surmysuu
surmysuusurmysuu

عناصر خاصي وجود دارد كه هر فروشگاه سازي براي تجارت الكترونيك بايد در آن بماند و رقابت كند. در اينجا 15 ويژگي لازم براي جذب خريداران آنلاين آورده شده است. همه وب سايت ها در نوع خود منحصر به فرد هستند. ما روندهايي در طراحي فروشگاه ساز مانند انيميشن ، پيش نمايش 360 درجه محصول ، فيلتر پيشرفته و جستجوي محصول پويا مشاهده كرده ايم. با اين حال ، روندها نرخ تبديل يا تجربه هاي قوي كاربر را تضمين نمي كنند. عناصر خاصي وجود دارد كه هر سايت تجارت الكترونيكي براي مرتبط و رقابت ماندن بايد به آنها احتياج داشته باشد. در اينجا ليستي از 15 ويژگي ضروري وجود دارد كه خريداران آنلاين را به خود جلب مي كند.

1. كاربرپسند بودن فروشگاه ساز

سادگي بايد در طراحي خوب يك هدف باشد و براي رسيدن به آن نيازي به ظرافت نيست.

در حقيقت ، مطالعات نشان مي دهد كه 76٪ از مصرف كنندگان مي گويند مهمترين ويژگي يك وب سايت سهولت استفاده است.

هدف اين است كه به خريداران كمك كند سريعتر و بدون پيچيدگي غيرضروري كه مي تواند مسير خريد را مسدود كند ، به خواسته خود برسند.

فروشندگان آنلاين ، اگر چند ثانيه نباشد ، براي انجام فروش چند دقيقه وقت دارند. با ارائه دسته هاي خريد ، فيلترها و قابليت مقايسه بر تجربه كاربر تمركز كنيد.

براي اين كه سايت تجارت الكترونيكي شما كاربرپسندتر باشد ، موارد زير را در نظر بگيريد:

قابليت جستجو را با يك گزينه تكميل خودكار مانند Under Armour بهبود بخشيد:

قابليت استفاده-تكميل خودكار

فرم هاي كاربردي

سايت هاي تجارت الكترونيكي بايد به جاي يك تجربه دردسرساز ، يك مزيت رقابتي باشند.

2. فروشگاه ساز مناسب موبايل باشد( موبايل فرندلي )

خريد موبايل 50٪ از معاملات آنلاين را تشكيل مي دهد.

با داشتن يك وب سايت پاسخگو ، محتوا بصورت شهودي با هر دستگاهي كه به آن دسترسي دارد سازگار مي شود تا تجربه كاربر پسند را فراهم كند.

Walmart پس از بهينه سازي سايت موبايل خود ، فروش موبايل را 98 درصد افزايش داد.

و Intelligentsia تجربه خريد بهتري در تلفن همراه ايجاد كرد كه منجر به افزايش 16 درصدي معاملات تلفن همراه شد.

فرقي نمي كند ميليون ها صفحه محصول داشته باشيد يا پنج صفحه.

ايجاد يك تجربه سازگار با موبايل براي خريداران ، فروش و رتبه بندي بالقوه شما را بهبود مي بخشد.

3. امكان درج عكس و فيلم با وضوح بالا

ديگر زمان ارسال يك عكس و برچسب قيمت گذشته است.

خريداران مي خواهند چندين زاويه و افرادي كه از اين محصول در محيط هاي مختلف استفاده مي كنند را ببينند. آنها مي خواهند بتوانند بزرگنمايي كرده و نسبت به محصول احساس كنند.

ملاحظات فني براي تصاوير بسيار مهم است. به گفته Adobe ، تصاويري كه بارگيري نمي شوند يا بارگيري آنها خيلي طولاني است ، ميزان افت مصرف كننده 39٪ را نشان مي دهد.

و ، ما فقط در مورد عكسهاي حرفه اي صحبت نمي كنيم دريافت كه افزودن عكسهاي اينستاگرام به صفحات محصولات آنها باعث افزايش 24 درصدي پرداخت ها مي شود.

وب سايت هاي تجارت الكترونيكي بايد چندين عكس در هر محصول نمايش دهند. عكس ها بايد از وضوح بالا و بهينه سازي شده براي بارگذاري صفحه برخوردار باشند.

4. امكان درج نظرات كاربران و خريداران

خريداران نظرات را مي خوانند. در واقع 95٪ آنها و 57٪ از مصرف كنندگان فقط در صورت داشتن 4 ستاره يا بيشتر از مشاغل استفاده خواهند كرد.

ممكن است فكر كنيد داشتن نظرات منفي قاتل فروش است. عكس آن در واقع عملي صادقانه است.

داشتن بررسي هاي منفي اغلب مي تواند مثبت باشد. نشان داده شده است كه محصولات بدون نظر منفي سانسور شده اند و به نوبه خود ، خريداران تصور مي كنند كه نظرات مثبت تقلبي است.

بسته به عملكرد وب سايت ، سايت هاي تجارت الكترونيكي مي توانند از افزونه هاي محبوب ترين سيستم عامل هاي بررسي از جمله Yelp ، Foursquare و Facebook استفاده كنند.

سايت هاي تجارت الكترونيكي متفكر ، مانند paddleboards Paiwen ، از نظرات به عنوان محتواي توليد شده توسط كاربر براي ايجاد اثبات اجتماعي و ايجاد طرفداران پرشور استفاده مي كنند.

5. ارائه پيشنهادات ويژه براي مشتريان

اكثر سايت هاي تجارت الكترونيكي از طريق ايميل ، اجتماعي ، متني و غيره از پيشنهادات ويژه در شيوه هاي استاندارد بازاريابي

وقتي خريداران متوجه مي شوند كه در حال معامله خاصي هستند ، اين امر انگيزه آنها را براي خريد بيشتر و صرف وقت بيشتر براي جستجوي سايت فراهم مي كند.

اگر سايت هاي تجارت الكترونيكي از تبليغات مداوم استفاده مي كنند ، ارائه يك صفحه وب منحصر به فرد كه ليست پيشنهادها را در اختيار شما قرار مي دهد ، علاوه بر فروش بيشتر باعث بهبود سئو نيز مي شود.

6. ليست موارد دلخواه اضافه كنيد

چقدر ليست هاي آرزو يا موارد دلخواه را دوست دارم. يكي براي مد ، يكي براي كتاب خواندن ، يكي براي ايده هاي هديه تعطيلات.

سايت هاي تجارت الكترونيكي كه از ليست خواسته ها استفاده نمي كنند درآمد خود را روشن مي كنند

چه چيزي بهتر از اين است كه مشتريان موارد مورد نظر خود را علامت گذاري كنند و به احتمال زياد در آينده خريداري خواهند كرد؟ اين فقط طلا در جيب شماست. و يك روياي تبليغاتي بازاريابي مجدد

خرده فروشان اين گزينه هاي فردي را براي ايجاد تعامل ايجاد مي كنند.

در اين وبينار توسط Brendan Witcher از Forrester ، او به اشتراك مي گذارد كه چگونه اينها مي توانند نرخ باز را تا 80٪ و 5x-10x بازده بالاتر براي خريد به دست آورند.

همچنين اين يك فرصت براي به اشتراك گذاشتن نام تجاري با خريداران جديد است. وقتي خريداران ليست خواسته هاي خود را با خانواده و دوستان خود به اشتراك مي گذارند ، اين ترافيك رايگان را با اثبات اجتماعي داخلي به يك وب سايت ارسال مي كند.

7. نقشه سايت و آدرس خود را درج كنيد

همه سايت هاي تجارت الكترونيكي فروشگاه فيزيكي ندارند. با اين حال ، كساني كه اين كار را انجام مي دهند بايد داراي چند ويژگي فروشگاهي باشند.

بعضي اوقات افراد نمي خواهيد منتظر ارسال كالايي باشند. شما بايد رضايت آنها را جلب كنيد و امكان تحويل حضوري را فراهم كنيد.

خريداران فقط براي تحقيق و خريد حضوري به خريد آنلاين مي پردازند

اين باعث مي شود ديدن اينكه فروشگاه هاي محلي چه كالاهايي دارند ، فوق العاده مفيد است.

8. موارد مرتبط

به سادگي ديدن اين عبارت ، "شما ممكن است اين را دوست داشته باشيد" باعث آزاد شدن سروتونين مي شود كه حاكي از كنجكاوي و هيجان است.

ويژگي "موارد مرتبط" در يك فروشگاه اينترنتي اثر چسبندگي مطلوبي را ايجاد مي كند كه بسياري از بازاريابان براي رسيدن به آن تلاش مي كنند.

اينطور اتفاق مي افتد:

شما قهوه ساز AeroPress را در سبد خريد خود ذخيره كرديد.

بخشي ظاهر مي شود كه مي گويد: "شما ممكن است اين را دوست داشته باشيد."

آيا دوست داريد دانه هاي قهوه كامل تازه تفت داده شده و منصفانه تجارت كنيد؟

آيا ممكن است يك ترازوي ديجيتال براي اندازه گيري مقدار دقيق فوم قهوه براي دستيابي به يك فنجان عالي قهوه باشد؟

هنگامي كه يك فروشنده آنلاين از ويژگي موارد مرتبط براي فروش بيشتر استفاده مي كند ، در واقع به خريدار نشان مي دهد كه انها نياز شما هستند.

موارد مرتبط همچنين مي توانند دسته هاي مشابه محصول با فروشگاه مقايسه ، "افرادي كه اين كالا را خريداري كرده اند نيز جستجو كردند" و غيره داشته باشند.

9. سوالات متداول

خريدهاي پيچيده نياز به اطمينان از فروشنده و اطلاعات دقيق هنگام خريد آنلاين محصولات در مقابل چهره به چهره دارند.

در بخش اطلاعات اضافي جزئيات اطلاعات متداول ، كه اعتبار را ايجاد مي كند و اعتماد به نفس خريدار را ايجاد مي كند ، ارائه مي شود.

10. اثبات اجتماعي

مارك ها و فروشندگان آنلاين كه در سطح احساسي با خريداران خود ارتباط برقرار مي كنند ، اعتماد و حمايت از برند را ايجاد مي كنند.

ارتباطات اجتماعي غيرقابل انكار است و فرصت ارتباط با مخاطبان اكنون بيش از هر زمان ديگري آسان تر است.

پيوند دادن نمايه هاي اجتماعي و محتواي توليد شده توسط كاربر با يك سايت تجارت الكترونيكي از ويژگي هاي ضروري است كه به فروشندگان آنلاين شخصيت مي بخشد.

خريداران مملو از جريان مداوم "اكنون بخريد" و "اين را دريافت كنيد" هستند. اين علامت هاي تجاري است كه با مشتريان در ارتباط اجتماعي هستند كه مشتري را براي زندگي ايجاد مي كنند. آنها محصولي را ارائه مي دهند كه به ديگران كمك مي كند و مردم به آنها اهميت مي دهند.

رسانه هاي اجتماعي به مارك هاي تجارت الكترونيكي اين امكان را مي دهند تا اصالت را نشان دهند و ارتباط عاطفي با محصولات خود داشته باشند.

به حساب Pinterest نايك نگاه كنيد تا ببينيد چگونه تركيب محصولات با تصاوير انگيزشي تأثير زيادي دارد.

ببينيد كه چگونه Ikea از محتواي توليد شده توسط كاربر براي به اشتراك گذاشتن ايده هاي طراحي و الهام براي نحوه استفاده از محصولات خود استفاده مي كند.

بررسي كنيد كه Lowe’s چگونه ويدئوهايي را توليد مي كند كه نحوه استفاده از محصولات خود را به مردم آموزش مي دهند.

11. فروشگاه ساز مجهز به ويژگي هاي امنيتي باشد

معاملات آنلاين بخشي جدايي ناپذير از زندگي ماست.

به همين ترتيب ، وب سايت هاي تجارت الكترونيكي مي توانند هدفي سودآور براي مجرمان اينترنتي باشند. بسيار مهم است كه فروشندگان آنلاين از اطلاعات مشتري محافظت كرده و براي اطمينان از حفظ حريم خصوصي گام بردارند.

همه چيز با يك سيستم عامل تجارت الكترونيكي امن شروع مي شود.

با ويژگي هاي امنيتي پيچيده ، جاي تعجب نيست كه فروشگاه ساز اوژن جزء سيستم عامل هاي برتر و امن در بين فروشگاه ساز هاي اينترنتي باشد.

ساير ويژگي هاي امنيتي تجارت الكترونيكي كه بايد در نظر داشته باشيد ( فروشگاه ساز اوژن به صورت پيش فرض داراي تمام اين ويژگي ها است )عبارتند از:

گواهيSSL : اتصال ايمن بين كاربر و وب سايت را برقرار مي كند. قبل از اعتماد به يك فروشگاه آنلاين با اطلاعات خود ، به دنبال HTTPS و يك قفل سبز در نوار آدرس باشيد. يك فروشنده گواهي SSL با تشخيص نام انتخاب كنيد.

احراز هويت دو عاملي : با نياز به نام كاربري / رمز ورود و كد توليد شده توسط سيستم كه از طريق ايميل يا متن ارسال مي شود ، يك لايه امنيتي اضافي اضافه مي كند.

استفاده از فايروال: يك دروازه يا ديوار بين دو شبكه و اجازه ترافيك مجاز و مسدود كردن ترافيك مخرب را مي دهد.

پيوند سياست حفظ حريم خصوصي در پاورقي: خط مشي هاي رازداري وب سايت را برطرف مي كند و قول مي دهد داده هاي مشتري با اشخاص ثالث به اشتراك گذاشته نمي شود.

12. گزينه هاي پرداخت پيشرفته

در دنياي پرداخت آنلاين، گزينه هاي پرداخت پيشرفته يك ويژگي ضروري براي يك سايت تجارت الكترونيكي است.

فقط سهولت استفاده در ارتباط با خريد با يك كليك را در نظر بگيريد. خريداران با حساب ثبت شده به معناي واقعي كلمه مي توانند با كليك و يك دكمه خريد كنند.

بسياري از گزينه هاي محبوب پرداخت آنلاين وجود دارد. نكته اصلي اين است كه بفهميد خريدار كيست و به كارگيري موثرترين راه حل ها را انجام دهيد.

اگر وب سايت شما گزينه هاي پرداخت را محدود مي كند ، حتماً دليل آن را توضيح دهيد.

به عنوان مثال ، يك سايت تجارت الكترونيكي ممكن است Bitcoin را به عنوان گزينه پرداخت پس از اطمينان از ارزش آن كه قابل اعتماد نيست ، ارائه ندهد.اگر خريداران افرادي با فن آوري و متمايل به اين روش پرداخت هستند ، مهم است كه شفافيت داشته باشيد كه چرا گزينه اي نيست. اين شفافيت نشان مي دهد كه مارك خريداران خود را درك كرده و اعتماد سازي مي كند.

13. اطلاعات دقيق حمل و نقل

نگران كننده ، هزينه هاي غير منتظره حمل و نقل شماره يك دليل كنار گذاشتن سبد خريد است.

اين بسيار مهم است كه وب سايت هاي تجارت الكترونيكي شامل اطلاعات حمل و نقل در اوايل مراحل پرداخت ، از جمله يك كد پستي است كه هزينه آن را نشان مي دهد.

همچنين درج زمان تحويل و گزينه هايي براي تحويل سريعتر نيز مفيد است. سايت ها بايد كشورهاي خارج از مناطق عادي حمل و نقل را ليست كنند.

جالب اينجاست كه خريداران در هنگام حمل رايگان 30٪ هزينه بيشتري را براي هر سفارش خرج مي كنند. در صورت وجود ، كدهاي حمل و نقل رايگان را از طريق ناوبري هدر در تمام صفحات سايت ارائه دهيد.

14. صفحه تماس با چند لمس

وقتي نوبت به راه اندازي يك سايت تجارت الكترونيكي مي رسد كه بيشتر تجارت در آن به صورت آنلاين انجام مي شود ، چيزي بيش از يك ويژگي "تماس با ما" كاملاً واضح و ارائه شده اعتماد را ايجاد نمي كند. اين امر به ويژه در هنگام فروش كالاهاي پيشرفته يا محصولات فني بسيار صدق مي كند.

هرگز تماس با خريدار و درخواست پشتيباني را با مشكل مواجه نكنيد.

صفحه تماس را از ويژگيهاي وب سايت در نظر بگيريد. روش هاي مختلفي را براي دسترسي به تماس بگيريد ، از جمله تلفن ، ايميل و فرم آنلاين.

برخي از شركتهاي داراي فروشگاه هاي فروش حضوري از طريق صفحه تماس خود تنظيم قرار ملاقات بصورت آنلاين را انجام مي دهند. حتماً پيوندهاي اجتماعي خدمات مشتري و نقشه هاي Google را براي مكان ها اضافه كنيد.

15. سياست بازگشت كالا و پول

خط مشي هاي بازگشت ويژگي اساسي هر فروشگاه ساز است.

سياست بازگشت شما بايد كاملاً واضح و مكتوب يا مصور باشد.

اين يكي ديگر از ويژگي هاي اعتماد سازي فروش آنلاين است. اين اطمينان به خريداران مي دهد كه اگر آنها ناراضي هستند يا فقط به اندازه ديگري احتياج دارند ، مارك تجاري مناسب آنهاست.

شروع به ايجاد تجربه هاي خريد خارق العاده كنيد

صرف نظر از اينكه در چه گروهي قرار داريد ، سايت هاي تجارت الكترونيكي فرصتي خارق العاده براي استفاده از ويژگي هاي امتحان شده و واقعي همراه با عناصر جديد ابتكاري براي ايجاد تجارب خارق العاده خريد دارند.

yun.ir/tman2d

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۵۸:۰۹ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی