surmysuu
surmysuusurmysuu

خريد فوم و يونوليت ساختماني در گرمسار ، امروزه ساختمان سازها در ساخت خانه و همچنين عايق بندي از مصالحي به نام يونوليت استفاده مي كنند. يونوليت ويژگي هاي زيادي دارد كه مي توان به سبكي، حجم زياد، عايق حرارتي و صوتي بودن آن و … اشاره كرد. گرمسار يكي از شهرهاي پر جمعيت و صنعتي است كه امور مرتبط با ساختمان سازي در آن گسترده مي باشد. امروزه ساختمان هايي كه در شهر گرمسار ساخته مي شوند از جنس يونوليت مي باشند.

در زمان خريد يونوليت چه نكاتي را بايد در نظر بگيريم؟

در زمان خريد يونوليت بايد به كيفيت و مرغوبيت آن توجه ويژه اي كنيم. براي اينكه يونوليت با كيفيتي خريداري كنيم لازم است كه آن را از توليدكنندگان معتبر خريداري كنيم. شركت فراز فوم البرز در واقع يكي از آن شركت هايي است كه در زمينه انواع محصولات يونوليت از جمله يونوليت سقفي ساختماني، فوم و ورقه هاي سردخانه اي فعاليت مي كند.

قيمت يونوليت و فوم در گرمسار

قيمت يونوليت و فوم در گرمسار تحت تاثير عوامل مختلفي مانند كيفيت و مرغوبيت محصول است. از طرفي چون ميزان تقاضا بالا رفته است گاهي از توليدكنندگان محصولاتي با كيفيت نامرغوب توليد مي كنند و از طرفي اين محصولات را با هزينه اي كمتر از شركت هاي معتبر روانه بازار مي كنند. به همين دليل در زمان تهيه محصول حتما به كيفيت آن توجه كنيد. براي اطلاع از قيمت ها و انواع يونوليتي كه در شركت فراز فوم البرز ارائه مي شود مي توانيد با كارشناسان اين شركت تماس بگيريد.

بلوك هاي يونوليتي چيست؟

پلي استايرن ماده اي است كه از سلول هاي بسته شده ريز و يكساني درست شده است و سطح و پوست نرمي دارد كه اين موضوع باعث مي شود بتوان از اين ماده براي عايق بندي استفاده كرد. پلي استايرن دو نوع دارد كه عبارتند از: پلي استايرن منبسط شده، پلي استايرن اكسترود شده.

پلي استايرن اكسترود شده چگونه ساخته مي شود؟

پلي استايرن اكسترود شده از تركيب و مخلوط گلوله هاي پلي استايرن با مواد مختلفي جهت مايع كردن آن ها ساخته مي شوند. آنگاه عامل بادي به درون مخلوط تزريق مي شود كه حباب هاي گازي شكل را به وجود آورد. مايع فوم با زور و از طريق اجبار شكل مي گيرد و زماني كه خنك مي شود فوم سلول بسته اي را توليد مي كند كه در برابر آب مقاوم است.

پلي استايرن منبسط شده چگونه ساخته مي شود؟

پلي استايرن منبسط شده از پلي استايرن قابل انبساط ساخته مي شود، كه يك نوع پلاستيك سلولي سخت ات و حاوي ماده انبساطي است. ماده اوليه و خام با استفاده از ماشين هاي مخصوصي كه به آن pre-expander گفته مي شود با بخار در دمايي بين 80 تا 100 درجه سانتي گراد گرم مي شوند. چگالي مواد چيزي بين 630 كيلوگرم بر متر مكعب به مقداري بين 10 تا 35 كيلوگرم بر متر مكعب افت مي كند. در طي انجام اين فرآيند مواد خام و اوليه ذرات فشرده شده را به ذرات پلاستيكي سلولي با سلول هاي بسته شده كه هوا را در داخلش نگهداري مي كند تبديل مي كند. در هنگام سرد شدن، ذراتي كه اخيرا بسط داده شده اند در داخل خودشان يك خلا را ايجاد مي كنند و اين موضوع از طريق انتشار هوا در طي رشد متوسط خود در سيلوهاي هوادهي جبران مي شوند.

فروش يونوليت در استان هاي مازندران، گلستان، گيلان و سمنان

كارخانه فراز فوم البرز بزرگترين توليد كننده فوم، انواع يونوليت و ورق هاي سردخانه اي آماده ارائه خدمات و فروش عمده محصولات خود با بالاترين كيفيت و نازلترين قيمت به مشتريان عزيز مي باشد. همچنين كارخانه فراز فوم براي رفاه حال مشتريان خود امكان ارسال محصولات خود به استان هاي مازندران، گلستان و گيلان را فراهم نموده است. براي آگاهي بيشتر مي توانيد با كارشناسان و مهندسان كارخانه فراز فوم تماس حاصل نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۱۷:۵۱ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی