surmysuu
surmysuusurmysuu

براي داشتن يك سفر خوب و كاملا برنامه‎ريزي شده، حتما بايد مراقب سلامت خود باشيد. براي حفظ سلامتي، بايد مواد غذايي و نوشيدني كه مصرف مي‎كنيد، از كيفيت خوبي برخوردار باشند. يكي از ضروري‎ترين مواردي كه در سفر بايد آن را در نظر گرفت، حفظ چرخه‌ي آب در بدن است. در اين مقاله قصد داريم درباره‎ي ميزان اهميت مصرف آب در سفر صحبت كنيم. همراه ما باشيد. بدن در سفر بيشتر از هر زماني به مراقبت نياز دارد، به علت آن‎كه در حين مسافرت استراحت لازم را ندارد و با آب و هواي مختلف مواجه مي‏‌شود. بنابراين اگر به سلامت خود نرسيد، آلودگي‎ها و سموم به بدن نفوذ پيدا مي‎كنند و به كليه و كبد آسيب جدي وارد مي‏‌شود. در واقع كليه‌‎ها در طول روز براي دفع سموم بدن به آب كافي نياز دارند. به علاوه خوردن نوشيدني و غذاهاي مختلف در سفر، احتمال ابتلا به بيماري مختلف را افزايش مي‎دهد. شما بايد در مسافرت بيشتر از ساير مواقع آب بخوريد، به علت آن‌كه فعاليت‌‎هايي كه در طول سفر انجام مي‌دهيد بسيار زياد هستند و بدن به‎طور دائم به مصرف آب و غذا نياز دارد.

اگر به سلامت خود اهميت مي‎دهيد و نمي‌خواهيد از آب شرب خانه مصرف كنيد يا در طول سفر نمي‎توانيد اطمينان كنيد و از آب شرب آن‌جا استفاده كنيد، اكساب تهيه كنيد. آب غني شده از اكسيژن براي سلامت بدن بسيار مفيد و ضروري است.

ميزان آب كافي براي بدن در سفر

ممكن است اين سوال براي شما هم به‎وجود آمده باشد كه از كجا مي‌‎توان فهميد بدن آب كافي دريافت كرده است؟ در واقع براي درك اين موضوع شما بايد ادرار خود را بررسي كنيد. اگر ادرار شما طي 24 ساعت آينده، زرد كم‎رنگ بود، به اين معناست كه عملكرد كليه مناسب است و بدن، آب مورد نياز را دريافت كرده است.

جالب است بدانيد آب فاقد كالري، شكر و هرگونه مواد افزودني است، به همين دليل جزو سالم‎ترين و ضروري‎ترين نوشيدني‎ها است.

يكي از خطرناك‌ترين بيماري‎هايي كه در اثر كمبود آب، در بدن به‎وجود مي‎آيد، سنگ كليه است. اگر سنگ‌هاي كليه دفع نشوند، كليه‎ها با مشكلات بسياري مواجه مي‎شوند. حتي در برخي از مواقع، اين بيماري اوج مي‎گيرد و كليه‎ها نابود مي‏‌شوند. براي همين، خوردن به اندازه كافي آب براي بدن، از اهميت بسياري برخوردار است.

اگر هيچ شناختي درباره‎ي انواع آب‌‎هاي مناسب شرب نداريد و نمي‌دانيد كه دقيقا چه آبي براي سلامت شما مفيد است، به شما پيشنهاد مي‎كنيم كه آب معدني تهيه كنيد.

مصرف آب سالم در سفر

تقريبا 60 درصد از جمعيت كشور در طول روز، 2 ليتر مايعات مصرف مي‎كنند. بر اساس تحقيقات، 48 درصد از آقايان و 50 درصد از خانم‌ها در ايران كمتر از ميزاني كه بدن بايد آب دريافت كند، آب مصرف مي‎كنند. اين شرايط باعث بروز بيماري‌هاي بسياري در بدن مي‎شود. البته در كنار مصرف كافي آب، به سالم بودن آن هم توجه كنيد. حتي در حين سفر، مطمئن شويد آبي كه مصرف مي‎كنيد، از سلامت كامل برخوردار باشد.

اگر به دنبال نوشيدني مي‌گرديد كه از كيفيت بسيار خوبي برخوردار باشد، به شما پيشنهاد مي‎كنيم كه محصول آب غني شده از اكسيژن اكساب شاپ را تهيه كنيد.

نكات مهم براي مصرف آب در سفر

توصيه‌هاي زير به شما كمك مي‎كنند كه از ابتلا به بيماري‌‎هايي كه در اثر كمبود آب بدن به‌وجود مي‌آيند، در امان باشيد.

1- زماني‎كه صبح بيدار مي‏‌شويد، يك ليوان آب ميل كنيد.

2- براي آب خوردن، زماني را مشخص كنيد و گوشي‎تان را تنظيم كنيد تا به‏‌طور مرتب به شما آب خوردن را يادآوري كند.

3- هميشه يك بطري آب همراه خود داشته باشيد.

4- بهتر است در سفر نوشيدني‎هاي كافئين‌دار نخوريد. مصرف زياد اين نوشيدني‎ها، باعث از دست رفتن آب بدن مي‏‌شود.

5- نوشيدن آب سالم اهميت زيادي دارد؛ مخصوصا براي كودكان، بيماران قلبي و خانم‎هاي باردار و شيرده.

6- احساس سردرد، خستگي، گرفتگي عضلات بدن، حالت تهوع و سرگيجه نشانه‎هايي از كمبود آب بدن است.

همانطور كه در اين مقاله خوانديد، آب ضروري‎ترين نوشيدني براي بدن است. اگر در طول روز شما به اندازه‎‌ي كافي آب نخوريد، كليه‌ها نمي‌توانند عملكرد خود را به‌درستي انجام دهند و سموم را از بدن دور كنند. به همين‎دليل بعد از مدت كوتاهي كليه‌ها سنگ مي‌گيرند كه بسيار خطرناك هستند.

دركنار مصرف به ‌اندازه آب، شما بايد از سالم بودن آب هم مطمئن شويد. در برخي مواقع، به علت مصرف آب آلوده، شما دچار بيماري سنگ كليه مي‎شويد كه بسيار خطرناك است.

باتوجه به اينكه هر فردي به ۲ ليتر آب سالم در طول روز نياز دارد، بهتر است كه از آب معدني لاكچري اكساب استفاده كنيم كه هم قيمت به‌صرفه‌اي دارد و هم در همه جا در دسترس است.

خريد بهترين آب آشاميدني از اكساب

در اين مقاله سوال منظور از سختي آب چيست را به طور كامل بررسي كرديم. منظور از سختي آب وجود كلسيم و منيزيم است. سختي آب اگر بالا باشد خاصيت پاك كنندگي شوينده‌ها را كاهش مي‌دهد و باعث مي‌شود خروجي شسشتو ظرف و لباس حاوي لكه‌هاي خاكستري و زرد رنگي باشد.

براي از بين بردن سختي آب نيز مي‌توان از فيلتر پلي فسفات استفاده كرد و براي آشاميدن نيز آب مصرفي خود را از طريق آب آشاميدني اكساب كه بهترين آب سالم در ايران است تهيه كنيد.

خريد آب غني شده از اكسيژن

قبل از خريد آب غني شده از اكسيژن بايد بدانيد كه آب غني شده از اكسيژن چيست و چه مزيت هايي دارد؟

آب غني شده از اكسيژن يك محصول آب نسبتاً جديد است كه در طي فرآيند كنسرو سازي يا بطري سازي به آن اكسيژن اضافه مي شود. اكسيژن اضافه شده براي سلامتي فوايدي دارد از جمله كمك به بهبود انرژي بدن در حين ورزش، دفع سموم از كليه و  بدن. آب غني شده از اكسيژن كم كالري است.

از فوايد مهمي كه براي آب غني شده از اكسيژن مي توان نام برد، كمك به بهبود ترشحات لاكتات است. سوالتان اين است كه چگونه به اين ترشحات در حين ورزش كمك مي كند؟ جالب است بدانيد كه در طول ورزش كوتاه تا مدت طولاني كه بيش از 10 دقيقه ادامه داشته باشد، بدن شما براي توليد انرژي، لاكتات توليد مي كند.

با تجمع لاكتات در عضلات شما، اسيديته عضلاني نيز به همان نسبت افزايش مي يابد و در صورت كنترل نشدن ترشح لاكتات، باعث خستگي عضلات مي شود. بنابراين، پاكسازي لاكتات و اسيديته عضله در طول ورزش مداوم يك امر مهم است.بنابراين اگر برنامه ورزش كردن در روتين زندگي تان وجود دارد، نوشيدن آب غني شده از اكسيژن مي تواند براي تان مفيد باشد.

بنابراين با خريد آب غني شده از اكسيژن اكساب شاپ از طريق اينترنت و به صورت آنلاين، علاوه بر راحت بودن فرآيند خريد، مي توانيد از برندهاي معتبر فروشنده آب غني شده از اكسيزن با اطمينان خاطر، خريد كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۳:۱۶ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی