surmysuu
surmysuusurmysuu

زغال چيني يكي از محصولاتي است كه ساليان طولاني از آن استفاده و توليد مي شود به خصوص اين زغال كه با نام زغال فشرده نيز از آن ياد مي شود از نظر زيستي بودن و قطع نشدن هيچ گونه درخت در فرايند توليد در چند سال اخير بسيار طرفدار پيدا كرده است. يكي از مراحل مهم در توليد زغال خود دستگاه زغال  است. در اين مقاله بيشتر در مورد دستگاه ذغال  صحبت خواهيم كرد.

دستگاه خشك كن خاك اره

اين دستگاه زغال براي توليد موارد زير استفاده مي شود :

۱٫ خاك اره

۲٫ پوسته شالي

۳٫ هر گونه مواد زيستي كه با استفاده از برنده هاي تيز چكشي آسياب و خورد شده اند.

رطوبت وارد شده در اين دستگاه زغال چقدر بايد باشد:

درصد رطوبت بايد ميان ۳۵ درصد تا ۶۵ درصد باشد.

رطوبت خارج شده در اين دستگاه زغال  :

درصد رطوبت بايد ميان ۱۰ تا ۱۵ درصد باشد.

اندازه ي قطعاتي كه مي توان وارد دستگاه زغال كرد :

اندازه ي قطعات بايد حداقل ۵ ميلي متر باشد.

معرفي دستگاه هاي توليد زغال با توضيحات مختصر :

۱٫ معرفي دستگاه خشك كن دوار  

غالبا از اين دستگاه با نام دستگاه خشك كن خاك اره ياد مي شود ولي در اين دستگاه با توجه به ساختار و كارايي بالاي آن مي توان براي خشك كردن مواد زيستي مختلف مانند خاك اره ،  پوسته ي برنج ، كود، چوب  و حتي شن استفاده كرد.

يعني اين دستگاه كاربرد هاي مختلفي دارد و در صنعت توليد زغال فشرده  و يا  توليد زغال چيني بسيار كار آمد و در هزينه و مكان بسيار صرفه جويي مي كند.

با توجه به ساختار و مهندسي شكل گرفته شده در اين دستگاه ، اين مدل به دو دسته ي دستگاه تك سيلندر و سه سيلند تقسيم مي شود.

از اين دستگاه مخصوصاً براي فرآوري مواد معدني ، مصالح ساختماني ، متالورژي و صنايع شيميايي و غيره كه در آنها كه نياز به درجه رطوبت مشخص و اندازه ي ذرات مهم است استفاده ي فراوان مي شود.

يكي از مزيت هاي اين دستگاه اين است كه توجه به نوع ماده بسيار خوب و راحت مي تواند كار كند و شما با اصمينان كامل مي توانيد محصول با دوام و خوبي دريافت كنيد.

اين خشك كن به طور عمده از قطعات بشكه ، غلتك هاي جلو و عقب ، قطعات ورودي و خروجي ، قطعات انتقال و پوشش دنده تشكيل شده است .

۲٫ دستگاه خشك كن خاك اره  سه طبقه اي :

يكي دستگاه هاي ايده آل و عالي براي خشك كردن خاك اره ،  دستگاه خشك كن خاك اره سه طبقه است كه براي شركت و توليدي هاي زغال به شدت توسيه مي كنيم اين دستگاه در كنار كم مصرف و بهينه بودن به شما فرصت مي دهد در زمان كمتر نتيجه ي بيشتر ببينيد.

اين دستگاه از طرف يكي از شركت هاي خارجي قدر و نام دار طراحي و به بازار آورده شده است و طي چند سال اخير به دليل  رغبتي كه براي اين محصول وجود داره باعث شده تغييرات و بهينه سازي در آن به وجود بيايد.

يكي از مزيت هاي اين دستگاه ومهندسي است كه در آن وجود دارد در ايت دستگاه خشك كن خاك اره هر سه طبقه توسط يك كوره داغ مي شود و حرارت و گرما مستقيما به  لوله اي حركت مي كند كه در حال چرخش است.

در نتيجه ميان لوله ي دوار و كوره بخش قيف مانندي وجود دارد كه از آن مي توان مواد اوليه ي خود جهت خشك كردن وارد كرد. از طرفي در اين دستگاه فن نيز وجود دارد كه نقش كليدي دارد. انرژي بادي كه از طرف فن فرستاده مي شود باعث مي شود حرارت به سمت لوله ي دوار حركت كند و بخش هاي چرخنده راحت تر و بدون وقفه راحت حركت كند.

اين كار دو نتيجه ي طلايي حاصل مي كند اول از همه باعث مي شود حرارت به سمت مواد رفته و خاك اره يا هر محصول ديگر زودتر خشك بشود و زود تر رطوبت تخليه شود.

مواد اوليه اي كه وارد كرده بوديم در اين دستگاه به دو دسته ي محصولا ت خشك شده و محصولات نم دار تقسيم مي شود يا توجه به مهندسي و سيستم موجود مواد خشك شده به سمت لوله ي جمع آوري هدايت مي شوند و محصولات خيس درون دستگاه مي مانند تا براي داشتن ذغال چيني با كيفيت كامل خشك شوند.

يك نكته ي مثبتي كه در اين دستگاه وجود دارد اين است كه طول و عرض اين دستگاه با توجه به خواسته ي مشتري طراحي و توليد مي شود.

دليل اينكه اين دستگاه سه طبقه اي طراحي شده اين است كه نيازي به افزايش طول و عرض دستگاه نداشته باشد و شما در يك مكان كوچك هم بازده اي بالايي داشته باشد.

يكي ديگر از مزيت هاي اين دستگاه صرفه جويي در انرژي است همان طور كه در ابتدا هم گفته شد ذغال چيني  زغال دوست دار محيط زيست است و در فرايند توليد آن به هر گونه موجود زيستي به ويژه درختان آسيب وارد نمي شود ولي نه تنها مواد اوليه ي اين زغال بلكه تمام پروسه ي توليد آن نيز دوست دار محيط زيست است به دليل سه طبقه بودن اين دستگاه در پخش شدن انرژي بسيار موثر است و از اتلاف انرژِ جلوگيري مي كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۸:۰۷ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی