surmysuu
surmysuusurmysuu

هماطور كه مي دانيد در دنياي ماشيني امروز با توجه به تكنولوژي هاي پيشرفته نيز كارها سخت تر شده و افراد تايم بيشتري را سركار مي گذرانند و براي اينكه بتوانند ذهن فعال و متمركزي داشته باشند بايد انرژي بدن خود را حفظ كنند شايد در محل كار يا دانشگاه خود با افراد كسل يا افرادي كه دائم احساس خستگي و خواب آلودگي دارندبرخورد داشته باشيد به زبان ساده تر مي توان گفت اين افراد انرژي لازم را براي انجام فعاليت روزمره خود ندارند. جالب است كه بدانيد انرژي بدن شما رابطه مستقيمي با ميزا اكسيژن در خون شما دارد. يكي از راههاي انرژي بدن اين روزها كه قابل دسترس همگان است نوشيدن و استفاده از آب غني شده از اكسيژن مي باشد كه در اندازه هاي مختلف بصورت بطري شده در فروشگاه ها و هايپر ماركت ها و حتي سوپري هاي هر محل به راحتي يافت مي شود با قيمت مناسب. اگر مي خواهيد بدانيد كه آيا نوشيدن آب غني شده از اكسيژن، انرژي بدن را افزايش مي‌دهد؟ و چطوري تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد:

آيا نوشيدن آب غني شده از اكسيژن انرژي بدن را افزايش مي‌دهد؟

همانطور كه در بالا اشاره كرديم انرژي بدن رابطه مستقيمي با ميزان انرژي خون شما در بدن دارد. بايد بدانيد هرچه اكسيژن بيشتري در خون گردش كند ، احساس هوشياري و شادابي بيشتري خواهيد داشت و به مدت طولاني در طول روز احساس خوبي داريد. مصرف اكسيژن باعث افزايش سطح جريان خون مي شود و از مغز ، ماهيچه ها ، بافت ها و سلول ها به حد كافي مي رسد و در نتيجه باعث افزايش استقامت در كل و سلامت و شادي عمومي شما در طول روز مي شود و از بروز خستگي و خواب آلودگي و يا كسلي شما جلوگيري مي كند.

براي آنكه هميشه احساس خوب پر انرژي بودن را داشته باشيد و دچار افت انرژي در طول روز نشويد همراه خود بطري هاي آب غني شده از اكسيژن را داشته باشيد و به راحتي از آن استفاده كنيد شما مي توانيد بطري هاي بزرگ آ را خريداري كنيد و در محل مناسب نگه داريد و حتي سركار خود از آب غني شده از اكسيژن استفاده كنيد.پيشنهاد ما به شما قبل از مصرف آب غني شده ازاكسيژن مشورت با يك پزشك مي باشد تا در صورت بروز هرگونه مشكلي به شما گوشزد كند و از نوشيدن آب غني شده از اكسيژن پرهيز كنيد. همانطور كه اين نوع آب داراي مزاياي بسيار زيادي براي بدن شما مي باشد در صورت خطرناك بودن با توجه به نظر پزشك مي تواند تهديد بزرگي براي سلبامتي شما بحساب آيد.

زمان مصرف آب غني شده با اكسيژن

آب غني شده با اكسيژن در هر زمان قابل مصرف مي باشد و در هر وقتي كه احساس تشنگي كرديد مي توانيد از آب غني شده از اكسيژن مصرف كنيد. زمان مناسب مصرف آب غني شده از اكسيژن براي ورزشكاران معمولا به عنوان نوشيدني بعد از تمرين مي باشد ، هر چند كه در هر زمان قابل مصرف است. آب غني شده با اكسيژن ممكن است به عنوان نوشيدني قبل از تمرين عمل كند ، زيرا نشان داده شده است كه اكسيژن باعث افزايش عملكرد ورزش مي شود. شما مي توانيد قبل از ورزش يا بعد از ورزش ، يا به عنوان يك نوشيدني معمولي در طول روز به جاي آب يا علاوه بر آن ، به طور مرتب آب اكسيژن بنوشيد. الكتروليت هاي اضافه شده به آنها مي توانند در هنگام ورزش با شدت متوسط ​​تا زياد ، هيدراتاسيون را تقويت كنند.

همچنين اين نوشيدني براي افرادي كه روزانه به پياده روي مشغول هستنو و افرادي كه كوهنوردي مي كنند بسيار مفيد مي باشد زيرا در اثر پياده روي هاي زياد بدن نياز به اكسيژن فراوان داد تا بتوند انرژي كافي را تامين كند با نوشيدن آب غني شده از اكسيژن مقدار موردنياز اكسيژن خون را در اختيار بدن قرار مي دهيد و در تمام طول مسير خود دچار خستگي و كمبود انرژي نمي شويد.

چند روش طلايي براي افزايش ميزان انرژي بدن

از نور خورشيد استفاده كنيد : نور خورشيد به شما انرژي مي بخشد زيرا شما زير نور خورشيد ويتامينDكسب مي كنيد و ويتامينDمي تواند روحيه و عملكرد ذهني تان را افزايش دهد. تنها 15 دقيقه هوا خوري و استفاده از نور خورشيد در بيرون از منزل باعث مي شود كه شما شاداب و پرانرژي به سر كار خود بازگرديد.

به فعاليت هوازي بپردازيد : هر نوع فعاليت هوازي، حتي بالا رفتن از پله ها شما را پرانرژي خواهد كرد. ورزش نه تنها عملكرد بدنتان را بهتر مي كند بلكه ميزان اكسيژن خون تان را نيز افزايش مي دهد و موجب مي شود قلبتان تندتر بزند و در نتيجه جريان خون به ماهيچه و بازگشت به ريه ها تقويت شود. ورزش همچنين موجب ترشح آندرفين مي شود و يك احساس خوب جسمي را در شما ايجاد مي كند.

نوشيدن آب غني شده از اكسيژن : كم آبي از عوامل و مقصران اصلي كاهش سطح انرژي بدن و بروز خستگي است. اگر دچار كمبود آب به صورت خفيف شديد، رساندن اكسيژن به اندام ها آرام تر صورت مي گيرد و باعث از بين رفتن انرژي مي گردد. پس نوشيدن قهوه و نوشيدني هاي انرژي زا را كنار بگذاريد و روزانه به اندازه كافي آب غني شده از اكسيژن بنوشيد تا ضمن برطرف شدن تشنگي تان ميزان اكسيژن لازم جهت بالا رفتن سطح انرزي تان به خون بدن برسانيد.

از مصرف مواد فيبر دار در صبحانه غفلت نكنيد: اينطور ثابت شده افرادي كه به اندازه كافي در وعده صبحانه فيبر دريافت نمي كنند، بيشتر دچار احساس كمبود انرژي در طول روز مي شوند. مصرف بلغور جو، نان تست كامل، تخم مرغ و همچنين ماست و انواع توت ها در وعده صبحانه فيبر مورد نياز بدن را تامين كرده و فرد را از احساس خستگي در طول روز دور مي كند. فراموش نكنيد كه مواد غذايي غني از ويتامين هاي گروه ب كه مانند يك نوشابه انرژي زا عمل خواهند كرد شامل ماست، غلات كامل و دانه آفتاب گردان است. مواد معدني موجود در آجيل، غلات كامل و فراورده هاي لبني با كمك به سوخت و ساز بدن نيز انرژي را افزايش مي دهند.

داشتن چرت هاي كوتاه : يك خواب كوتاه 15 تا 30 دقيقه اي براي تجديد قواي سيستم هاي بدن كافي است و به شما در رفع خستگي تان كمك مي كند.

تنفس عميق : با تنفس عميق، ميزان اكسيژن خون زياد مي شود، فشار خون و تپش قلب كم مي گردد، عضلات آرام مي شوند و گرفتگي هاي عضلاني از بين مي روند. با هر تنفس، شما اكسيژن و انرژي به سلول هاي بدن خود مي دهيد. علاوه بر اين، انجام حركات يوگا و مديتيشن تنها براي 10 دقيقه در اوايل صبح بهترين روش براي كاهش سطح استرس و مبارزه با خستگي در طول روز است.

خريد آب غني شده با اكسيژن اكساب شاپ بهترين هديه براي سلامت خانواده

اكساب شاپ در حال حاضر توانايي ارسال محصول  آب غني شده با  اكسيژن اكساب به نمايندگي هاي سراسر كشور را دارد . جهت ثبت سفارش آب غني شده با اكسيژن اكساب ، تماس با اكساب شاپ در تمامي ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امكان‌پذير مي‌باشد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۰۲:۲۲ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی