surmysuu
surmysuusurmysuu

شرف الشمس واقعا چيست؟ خواص دعاي شرف الشمس چيست؟ آثار دعاي شرف الشمس چيست؟ دعاي شرف الشمس در چه روزي بايد حكاكي شود؟ متن دعاي شرف الشمس  چيست؟ خريد انگشتر شرف الشمس خوب است؟ انگشتر شرف الشمس را در كدام انگشت قرار دهيم؟ قيمت انگشتر شرف الشمس چقدر است؟ و چندين سوال ديگر كه در باره متن دعاي شرف الشمس پرسيده مي شود را در اين مطلب به آن پاسخ مي دهيم. معجزات شرف الشمس به آثار و نشانه هايي است كه در زندگي انسان ها دارد. گاهي با همراه داشتن انگشتر شرف الشمس يا پلاك شرف الشمس فرد احساس مي كند براي او معجزه رقم مي خورد يا گاهي با داشتن گردنبند شرف الشمس حس خوشحالي داريد كه همه اين ها  اعتقاد به خداوند است كه در زندگي نمايان مي شود. با اين حال در ادامه به دعاي شرف الشمس مي پردازيم.

شرف الشمس واقعا چيست؟

درباره اينكه شرف الشمس واقعا چيست نقل هاي مختلفي وجود دارد. بعضي از افراد مي گويند كه متن شرف الشمس ۵ نام اعظم خداوند است. عده ديگري باور دارند كه شرف شمس امضا حضرت اميرالمومنين است. برخي به اين اعتقاد دارند كه دعاي شرف الشمس روي انگشتر حضرت سليمان به همراه عبارت «لااله الالله الملك الحق المبين ويا الملك لله» حك شده بود. اما عده اي ديگر مي گويند نوشته شرف الشمس كلمات الله، جميل، رحمن، مومن و نور است كه تنها حرف ابتداي اين كلمات درج شده است.

به هر حال، نوشتن شرف الشمس آداب خاصي دارد و كسي كه به علوم غريبه وارد نيست نمي تواند براي نوشتن آن اقدام نمايد. گذشته از اين ها، دعاي شرف الشمس آثار و خواص بيشماري دارد كه قابل انكار نمي باشد.

خواص دعاي شرف الشمس

خواص دعاي شرف الشمس را از دو جهت مي توان بررسي كرد. اولين مورد خواص سنگ عقيق مي باشد كه دعاي شرف الشمس روي آن حك شده است. ديگر مورد در عظمت اسمايي است كه در روي يا پشت سنگ حك شده است. خواص دعاي شرف الشمس  را مي توان در افزايش رزق و روزي، در امان ماندن از گزند حيوانات، گشايش امور، حفظ جان و مال و ساير موارد يافت. در باب آثار و خواص دعاي شرف الشمس احاديث بسياري وارد است كه در ادامه به چند مورد از آن مي پردازيم:

امام موسي كاظم (ع) در روايتي فرموده است كه انگشتر زرد در دست نماييد كه سبب آساني مي شود و در آن هيچ دشواري در كار نباشد.

پيامبر اكرم (ص) مي‌فرمايند: هر شخصي يكي از عقيق‌ هاي سفيد و سرخ و زرد را در دست داشته باشد جز خير و نيكي و افزايش روزي و سلامتي و دفع بلا‌ ها نمي‌بيند همچنين از شر پادشاهان ظالم و از هر آنچه آدمي از آن مي‌ترسد در امان مي‌ماند.

امام صادق (ع)مي فرمايند: انگشتر عقيق سبب ايمني در سفر مي شود.

معجزات شرف الشمس ، خريد انگشتر شرف الشمس اصل

معجزات شرف الشمس

خريد انگشتر شرف الشمس

خريد انگشتر شرف الشمس از پرطرفدارترين انگشترهاي سايت ايكس مي باشد. تنوع بيشمار در انگشتر شرف الشمس مردانه و انگشترهاي شرف الشمس زنانه را مي توانيد مشاهده كنيد و سپس براي خريد انگشتر شرف الشمس اقدام كنيد.

لازم است بدانيد كه همه انگشتر هاي شرف الشمس موجود در سايت ايكس با بهترين كيفيت ساخته شده و از نقره با عيار بالا تهيه شده اند. پس با اطمينان خاطر براي خريد انگشتر شرف الشمس اقدام كنيد.

متن دعاي شرف الشمس

متن دعاي شرف الشمس به عربي و فارسي در ادامه آمده است. جالب است بدانيد كه عده اي بر اين باورند كه خواندن دعاي شرف الشمس نيز كارگشا مي باشد. با توجه به متن عربي و فارسي اين دعا مي توان فهميد كه چرا همراه داشتن اين دعا اثرات مثبتي دارد. متن دعاي شرف الشمس به شرح زير است:

اَللّهُم اِنّي اَسئَلُكَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِكَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّيِ و بالالَفِ المُقَّوِم و بِالمِيمِ الطَميس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِي ه ‍ ِي كالكَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمكَ الشَّريفِ الاَعظَم اَن تُصَلِيَ علي سَيِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجري بِالقلم و اَن تَقضِي حاجَتِي.

خداوندا از تو مي خواهم با عظمت و بزرگي خود اي قادر مطلق و الله و اعلي حضرت و معصومان و ارادتمندان او و معاشرت او و ارادتمندان او و وصي او و اوست. و بخصوص او، و عالي ترينها و عالي ترين جانشين او، بر مولاي ما محمد و آل او صلوات فرست و حاجت من را برطرف كن.

قيمت انگشتر شرف شمس

يكي از مهم ترين نكات جهت خريد گردنبند شرف شمس دخترانه، زنانه و مردانه كه اهميت فراواني نيز دارد قيمت گردنبند شرف الشمس اصل مي‌باشد كه در سايت شرف آنلاين با حذف واسطه بين سازندگان و مشتريان عزيز و با توجه به حجم بالاي تهيه و آماده سازي به منصفانه ترين قيمت رسيده است. جهت خريد گردنبند شرف الشمس مردانه و زنانه روي هر محصول كليك كرده و خريد خود را به آساني تكميل نماييد. پشتيباني شرف آنلاين پاسخگو و همراه شما در مراحل ثبت سفارش است.

 

خريد گردنبند شرف الشمس

خريد گردنبند شرف الشمس از جواهرات زنانه است كه روي آن با سنگ و دعاي شرف الشمس زينت داده شده است. براي خريد گردنبند شرف الشمس بايد اطمينان حاصل كنيد كه نقره گردنبند از نقره استرلينگ يا عيار ۹۲۵ باشد كه در اثر مجاورت با هوا يا رطوبت به سرعت تيره نشود. برخي از گردنبند هاي شرف الشمس نيز با هنر سياه قلم زينت داده شده اند كه بر زيبايي آن ها بر روي پوست بدن افزوده شده است. در برخي گردنبندهاي شرف الشمس نيز با نگين هاي ظريف كار شده است.
اومد نيومد شرف الشمس

در باور برخي از مردم، انگشتر شرف الشمس اومد نيومد دارد يا بعد از مدتي خواص و اثر خود را از دست مي دهد. اما اين موضوع اصلا صحت ندارد و اومد نيومد شرف الشمس معني ندارد. فقط بايد در خريد انگشتر شرف الشمس بدانيد كه دعاي شرف الشمس بايد با رعايت آداب و زمان خاص آن نوشته شود و با اين شرايط تاثير آن مادام العمر است. نكته قابل توجه ديگر اين است كه دعاي شرف الشمسي كه روي انگشتر شرف الشمس درج شده است به عنوان ياري دهنده ماست. به عنوان مثال براي افزايش روزي است اما اگر ما تلاش نكنيم، استفاده و خريد انگشتر شرف الشمس معجزه ايجاد نمي كند.
مضرات سنگ شرف شمس

خريد انگشتر شرف الشمس از سايت هاي معتبر بهترين راه است. زيرا خريد شرف الشمس اصل و تقلبي هميشه بوده است و ممكن است انگشتر شرف الشمس در ۱۹ فروردين با آداب خاص خود حك نشده باشد كه با توجه به اينكه اين دعا از علوم غريبه است، ممكن است مضرات سنگ شرف الشمس براي شما رخ دهد. از اين رو خريد انگشتر شرف الشمس از فروشگاه هاي معتبر بهترين كار است.
انگشتر شرف شمس در كدام انگشت بگذاريم بهتر است؟

در سنت پيامبر اكرم و ائمه اطهار دست كردن انگشتر توصيه مي شده است. همينطور توصيه مي شود كه انگشتر را در دست راست خود قرار دهيد. قرار دادن انگشتر در دست راست مستحب است. از اين رو در دست گذاشتن انگشتر حلقه در دست چپ اشكال شرعي ندارد.

در  خصوص اينكه انگشتر را در كدام انگشت خود قرار دهيم بايد بدانيد كه در اموزه هاي اسلام در باب كاري اگر دستور داده نشده باشد، بهتر است عمل احسن و بهترين كار را انجام دهيم. در باب انگشتر گذاشتن در انگشت تاكيد شده است كه در انگشت سبابه و انگشت وسط انگشتر قرار ندهند و در برخي روايات آمده است كه اين نشانه قوم لوط مي باشد.

«عَنِ النَّبِيِّ ص أَنَّهُ قَالَ يَا عَلِيُّ لَا تَخَتَّمْ فِي السَّبَّابَهِ وَ الْوُسْطَى فَإِنَّهُ كَانَ يَتَخَتَّمُ قَوْمُ لُوطٍ فِيهِمَا وَ لَا تُعَرِّ الْخِنْصِرَ» ((كتاب‏العين ج‌: ۴ ص: ۳۳۸‌)

پيامبر صلوات الله عليه و آله: يا علي در سبابه (نشانه)و وسطي انگشتر نكن كه همانا قوم لوط در اين دو انگشت انگشتر مي‌كردند و انگشت كوچكت را خالي مگذار.

درباره قرار دادن انگشتر در باقي انگشتان صحبتي نشده است و مانعي ندارد.

خريد نقره شرف الشمس

خريد نقره شرف الشمس مي تواند هديه زيبايي به عزيزان تان باشد. اما در خريد نقره شرف الشمس بايد بدانيد كه با وجود همه زيبايي هايي كه نقره در كنار عقيق شرف الشمس دارد، نقره شرف الشمس نياز به مراقبت دارد تا ساليان زيادي را سالم و زيبا بماند.

فعال سازي شرف الشمس

فعال سازي شرف الشمس عملي است كه عده اي باور دارند كه پس از استفاده چند ساله از انگشتر شرف الشمس بايد در ۱۹ فروردين با وضو و سوزن ظريف روي خطوط حك شده روي انگشتر بار ديگر كشيد تا فعال سازي شرف الشمش انجام شود. ابا توجه به اينكه انگشتر شرف الشمس خاصيت خود را از دست نمي دهد، نيازي به فعال شدن ندارد و در طول زمان هاي طولاني اثار خود را حفظ مي كند.

در كل براي خريد انگشتر شرف الشمس فقط كافي است از فروشگاه هاي آنلاين معتبر وارد عمل شويد تا شاهد آثار مثبت شرف الشمس بر زندگي خود باشيد. البته همه مي دانيم كه ما بايد همه رزق و روزي را از خداوند بخواهيم و همه اين آثار نيز از سوي خداوند مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۳۸:۴۱ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی