surmysuu
surmysuusurmysuu

اگر مي‌خواهيد تيپ و استايل شما كامل و شيك باشد، استفاده از نيم ست‌ نقره زنانه را فراموش نكنيد. در ميان انواع مختلف نيم ست‌ها، نيمست نقره زنانه يكي از كاربردي ‌ترين جواهرات زنانه به حساب مي‌آيد. اصولاً نيم ست ‌ها شامل گردنبند، گوشواره و انگشتر مي‌شوند. در برخي از انواع آن‌ها دستبند نيز وجود دارد. بنابراين نيم ست ‌ها شامل تمامي زيورآلاتي هستند كه بانوان به آن‌ها نياز دارند. با انتخاب و خريد اين دسته از جواهرات، ديگر نيازي به صرف زمان زياد براي خريد تك تك انواع جواهرات و ست كردن آن‌ها با هم نيست. براي خريد نقره حتما از فروشگاه هاي معتبر اقدام كنيد تا به شما فاكتور رسمي ارائه دهند.

دليل محبوبيت نيم ست نقره زنانه

در ميان زيورآلات زنانه، از ديرباز تا كنون، نقره جايگاه ويژه‌اي داشته و دارد، و تقريباً توانسته تمامي افراد با سلايق متنوع را به خود جذب مي‌كند. نيم ست‌هاي نقره زنانه، از لحاظ قيمت و هزينه نسبت به زيورآلات طلا، مقرون به صرفه‌تر است و البته زيبايي و چشم نوازي آن‌ها از نيم ست‌ها و سرويس‌هاي طلا چيزي كم ندارد. به طور كلي زيورآلات نقره‌ تنوع بسيار بالايي دارند. طراحي‌هاي ظريف و زيبايي توسط هنرمندان خوش دست براي ساخت زيورآلات نقره‌اي زنانه انجام شده است. در كنار طراحي‌هاي زيبا و چشم نواز، كيفيت خوب و استفاده از نقره با عيار بالا در ساخت نيم ست نقره زنانه و ساير زيورآلات نقره‌اي، سبب شده است تا اين محصولات درخشش خاصي داشته باشند و زيبايي خود را كاملاً به رخ بكشند. همه اين دلايل سبب شده‌ تا سلايق گوناگون جذب محصولات ساخته شده از فلز نقره شوند. هم چنين اين محصولات براي تمامي گروه‌هاي مختلف سني بانوان، گزينه‌هاي متعدد و متنوعي دارد، تا جوابگوي تمامي سلايق در سنين مختلف باشند. اصولاً براي ساخت نيم ست‌هاي نقره زنانه و به طور كلي تمامي زيورآلاتي كه از نقره ساخته مي‌شوند، در بهترين حالت و بالاترين كيفيت از نقره با عيار ۹۲۵ استفاده مي‌شود.

ويژگي‌هاي نيم ست‌ هاي ساخته شده از جنس نقره

يكي از ويژگي‌ها و امتيازات زيورآلات نقره‌اي، عدم حساسيت زا بودن اين فلز خاص است كه اين ويژگي براي افرادي كه پوست حساسي دارند، بسيار با اهميت است. همچنين درخشش خاص نقره و عدم تغيير رنگ آن در اثر استفاده مداوم و گذر زمان و يا تماس آن با آب نيز از جمله ويژگي‌هاي ممتاز زيورآلات جنس نقره است و براي طرفدارانش اهميت زيادي دارد.

يكي ديگر از امتيازات استفاده از نيم ست نقره زنانه اين است كه به راحتي با استايل هاي متفاوت و متعددي ست مي‌شود. در كنار يك تيپ رسمي، استايل سنتي، تيپ غير رسمي و راحت، استايل هاي هنري و … مي‌توانيد براي شكيل‌تر شدن تيپ و استايل خود از زيورآلات نقره‌اي استفاده كنيد. هم چنين كيفيت بالاي نقره سبب مي‌شود تا بتوان به راحتي از اين نوع زيورآلات به صورت دائمي و روزانه بدون نگراني جهت تغيير رنگ و تغيير كيفيت ظاهري آن‌ها، استفاده كرد.

نيم ست‌ نقره زنانه هديه ‌اي مناسب براي كساني كه دوستشان داريد

اگر در فكر خريد يك هديه خاص هستيد نيز مي‌توانيد نيم ست نقره زنانه را انتخاب كنيد. اين هديه قيمت مناسبي دارد و زيبايي  و چشم نوازي خاص آن سبب مي‌شود تا هديه‌اي با ارزش قلمداد شود. مطمئناً تمام بانوان با سلايق گوناگون و در گروه‌هاي سني مختلف از داشتن زيورآلات نقره‌اي خوشحال خواهند شد. از اين رو مي‌توانيد با خيال راحت براي انواع مناسبت‌هاي گوناگون مانند هديه تولد، هديه سالگرد ازدواج يا سال روز آشنايي، كادوي ولنتاين، عيدي، سوغاتي، يادگاري و… زيورآلات نقره‌اي را يكي از گزينه‌هاي دائمي و مطمئن خود بدانيد.

عوامل تأثير گذار بر روي قيمت جواهرات نقره

خوب است بدانيد كه زيورآلات نقره ساخت برخي از كشورها مانند، ايتاليا، ايران و تايلند شهرت بيشتري دارند. كيفيت مواد اوليه به كار رفته در ساخت، عيار نقره به كار رفته، نوع طراحي، دست ساز بودن يا نبودن و… از جمله مواردي هستند كه روي قيمت نيم ست نقره زنانه تأثير مي‌گذارند.

yun.ir/69t104

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۰۳:۵۹ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی