surmysuu
surmysuusurmysuu

اين روزها استفاده از مبلمان هاي تكي مانند پاف ، لاوست ، صندلي هاي معلق يا تاب هاي ريلكسي و مبل هاي شزلون راحتي يا سلطنتي در دكوراسيون خانه هاي ايراني و حتي محيط هاي كاري و فضاهاي تجاري رايج شده است.مبل شزلون يكي از اين مبلمان شيك و لوكس است. در اين مقاله به بررسي بهترين چيدمان مبل شزلون پرداخته ايم.تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد:

مبل شزلون چيست؟

شزلون ها به گونه اي از مبلمان گفته مي شود كه به صورت مبل تك در فضاي دكوراسيون داخلي قرار مي گيرد و معمولا داراي يك دسته قوس دار مي باشد دسته شزلون هايي كه عمودي اند غالبا راحتي مطلوب را براي مخاطب اين مبلمان به وجود نمي آورند پس در انتخاب نوع استاندارد آن بايد دقت زيادي كنيد.

بهترين چيدمان مبل شزلون

استفادهمبل شزلون براي همه لذت بخش است زيرا داراي ظاهري كاملاً متفاوت از ساير مبلها، بسيار راحت تر و جذابتر از ساير مدلهاست و مي توان به كمك آن بر دكوراسيون خانه تاثير بسيار مثبتي گذاشت. معمولاً استفاده از مبل شزلون در مقابل پنجره ها و يا كنار شومينه است تا با نشستن و البته دراز كشيدن بر روي آن و لم دادن بتوان هم از نور طبيعي و هواي بيرون و همچنين در صورت وجود طبيعت از ديدن چنين منظره اي لذت برد و يا اينكه با لم دادن بر روي آن و مطالعه كردن كتاب و روزنامه در كنار شومينه، لحظاتي جذاب و گرم را براي خود رقم زد؛ به هر حال و در هر صورتي استفاده از اين مبل هاي زيبا و باكلاس بسيار لذتبخش و خاطره ساز خواهد بود.

مبل هاي شزلون خود به تنهايي مي توانند يك نقطه كانوني در چيدمان پذيرايي محسوب شوند و اگر شما يك طراح دكوراسيون نيستيد، بهتر است از شزلون ها در كنار پاف هاي شاخص يا كاناپه هاي تكي استفاده نكنيد.

طراحي چند نقطه كانوني بارز در دكوراسيون نه تنها كمكي به زيباتر به چشم رسيدن فضا نمي كند، بلكه مي تواند آشفتگي بصري و نازيبايي را جلوه گر سازد.

در دكوراسيون منزل يا هر نوع فضايي (مانند اتاق هاي هتل يا فضاهاي مديريتي لوكس) كه چيدمان كلاسيك يا نيمه كلاسيك دارد ، بهتر است علاوه بر هماهنگي طرح و رنگ مبلمان اصلي با شزلون، طرح و رنگ ديوارها و محيط اطراف هم تا حدي هماهنگ و در تطبيق با شزلون كلاسيك يا سلطنتي در نظر گرفته شود.

چيدمان محيط يك مبل شزلون سلطنتي بايد چگونه باشد؟

مبل هاي شزلون سلطنتي خصوصا نمونه هاي پركار، براي دكوراسيون خانه هايي مناسبند كه اولا دكوراسيون بخش پذيرايي آن ها به سبك كلاسيك است و ثانيا فاصله قابل توجه و متناسبي بين بخش نشيمن و پذيرايي وجود دارد.

چگونگي ديزاين مبل شزلون اسپرت در چيدمان مدرن

در دكوراسيون منزلي كه چيدمان مدرن دارد ، مبل هاي شزلون راحتي و مدرن را مي توانيد با رنگ و طرح نسبتا متفاوت با ساير مبلمان هاي منزل انتخاب كنيد.

البته اگر فضاي پذيرايي يا اتاق خواب كوچك بوده يا محلي كه براي شزلون اسپرت در نظر گرفته ايد، به ست مبلمان اصلي نزديك است، بايستي از طرح و رنگ چندان متفاوتي استفاده نشود.

قبل از خريد مبل شزلون به چه نكته اي بايد توجه كنيم؟

پيش از خريد و چيدمان شزلون، در خصوص مكان دقيق چيدمان آن به دقت تحقيق و بررسي نماييد. ابعاد و اندازه شزلون ها مي تواند به ميزان قابل توجهي با يكديگر متفاوت باشد و عدم توجه به اندازه ها، باعث يك چيدمان نازيبا و دشواري تردد مي شود.

چه مكان هايي براي چيدمان مبل شزلون مناسب هستند؟

شزلون هاي راحتي براي نشيمن، مقابل تلويزيون ، تراس و اتاق خواب هاي يك يا دو نفره بزرگسالان گزينه هاي بسيار عالي و مناسبي هستند و مي توانند مكمل چيدمان اصلي ست نشيمن باشند.

كاربرد مبل شزلون چيست؟

شزلون ها در سبك هاي كلاسيك و مدرن كاربرد دارند كه به سادگي از آن مي توان در فضاي نشيمن و حتي اتاق خواب ها استفاده كرد وجلوه اي لوكس و متفاوت به دكوراسيون داخلي بخشيد حتي مي توانيد از آن ها براي استراحت نيمروزي مبل كنار ميز تلفن و يا مبلي براي لذت بردن از منظره ي زيباي بيروني استفاده كنيد.

مبل شزلون چه ويژگي هايي دارد؟

اين مبلمان نيز مانند مبلمان ديگر داراي ويژگي‌هاي منحصر به فردي هستند؛ از جمله:

  • راحتي بسيار و زيبايي در عين كارايي.
  • تنوع در توليد مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌ها
  • قابليت استفاده در دكوراسيون داخلي و خارجي و چيدمان فضاهاي مختلف با سبك‌هاي گوناگون
  • قابليت استفاده در فضا به همراه ميز كناري يا به صورت تركيبي با مبلمان ديگر موجود در فضا
  • داراي دسته اي به صورت قوس دار است.

نقش مبل شزلون در چيدمان

مبل شزلون به دليل نداشتن نشيمن گاه يا دسته‌هاي بلند و مرتفع مانند ديگر مبلمان به نسبت سبك احساس مي‌شوند پس مي‌تواند در دكوراسيون داخلي فضاهاي كوچك نيز استفاده شود. همچنين مبل شزلون از آنجايي كه امروزه در طرح‌ها و مدل‌هاي مختلف نيز طراحي و ساخته مي‌شوند مناسب سبك‌هاي مختلف دكوراسيون داخلي است.

اين مبل با استفاده از مصالح مختلف نيز توليد مي‌شود و مي‌تواند انتخاب مناسبي براي فضاهاي داخلي و خارجي باشد. مبل شزلون مي‌تواند نقطه كانوني فضا باشد و دكوراسيون منزل شما را تعريف كند.

قيمت مبل شزلون

همانطور كه گفته شده مبل شزلون مانند ديگر مبلمان در طرح‌ها و مدل‌هاي متنوع با مصالح و متريال‌هاي گوناگوني طراحي و ساخته مي‌شود كه هر كدام به نسبت نوع طراحي و ساخت داراي كيفيت‌ها مختلفي هستند كه همين موارد در قيمت آن‌ها تاثيرگذار است و باعث مي‌شود اين مبل با قيمت‌ها مختلف در بازار موجود باشد.

كلام آخر

مبلمان شزلون شيك و راحت قابليت استفاده در دكوراسيون و چيدمان داخلي و خارجي را دارد شما مي‌توانيد از اين مدل به صورت تنهايي به همراه يك ميز عسلي در دكوراسيون فضاي منزلتان استفاده كنيد تا در كنار ديگر مبلمان آن را قرار دهيد.

yun.ir/zx53n

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۱۲:۰۰ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی