surmysuu
surmysuusurmysuu

امروزه با توجه به اين نكته كه توليد زغال يكي از پر سودآورترين مشاغل مي باشد بسياري از افراد علاقه مند به راه اندازي خط توليد زغال شده اند. توصيه كارشناسان ما به اين دست از افراد اين است كه قبل راه اندازي خط توليد و انجام كارا حتما آموزش هاي لازم براي توليد زغال ببينيد و از فوت و فن اين حرفه سر دربياوريد زيرا توليد زغال فقط تهيه مواد اوليه و خريد دستگاه ذغال و اجاره كوره و مكان ناسب نمي باشد بايد فوت كوزه گري در پخت بريكت زغال را نيز بلد باشيد كه اگر غير از اين باشد تمامي زحمات شما به هدر مي رود و سرمايه شما با سود همراه نمي باشد كه هيچ متحمل ضرر نيز مي شويد. با توجه به اهميت راه اندازي خط توليد زغال و وجود تنوع در دستگاه ذغال مانند اكسترودر و … در اين مقاله تصميم گرفته ايم تا به بيان قيمت دستگاه توليد زغال بپردازيم. تانتهاي مقاله همراه ما باشيد:

خريد دستگاه ذغال

خريد دستگاه توليد زغال نيازمند داشتن اطلاعات و آگاهي از انواع محصولات و ميزان بازدهي و بازخورد محصول و همچنين سرعت خط توليد و ميزان سود و شرايط آب و هوايي دارد به همين جهت نياز به يك مشاوره جهت خريد كاري ضروري مي باشد و تا زماني كه از شخص متخصص مشاوره و راهنمايي نگرفته ايد بهتر است كه اقدام ديگري نداشته باشيد.

مواد دور ريختني پس از بازيافت و جمع آوري نيازمند مراحل تكميل شدن هستند. كه در دستگاه ذغال فشرده توليد ميشود. اين مواد را داخل سوله ي مرتبط به توليد زغال ميبرند و در آن جا مراحل پخت را انجام ميدهند. مواد در خرد كن آسياب ميشوند و بعد از طي مراحلي به كوره ي پخت ميروند.

كوره ي پخت مرحله ي نهايي براي تهيه ي زغال فشرده يا چيني است و به دو نوع صنعتي و سنتي تقسيم ميشود. در اين مرحله زغال ها بعد از خرد شدن و فشرده شدن به آن جا مي روند و مراحل پخت انجام ميشود و در نهايت زغال به وجود مي آيد.

مشخصات دستگاه توليد زغال

  • دستگاه سرند ۲ اسب

  • مشعل گازي/ گازوييلي

  • لوله ي سينوسي خشك كن

  • مكنده ي توريبني ۷/۵ اسب

  • سيلكون گريز از مكان

  • خرد كن چكشي ۵/۵ اسب

  • اكسترودر ۳۰ اسب

  • خفه كن ۴ عدد

  • پالت ۴ عدد

  • ماردون و سرسيلندر ۱ عدد از اجزاي تشكيل دهنده ي دستگاه توليد زغال مي باشند.

راه اندازي خط توليد زغال

خط توليد زغال فشرده ، در دسته بندي ماشين آلات، جزو كوره هاي توليد زغال قرار مي­گيرد. مواد اوليه آن ضايعات خاك اره مي­باشد كه براي ساخت زغال فشرده از آن استفاده ميشود. زغال چوب، از كربن خالص به نام char، ساخته شده كه توسط پختن چوب در يك محيط با اكسيژن كم و در يك روند طولاني كه مي­تواند روزها طول بكشد، انجام مي­گيرد. در طي اين پروسه، سوختن تركيبات فراري مانند آب، متان، و هيدروژن صورت گرفته و كربن خالص باقي مي ماند.

زغال فشرده (يا بريكت) يك بلوك فشرده از گرد و غبار زغال سنگ يا ساير مواد زيستي توده ه­اي قابل احتراق مانند زغال چوب، خاك اره، تراشه چوب و زغال سنگ نارس مي­باشد. بريكت اصطلاحي از زبان فرانسوي است و گوياي اين نكته است كه زغال فشرده شباهت ظاهري با آجر دارد.

زغال فشرده كه از خاك اره درست شده، به دليل ماندگاري بالاي آن و نوع احتراق خوبي كه دارد بيشتر در كبابي ها و رستوران ها و قهوه خانه ها و مصارف خانگي استفاده ميگردد. البته به عنوان سوخت حرارتي نيز در تعدادي از كارخانه ها استفاده ميشود . درخط توليد زغال فشرده از ضايعات مواد طبيعي استفاده ميشود و به نوعي، بازيافت اين مواد دورريخته شده، به موادي با ارزش اقتصادي بيشتر تبديل مي­شود.

توليد زغال سنتي يا توليد زغال صنعتي ؟

امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي در زمينه  توليد زغال، تمامي روش هاي سنتي جاي خود را به روش هاي مكانيزه و صنعتي داده اند. استفاده از دستگاه كوره صنعتي زغال نسبت به دستگاه كوره زغال سنتي بسيار آسان تر است و كيفيت بالاتري هم دارد. همچنين زمان پخت آن نيز بسيار كوتاه تر است .

قيمت دستگاه توليد زغال

با توجه به نوسانات ارز در بازار و همچنين مدل هاي مختلف دستگاه هاي توليد زغال قيمت هاي آن نيز متغير مي باشد و با توجه به سايز و قدرت و توانايي دستگاه و برند آن قيمت آننيز متفاوت م يابشد. قبل از خريد دستگاه توليد زغال حتما با افراد با تجربه مشورت كنيد و اطلاعات به دست آوريد برا اطلاع دقيق از قيمت دستگاه توليد زغال م يتوانيد با كارشناسان ما تماس حاصل كنيد. بطور كلي مي توانيم بگوييم كه قيمت دستگاه توليد زغال از ۹۵ ميليون به بالا متغير مي باشد و بستگي به انتخاب شما ونوع دستگاهتان دارد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۴ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۰:۱۵ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی