريچه كولر آبي را ببنديد و روي آن را بپوشانيد.
از پنكه استفاده نكنيد.

داخل اتاق كارمان را چگونه آماده كنيم؟

1. اتاق كار شما بايد حداقل گرد و غبار را داشته باشد، سطح زمين را همواره تميز نگهداريد چون غبار موجود بر روي زمين مي‌تواند وارد هوا شده و بر روي كار بنشيند و سطح كار را مات كند.

2. كف اتاق و ديوارها بايد با نايلون ضخيم پوشيده شود چون ممكن است رزين اپوكسي حين كار چكه كرده و روي زمين بريزد، در اين صورت اگر شما متوجه ريختن آن نشويد و رزين ريخته شده خشك شود تميز كردن آن بسيار مشكل خواهد بود.

3. جلوي دريچه كولر آبي را بپوشانيد، براي خنك كردن اتاق كار نبايد از كولر آبي استفاده كنيم چون اين خود وسيله‌ايست كه رطوبت محيط را افزايش مي‌دهد و سطح كار حالت لانه زنبوري مي‌شود.

4. بهتر است يك لايه نايلون هم جلوي درب ورودي و پنجره از داخل اتاق آويزان كنيد تا از نوسان دما و جابجايي يك‌باره هوا جلوگيري شود.

5. بهتر است يك فن كوچك بر روي پنجره تعبيه كنيد چون ممكن است حين كار اشتباهي پيش بيايد و دماي رزين بالا برود، در اين حالت رزين شروع به بخار كردن مي‌كند كه اين بخار براي تنفس مضر است و بايد سريعاً هواي محيط تجديد شود.

6. براي كنترل دماي اتاق هم‌زمان از دو دماسنج ديواري (ديجيتال يا جيوه‌اي) استفاده كنيد يك دما سنج بالاي ميز كار باشد و ديگري در كنار پنجره يا درب ورودي تا بتوانيد ميانگين دماي محيط را بسنجيد.

7. براي كنترل رطوبت از رطوبت سنج گلخانه‌اي استفاده كنيد، نوع ديجيتال آن معمولاً دماسنج هم دارد.

8. ميز كار شما بايد كاملاً طراز باشد يعني بدون شيب باشد. پس از نايلون كشي اقدام به طراز كردن ميز در مكان موردنظر كنيد و روي اين كار حساسيت زيادي به خرج دهيد چون تأثير مستقيم بر نتيجه نهايي خواهد داشت.

كارگاه سازه هاي چوب و رزين (وودگلس)

يكي از دوره هايي كه علاوه بر جذابيت زياد، امكان كار و استخدام در آن زياد به چشم مي خورد گرايش سازه هاي چوب و رزين(وودگلس) ، است . آكادمي معماري داخلي آرت كانر با برگزاري كارگاه سازه هاي چوب و رزين(وودگلس) به افرادي كه اين دوره را به صورت كامل و موفق بگذرانند و نمونه كار نهايي قابل قبول به اساتيد دوره ارائه دهند ، پس از پايان دوره ، مدرك معتبر از وزارت علوم ارائه مي دهد تا بتوانند به راحتي وارد بازار كار شوند

سر فصل هاي آموزش دايموندگلس شامل :

✨ قالب بندي سيليكوني مخصوص زيور آلات .
✨ آموزش ساخت قطعات تزئيني و دكوري با رزين اپوكسي .
✨ آموزش ساخت زيور آلات رزين اپوكسي .

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۵۱:۳۷ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی