surmysuu
surmysuusurmysuu

با توجه به قابليت عايق بودن اين محصول در برابر آب  جايگاه ويژه اي در ساختمان سازي و ساخت دست شويي و حمام و آشپزخانه پيدا كرده است .اين صفحات الياف دار در ضخامت هاي مختلف و از ۴ تا ۱۸ ميليمتر قابل توليد و عرضه هستند و هر ضخامت كاربرد خاص خود را در سقف، كف، ديواره ها و … دارد . با  استفاده از فايبرسمنت برد در دستشويي و حمام مي توانيد سبك مدرن را در اين نقاط خانه خود به زيبايي اجرا كنيد و نگران نم و رطوبت نباشيد زيرا اين متريال در برابر نفوذ آب بسيار مقاوم مي باشد و با توجه به مزاياي زياد آن براي شما بسيار مقرون به صرفه مي باشد.

كاربرد فايبرسمنت برد در كف سازي دستشويي و حمام

 با توجه به اينكه مقاومت خمشي ورق فايبر سمنت پس از ۲۴ ساعت غوطه وري در آب انجام ميگيرد، خيس شدن ورق فايبر سمنت خللي در عملكرد سازه اي آن وارد نخواهد آورد. ورق فايبرسمنت از مقاومت بالايي در برابر رطوبت برخوردار است، كه باعث مي شود نصب آن حتي در شرايط داراي رطوبت زياد مانند مكان هايي مانند حمام و دستشويي آسيبي به ورق فايبر سمنت وارد نيايد.

چرا از فايبرسمنت برد در حمام و دستشويي استفاده كنيم؟

خصوصيات ضد رطوبت فايبر سمنت باعث مي شود اين محصول گزينه ايده آلي جهت محيط هاي مرطوب مانند حمام، دستشويي و آشپزخانه باشد. سازگاري عايق ها و همچنين سهولت نصب كاشي و سراميك از مزاياي ديگر اين محصول در كاربري محيط هاي مرطوب مي باشد.

اهميت كاربرد فايبرسمنت برد در حمام و دستشويي

همانطور كه مي دانيد در ايران همانند كشورهاي پيشرفته، شاهد استقبال كاربران از محصول فايبرسمنت برد (پانل سيماني اليافدار) مي باشيم . فايبرسمنت برد داراي فوايد زيادي است كه يكي از آن ها توانايي كنترل رطوبت و عدم انتقال آن به سازه است . به همين علت مي توان آن را در بخش هاي مرطوب ساختمان مانند حمام و سرويس هاي بهداشتي بكار برد . يكي از مشكلات در اين بخش ها عبور رطوبت و آب به سمت ديوارهاي ديگر ساختمان است كه برخي اوقات به تاسيساتي مانند برق و لوله هاي آب و گاز نيز آسيب مي رساند . بنابراين مي توان از مصالح فايبرسمنت برد استفاده كرد و از بروز مشكلاتي از اين دست جلوگيري كرد.

مزاياي استفاده از فايبر سمنت برد در حمام و دستشويي و مكان هاي مرطوب

در برخي موارد از طرح هاي زيباي مصالح فايبرسمنت برد براي سطح كف، ديوارها و سقف حمام و سرويس بهداشتي استفاده مي شود . با توجه به تنوع طرح و رنگي كه دارند مي توان به خوبي اين مصالح را مورد استفاده قرار داد و طرح هاي زيبا و باكيفيت ايجاد كرد. فايبرسمنت برد داراي يكسري مزايا است ، كه موجب محبوبيت آن ها شده است كه شامل موارد زير مي باشد.

جلوگيري از نم و رطوبت به فضاي بيرون

مهمترين خاصيت فايبرسمنت برد براي اين مكان ها ، عدم انتقال رطوبت به فضاي بيرون است . كاربرد اين مصالح موجب مي شود تا خيالتان از بابت اين مسائل راحت باشد. در ساختمان هايي كه امروزه وجود دارند و واحدها و طبقات مختلفي به هم مرتبط هستند ، برخي اوقات نشت آب از يك طبقه يا واحد براي ديگران نيز مشكلات زيادي به وجود مي آورد .
به همين علت بهتر است به جاي استفاده از مصالحي كه احتمال انتقال آب از كف حمام و سرويس بهداشتي وجود داشته باشد ، از فايبرسمنت برد استفاده كنيد ، كه هزينه هايي كه ممكن است براي تخريب يا تعويض تاسيسات و مصالح بايد در آينده داشته باشيد را به حداقل مي رساند .

مقاومت بالا سمنت برد در برابر مواد شوينده

با توجه به اينكه در قسمت هايي مانند سرويس بهداشتي و حمام به مقدار زيادي از مواد شوينده ي مختلف استفاده مي شود. به همين علت بهتر است به جاي اين كه از مصالحي استفاده كنيد كه در برابر اين مواد مقاومت كمي دارند و به مرور كيفيت خود را از دست مي دهند، از صفحات سيماني الياف دار فايبرسمنت برد بهره ببريد كه كيفيت بالايي دارند و اين كيفيت را در طول زمان از دست نمي دهند زيرا مقاومت بالايي در برابر اثرات اين مواد شوينده دارند و دچار اسيب نمي شوند.

عدم لغزندگي در حمام و دستشويي

مصالحي مانند فايبرسمنت برد به علت اين كه كاملا براق نيستند، حالت ليز و خاصيت لغزندگي نيز ندارند. به همين علت حوادثي مانند زمين خوردن در حمام به مراتب كمتر اتفاق مي افتد.

اجراي سقف كاذب و ديوارهاي تفكيك كننده ي فضاي داخلي

از اين مصالح مي توان به عنوان سقف كاذب و ديوارهاي تفكيك كننده ي فضاي داخلي استفاده كرد . از اين رو مي توان قسمت هايي مانند رخت كن و فضايي مخصوص ماشين هاي لباسشويي و مواردي از اين قبيل را با اين متريال در حمام هاي بزرگ اجرا كرد و با پوشش دادن تاسيساتي كه در بخش بالايي وجود دارند از آسيب به آن ها جلوگيري كرد .

مقرون به صرفه بودن خريد و نصب فايبرسمنت برد

هزينه ي خريد و نصب اين مصالح، نسبت به كاشي هاي گران قيمت كه مصالح ديگري نيز براي نصب آن ها بايد خريداري شود و در مجموع هزينه ي خريد و اجراي بالايي دارند ، مقرون به صرفه تر است .

نكته مهم در استفاده از فايبرسمنت برد در سرويس بهداشتي

اگر براي ساخت و باسازي حمام و دستشويي خود بدنبال متريالي مدرن و با كيفيت هستيد ما به شما فايبرسمنت برد را پيشنهاد مي دهيم زيرا با مزايايي از جمله عايق رطوبت بودن و مقاومت بالا و عدم لغزندگي خريد و نصب آن برايتان بسيار مقرون بصرفه مي باشد. با استفاده از اين محصول مي توانيد از فضاهاي پرت حمام و دستشويي فضاهاي قابل استفاده مانند رختكن و روشويي استفاده كنيد تا فضاي بزرگ تري را در اختيار داشته باشيد.

شركت مدرن سازان راديس اين اطمينان را به شما مي دهد كه فايبر سمنت، خانه شما را متحول خواهد كرد. اين محصول، يك سرمايه‌گذاري هوشمندانه در ساختمان است.  شما مي توانيد براي كسب اطلاعات مربوط به شروع كار با فايبرسمنت با شركت مدرن سازان راديس كه نماينده انحصاري فروش و اجراي فايبرسمنت و توليد كننده فايبرسمنت برد در ايران مي باشد در ارتباط باشيد . همين امروز با ما تماس بگيريد و از مشاوه هاي رايگان مجموعه راديس بهره مند شويد ، كارشناسان ما در تمامي ساعات شبانه روز پاسخ گوي شما عزيزان هستند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۹ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۰:۰۵ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی