surmysuu
surmysuusurmysuu

نكات طراحي سايت فروشگاهي 28 نكته كه بايد بدانيد تا فروشتان چند برابر شود : طراحي فروشگاهي فقط در مورد ظاهر وب سايت نيست بلكه نحوه كار آن است. طراحي موفق فروشگاه آنلاين استراتژي تبديل ، طراحي بصري و مهندسي فني را با هم ادغام مي كند تا يك تجربه خريد ساده و روان ايجاد كنيد. حتما بسياري از مشتريان تجربه خريد سخت از فروشگاه آنلاين را داشته اند و همين باعث شده است كه ديگر سراغ اين سايت نيايند. طراحي سايت فروشگاهي اگر موفق باشيد ميتواند شما را مانند آمازون به يك فروشگاه عظيم آنلاين تبديل كند.چه فروشگاه آنلاين شما كوچك باشد و چه بزرگ ، مستقر در وردپرس يا بر اساس يك پلتفرم همه در يك ، طراحي فروشگاه اينترنتي يك قسمت مهم از فرآيند تبديل است و طراحي بد آن مي تواند فروش شما را مخدوش كند ، فروش آينده را از بين ببرد ، به نام تجاري خود صدمه بزنيد و بر موفقيت طولاني مدت كسب و كار شما تأثير منفي بگذارد. پس در ادمه اين مطلب با متخصصان طراحي سايت فروشگاهي اوژن همراه باشيد تا 28 نكته مهم در طراحي سايت فروشگاهي را براي شما عنوان كنيم :

به آخرين باري كه از مارك مورد علاقه خود به صورت آنلاين خريد كرده ايد فكر كنيد. شما احتمالاً حتي متوجه طراحي نشده ايد زيرا طراحي خوب مانعي ندارد. طراحي بد باعث اصطكاك ، گيجي و تحريك مي شود ، كه منجر به سفارش هاي رها شده و فروش از دست رفته مي شود.

طراحي خوب محصولات را به نمايش مي گذارد ، آنها را به ستاره تجربه تبديل مي كند و تلاش مي كند تا خريد و خريد يك تجربه آسان ، روان و آشكار باشد.

آنچه بايد درك كنيد اين است كه طراحي فروشگاه آنلاين فقط به ظاهر وب سايت مربوط نمي شود بلكه نحوه كار و نحوه حركت كاربر از صفحه اي به صفحه ديگر گام به گام در فرآيند خريد است. يك طراحي موفق فروشگاه اينترنتي استراتژي تبديل ، طراحي بصري و مهندسي فني را با هم ادغام مي كند تا يك تجربه خريد ساده و روان ايجاد كند.

نكات طراحي وب سايت فروشگاهي در 28 گام

طراحي وب سايت فروشگاهي تماماً به اين معناست كه خريداران خود را در اولويت قرار دهيد تا اطمينان حاصل شود كه آنها مي توانند هر آنچه را كه نياز دارند پيدا كنند ، سبد خريد خود را پر كنند و هرچه سريعتر و سريعتر پرداخت را انجام دهند. در اينجا 28 نكته در زمينه طراحي فروشگاه آنلاين آورده شده است كه به شما كمك مي كند تا پروژه بعدي شما موفقيت آميز باشد:

نكات طراحي سايت فروشگاهي

1. از دسترسي منو ساده و واضح استفاده كنيد

پاك كردن هميشه بهتر از زيركانه است. منوي پيمايش خود را ساده و واضح نگه داريد. به خريدار فكر نكنيد كه برچسب ايجاد به چه معناست. همچنين ، منوي پيمايش خود را در مكانهايي كه خريداران انتظار دارند باشد - در بالاي صفحه و در سمت راست نگه داريد.

2. يافتن نوار جستجو را آسان كنيد

اگر محصولات بيشتري نسبت به نمايش در يك صفحه داريد ، بايد يك نوار جستجو اضافه كنيد ، و هرچه محصولات بيشتري داشته باشيد ، جستجو مهمتر مي شود. ناديده گرفتن نماد ذره بين كوچك يا ويژگي جستجوي كوچك را در نظر بگيريد و در عوض ، با يك باكس جستجوي برجسته كه جلو و وسط است ، تا پيدا كردن آن آسان باشد.

اگر در افزودن باكس جستجوي برجسته به براي فروشگاه آنلاين خود ترديد داريد ، اين موارد را در نظر بگيريد:

آمازون پول بيشتري دارد و آزمايشات بيشتري را نسبت به ساير وب هاي آنلاين انجام مي دهد. نوار جستجوي آنها در بالا ، در مركز صفحه و كاملاً واضح است.

از نوجوان يا بيست سالگي بخواهيد چيزي پيدا كند يا چيزي را به صورت آنلاين بخرد و كارهاي آنها را تماشا كند. آنها براي يافتن برنامه روي صفحه نمايش ها حركت نمي كنند ، بلكه مستقيماً به جستجو مي روند. آنها از طريق يك وب سايت فروشگاه آنلاين پيمايش نمي كنند ، دقيقاً به جستجو مي روند.

3. فيلترهاي جستجو را ساده كنيد

هنگامي كه محصولات زيادي داريد ، به كاربران امكان فيلتر كردن نتايج بر اساس رنگ ، اندازه ، مارك يا هر گزينه ديگر را مي دهيد ، به آنها كمك مي كند تا به سرعت جستجو كنند. اما همانطور كه بايد به آنها توانايي تصحيح نتايج جستجو را بدهيد ، همچنين بايد به خريداران راهي براي تغيير يا لغو پارامترهاي فيلتر بدهيد.

4. سبد خريد را به راحتي در دسترس قرار دهيد

نماد سبد خريد را پنهان نكنيد و آن را در جايي عجيب قرار ندهيد! در طول كل خريد ، سبد خريد را به راحتي قابل دسترسي و آشكار كنيد. مصرف كنندگان انتظار دارند كه آن را در سمت راست بالاي صفحه مشاهده كنند ، بنابراين آن را در آنجا قرار دهيد.

5. نمادهاي شبكه هاي اجتماعي را به زير صفحه منتقل كنيد

اگر صاحب يك فروشگاه آنلاين هستيد ، شرط بسيار مطمئني است كه ترجيح مي دهيد بازديد كننده اي خريد كند تا اينكه وب سايت خود را براي بازديد از فيس بوك يا اينستاگرام ترك كند. اگر چنين است ، نمادهاي شبكه هاي اجتماعي را در سرصفحه و نوار كناري قرار دهيد و آنها را به قسمت پايين صفحه منتقل كنيد تا درصورتي كه مشتري بخواهد در يك بستر اجتماعي خاص با شما ارتباط برقرار كند ، پيدا كردن آنها آسان باشد

6. بر ثبت نام در خبرنامه تأكيد كنيد

اگر مشتري از فروشگاه آنلاين شما بازديد كرده و فقط يك اقدام انجام داده است ، آيا مي خواهيد او يك خريد انجام دهد يا در خبرنامه شما ثبت نام كند كه باعث ناديده گرفتن يا حذف يا علامت گذاري به عنوان هرزنامه مي شود؟ اگر پاسخ شما "خريد" است ، وقت آن است كه مجدداً ارزيابي كنيد كه در آن خبرنامه اقدام به ثبت نام كرده است.

هرگز اجازه ندهيد كه تماس براي اقدام رايگان مشتري را از انجام خريد منصرف كند. خبرنامه خود را به قسمت پايين صفحه منتقل كنيد ، سپس يك پنجره بازشوي قصد خروج اضافه كنيد تا هنگام خروج از سايت شما ، ايميل آنها را بگيريد يا از آنها دعوت كنيد تا در هنگام تسويه حساب مشترك شوند.

7. نمايش محصولات در يك صفحه

در صورت امكان اين امكان را به خريداران بدهيد تا تمام محصولات موجود در يك صفحه را مشاهده كنند يا تعداد محصولات نمايش داده شده در هر صفحه را انتخاب كنند. لطفاً تعداد محصولات در هر صفحه را به عددي مانند شش مورد محدود نكنيد ، به ويژه هنگامي كه 50 محصول در دسترس است. در عوض ، يا همه محصولات را نمايش دهيد يا به خريداران گزينه هايي براي انتخاب بدهيد ، مانند صفحه 10 ، صفحه 20 و ....

8. نمايش محصولات در يك نوار لغزنده خسته كننده است

لغزنده ها به دليل عدم وضوح ، عدم تصميم گيري و عدم رهبري هستند. آنها راه حل طراحي هستند كه وقتي مشتري نمي تواند نظر خود را اعلام كند ، اجرا مي شود ، بسياري از ذينفعان نظر دارند و هيچ كس تصميمي نمي گيرد يا طراح نااميد مي شود كه مشتري به حرفهاي او گوش نمي دهد و آنها منصرف مي شوند.

نمايش محصولات در يك نوار لغزنده ، خصوصاً موردي كه خود به خود پيشرفت مي كند ، بد است زيرا:

ديدن محصولات براي فروش يا جمع آوري اطلاعات در مورد آنها بدون كليك كردن دشوار است.
دشوار است بدانيد كه آيا واقعاً همه چيزهايي را كه در دسترس است مشاهده مي كنيد يا خير.
ممكن است مشتريان آنچه را ديده اند به خاطر نياورند.
ممكن است قبل از آماده شدن مشتري پيشرفت كند.
شما اين توانايي را براي خريداران داريد كه محصولات را به راحتي مقايسه كنند.

9. ذخيره كالاها در سبد خريد

نمي توانم به شما بگويم كه چند بار شروع به خريد آنلاين مي كنم ، با تماس تلفني مشتري ، جلسه ، وعده غذايي يا چيز ديگري كه وقتم را مي طلبد حواسم را پرت مي كند يا من را مجبور مي كند و نياز دارم برگردم و بعداً خريد خود را تمام كنم.

من آن را دوست دارم وقتي بعداً همان روز يا روز بعد برمي گردم و مواردي كه قبلا پيدا كردم هنوز در سبد خريد من است و نيازي نيست كه دوباره كار را شروع كنم. اين باعث صرفه جويي در وقت من مي شود ، من را به يك خريدار خوشحال تر تبديل مي كند و بيشتر اوقات ، در نهايت خريد بيشتري مي كنم.

10. از عكاسي با كيفيت استفاده كنيد

به عنوان صاحب فروشگاه يا طراح فروشگاه ، هرگز نمي توانيد اهميت عكاسي با كيفيت محصول را دست كم بگيريد. عكسهاي خارق العاده محصول توجه بيشتري را به خود جلب مي كنند و برند را بهتر نشان مي دهند - هرچه عكس هاي محصول بهتر باشد ، محصولات بهتر به فروش مي رسند و فروشگاه نيز درآمد بيشتري كسب خواهد كرد.

11. تهيه چندين عكس از محصول

علاوه بر عكس هاي با كيفيت محصول ، يك فروشگاه تجارت الكترونيكي نياز به تهيه عكس هاي متعدد از يك محصول دارد. عكس ها مي توانند به بسياري از سوالات مشتري پاسخ دهند و به فروش محصول كمك كنند.

 شامل عكسهاي محصول از هر زاويه ، از ، كنار ، پشت ، بالا ، پايين.

عكس هاي هر قسمت مهم از محصول را در آن قرار دهيد. عكس هاي محصول را در حال استفاده يا در متن قرار دهيد.

عكس هاي مربوط به هر نوع تغيير را در آن قرار دهيد تا خريداران بتوانند دقيقاً آنچه را كه مي خرند ببينند.

12. افزودن فيلم را در نظر بگيريد

اگر مشتريان بالقوه در مورد نحوه استفاده و يا كاركرد يك محصول نگراني دارند ، به افزودن يك فيلم كوتاه نمايشي براي نشان دادن استفاده موفقيت آميز محصول از يك محصول ديگر فكر كنيد.

13. از يك رنگ خاص براي هر پيوند استفاده كنيد

با استفاده از يك رنگ اقدام در وب سايت خود ، به مشتريان خود آموزش دهيد تا زمان انجام اقدام را تشخيص دهند. اين بدان معني است كه هر پيوند ، دكمه و فراخوان هميشه بايد يك رنگ باشد و اين رنگ براي چيز ديگري استفاده نمي شود.

14. محتواي مديريت را پنهان نكنيد

براي يك فروشگاه تجارت الكترونيكي (و در واقع ، هر وب سايت) ، مصرف كنندگان بايد بتوانند به سرعت و به راحتي محتواي اداري مانند اطلاعات تماس كامل شركت ، سياست بازپرداخت يا سياست بازگشت ، سياست حفظ حريم خصوصي ، جزئيات حمل و نقل و شرايط استفاده را پيدا كنند. . خريداران انتظار دارند كه اين اطلاعات يا پيوند به اين اطلاعات را در پاورقي پيدا كنند ، بنابراين مطمئن شويد كه آنها به آk نياز دارند.

15. مشتري را وادار نكنيد كه ثبت نام كند

من نمي خواهم ثبت نام كنم يا يك حساب كاربري ايجاد كنم ، نمي خواهم هر فروشگاه آنلاين كه در آن خريد مي كنم اطلاعات خود را ذخيره كند و نمي خواهم رمز عبور ديگري را به خاطر بسپارم. بد نيست گزينه اي براي ثبت نام و ايجاد حساب به خريداران بدهيد ، اما اگر آنها نمي خواهند ، به آنها اين امكان را بدهيد كه به عنوان ميهمان مراجعه كنند.

16. بازبيني ها و نظرات را اضافه كنيد

هنگام خريد ، يكي از اولين كارهايي كه بسياري از مصرف كنندگان انجام مي دهند خواندن نظرات است. آنها به دنبال بهترين بررسي هاي پنج ستاره و بدترين بررسي ها هستند ، سپس كساني كه در وسط هستند را بررسي كنيد. در حقيقت ، يك مطالعه توسط BrightLocal در سال 2017 بيان داشت كه 85٪ از مصرف كنندگان به اندازه توصيه هاي شخصي به بررسي آنلاين اعتماد دارند ، بررسي هاي مثبت باعث مي شود 73٪ از مصرف كنندگان به كسب و كار محلي اعتماد بيشتري داشته باشند و پاسخ به نظرات بيش از هر زمان ديگري مهم است ، با 30٪ نام اين به عنوان كليدي در هنگام قضاوت در مورد مشاغل محلي است.

اگر نگران گنجاندن نظرات هستيد زيرا ممكن است شخصي نظر منفي ارسال كند ، از آن عبور كنيد. بررسي هاي منفي در واقع بقيه بررسي هاي شما را قانوني مي كند. طبق بررسي MIT Technology Review ، بررسي هاي منفي كه خاص هستند در واقع تمايل به نقش كاهش دهنده خطر دارند. بررسي هاي منفي كه به خوبي نوشته شده اند ، در واقع مي توانند فروش يك محصول را افزايش دهند. يك دليل اين است كه خريداران اطمينان مي يابند كه "اگر اين بدترين موردي باشد كه اين محصول براي من ايجاد مي كند ، بايد بسيار خوب باشد."

17. موارد موجود و ناموجود را واضح و آشكار قرار دهيد

هنگامي كه كالايي موجود نيست ، طرح آن محصول را در فروشگاه خود تغيير دهيد تا به خريداران نشان دهد كه در حال حاضر در دسترس نيست. به آنها اجازه ندهيد كه روي صفحه محصول جداگانه كليك كنند ، گزينه ها را بررسي كنند و نظرات را بخوانند ، فقط بدانند كه در دسترس نيست و فقط وقت خود را تلف كردند.

18. دكمه هاي متعدد پرداخت را نشان دهيد

وقتي صفحات محصول شامل تصاوير ، توضيحات ، فيلم ها ، سوالات متداول ، مشخصات سازنده ، بررسي ها ، محصولات مرتبط و ساير جزئيات باشد ، صفحه مي تواند بسيار طولاني شود. به خريداران كمك كنيد خريد خود را با خريد اصطكاك كمتري از جمله دكمه هاي پرداخت در بالا و پايين صفحه انجام دهند.

19. سرعت فروشگاه آنلاين خود را افزايش دهيد

اگر فروشگاه شما كند است و بارگيري محصولات مدت زمان زيادي طول مي كشد ، خريداران بايد گزاف گويي كرده و براي خريد به يكي از رقباي شما مراجعه كنند. وقتي صحبت از تجارت الكترونيكي مي شود ، سرعت مهم است. هرچه فروشگاه شما سريعتر بارگيري و كار كند ، فروش بيشتري نيز انجام خواهيد داد.

تمام تصاوير را بهينه كنيد ، آنها را در ابعاد مناسب براي طراحي سايت خود برش دهيد و آنها را نه فقط براي جستجوگرها ، بلكه براي اندازه و سرعت بهينه كنيد.

20. طراحي فروشگاه آنلاين را ساده و واضح نگه داريد

مصرف كنندگان بايد قبل از اينكه متوجه طراحي وب سايت شوند ، محصولات فروش را متوجه شوند. طراحي وب سايت براي يك فروشگاه آنلاين بايد ساده ، تميز و عاري از بهم ريختگي باشد. اين بايد باعث درخشش محصولات شود و تمام توجه به موارد فروش را حفظ كند.

در هر مرحله از فرآيند خريد ، آنچه در صفحه نمايش داده شده را ارزيابي كنيد و تمام حواس او را پرت كنيد غير ضروري ، به ويژه هنگام پرداخت.

21. بررسيهاي صفحه را اضافه كنيد

آيا مي خواهيد فروش خود را افزايش دهيد؟ براي تأييد مجدد خريد از شما تصميم بسيار خوبي در نظر داشته باشيد كه به مشتريان صفحه خوشحال خود نظرات يا نظرات خود را اضافه كنيد.

22- هزينه حمل و نقل را زودهنگام اعلام كنيد

هنگام چك كردن ، خريداران آنلاين را با هزينه حمل و نقل متعجب نكنيد!

در دنياي آمازون پرايم و زاپوس ، حمل و نقل رايگان در حال تبديل شدن به عادي مورد انتظار است. اگر مشتريان مجبورند هزينه هاي حمل و نقل را پرداخت كنند يا مبلغ مشخصي را براي به دست آوردن حمل و نقل رايگان هزينه كنند ، دقيقاً همان شرايط را زودهنگام اعلام كنيد و اغلب آنها را انتخاب كنيد و در هر زمان به آنها اين امكان را مي دهيد كه هزينه حمل و نقل را براي مقصد بررسي كنند.

23. از برچسب هاي مناسب براي سئو محصول استفاده كنيد

اطمينان حاصل كنيد كه فروشگاه تجارت الكترونيك شما از برچسب هاي مناسب براي بهينه سازي بهتر موتور جستجو و افزايش ترافيك جستجوي ارگانيك استفاده مي كند. به عنوان مثال ، اطمينان حاصل كنيد كه در صفحات محصول:

H1 تك نام PR است
عنوان هاي فرعي در توضيحات محصول از H2 استفاده مي كنند.
و در صفحات دسته بندي محصولات:
عنوان دسته از تك H1 استفاده مي كند.
نام محصولات نمايش داده شده در صفحه دسته از H2 استفاده مي كند.

24. از عناوين مشخص محصول استفاده كنيد

به عناوين محصول خود علاقه مند نشويد. آنها را واضح ، مشخص و واضح نگه داريد. اگر كالايي كه مي فروشيد داراي شماره قطعه خاصي است ، شماره قطعه را وارد كنيد زيرا افرادي كه به دنبال قطعه خاص هستند اغلب شماره قطعه را در جعبه جستجو تايپ مي كنند.

25. از توضيحات محصول آموزنده استفاده كنيد

هنگام نوشتن توضيحات محصول ، بله ، بايد ويژگي ها و جزئيات سازنده را در آن بنويسيد. اما همچنين بايد اطلاعاتي را كه مشتري شما به دنبال آن است براي كمك به آنها در تصميم گيري خريد درج كنيد.

به عنوان مثال ، اگر تيشرت مي فروشيد ، به خريداران اطلاع دهيد كه:
در اولين شستشو ممكن است كوچك شود
پس آنها بايد دو سايز بالاتر را سفارش دهند

26. اقلام پرفروش را به نمايش بگذاريد

هنگام طراحي فروشگاه آنلاين همه در يك تجارت الكترونيكي يا در نظر گرفتن استخدام يك فريلنسر يا شركت طراحي وب سايت فروشگاه آنلاين ، اطمينان حاصل كنيد كه توانايي نمايش محصولات خاص را داريد.

به عنوان مثال ، ممكن است بخواهيد:

محبوب ترين محصولات خود را در بالا برجسته كنيد.
محصولات فصلي را در بالا به نمايش بگذاريد.
محصولات شركت خاص يا محصولات فروش را مشخص كنيد.

27. اعتماد مشتريان را جلب كنيد

هنگامي كه صحبت از امنيت مي شود ، يك نظرسنجي توسط Econsultancy نشان مي دهد كه 48٪ از خريداران بالقوه مي گويند وجود نشانه هاي اعتماد براي اطمينان خريداران باعث اعتماد بيشتر آنها به يك وب سايت مي شود. گرچه ممكن است بسياري از خريداران دقيقاً معني مهر را درك نكنند ، اعتماد بيشتر بر اساس احساسات است تا درك جزئيات و مزاياي فن آوري ، و بيشتر مردم بر اساس احساسات خريد مي كنند. گرفتن گواهي اي نماد و ssl ميتواند امنيت سايت و مشتري را تامين كند.

28. طراحي فروشگاه اينترنتي را سازگار با موبايل كنيد

بعنوان يك طراح كه روزانه در وب سايت ها طراحي و كار مي كند ، دشوار است تصور كنيد كسي وب سايتي ايجاد كند كه پاسخگو نباشد و از نظر تلفن همراه بهينه نباشد ، چه رسد به اينكه يك فروشگاه آنلاين داشته باشد. گرچه طراحي ريسپانسيو ممكن است پنج سال پيش اختياري بوده باشد ، امروز اين يك الزام است و وقتي صحبت از تلفن همراه مي شود ، منظور ما فقط طراحي ريسپانسيو نيست ، بلكه بهينه سازي پرداخت تلفن همراه PayPal One Touch و كيف پول هاي ديجيتالي هستند

طراحي فروشگاه آنلاين ضعيف و تجربه نااميدكننده خريد باعث از بين رفتن مشتريان ، آسيب رساندن به نام تجاري شما و كاهش فروش مي شود. اما صاحبان فروشگاه آنلاين مي توانند با داشتن يك استراتژي هوشمند ، طراحي عالي و مهندسي دقيق ، اطمينان حاصل كنند كه خريد آسان و سريع است. در نتيجه ، پرسشهاي پشتيباني كمتري ، خستگي كمتر و مشتريان خوشحال و راضي تر ، كه به نوبه خود ، به معناي فروش بيشتر و سود بيشتر است - و چه كسي اين را نمي خواهد!

با فروشگاه ساز اوژن يك فروشگاه قابل اطمينان راه‌اندازي كنيد

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۳۸:۰۶ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی