surmysuu
surmysuusurmysuu

اگرچه پذيرش يك كتاب براي چاپ ممكن است دشوار باشد، اما نااميدكننده نيست. كلام چاپي هنوز قدرتمندترين شكل ارتباطي است و چاپ كتاب با وجود انقلاب الكترونيك هيچ نشانه اي از ناپديد شدن را نشان نمي دهد. برعكس، شواهد نشان مي دهد كه اين دو رسانه مكمل يكديگر هستند. بنابراين، اگرچه ناشران ممكن است غرق در پيشنهاد كتاب‌هاي جديد شوند و در پذيرش آنها محتاط به نظر مي‌رسند، اما هميشه به دنبال ايده هاي ناب هستند – ايده‌هاي اصلي كه به كتاب‌هاي پرفروش تبديل مي‌شوند.

نوشتن كار سختي است. براي اكثر مردم به طور طبيعي پيش نمي آيد. اگر اين اولين كتاب شما باشد، منبع اصلي درآمد شما نخواهد بود، بنابراين نوشتن بايد در اوقات فراغت شما انجام شود. اگر موفق به امضاي قرارداد شويد، توسط ناشر به شما نشان داده مي شود كه به موقع تحويل دهيد، و به طرز وحشتناكي بر سطح استرس شما مي افزايد. شما بايد از همان ابتدا تصميم بگيريد كه آيا نوشتن كتاب صرف وقت و انرژي شما خواهد بود يا خير.

نحوه ارسال پيشنهاد كتاب مرجع به يك ناشر

براي محققاني كه در اوايل تا اواسط دوران حرفه‌اي خود مقالات بسياري را در مجلات تأليف و منتشر كرده‌اند، اما هنوز كتابي را منتشر نكرده‌اند، ارائه يك پيشنهاد به ناشر مي‌تواند فرآيندي گيج‌كننده و دلهره‌آور به نظر برسد. اگر در حال بررسي يك پروژه كتاب هستيد اما مطمئن نيستيد كه چگونه آن را دنبال كنيد، اين مقاله شما را گام به گام در اين فرآيند راهنمايي مي كند. به نظر من در ابتاد با چاپ كتاب در تيراژ پايين شروع كنيد و سپس بعد از بازاريابي چاپ آن را ادامه دهيد.

دلايل نوشتن يا ويرايش كتاب مرجع

انتشار كتاب مرجع نقطه عطف مهمي در ايجاد تخصص شما در رشته شما و وسيله اي موثر براي كمك به دانش ارزشمند به رشته شما است. با يك كتاب مي توانيد تأثير ماندگاري داشته باشيد. يك كتاب از مزيت طول عمر طولاني تري نسبت به يك مقاله ژورنالي برخوردار است، و براي كتاب هايي كه خوب كار مي كنند، ناشر اغلب هر 3 تا 5 سال يك بار با نويسنده قراردادي براي چاپ هاي بعدي به روز مي بندد. در اين عصر ديجيتال، احتمالاً كتاب شما به صورت آنلاين و چاپي يا حتي فقط به صورت آنلاين منتشر مي شود. ناشران بزرگ فصل‌هاي جداگانه‌اي را براي خريد در دسترس قرار مي‌دهند، و اين راه ديگري است براي اينكه محتواي كتاب شما با استفاده‌هاي خاص به مخاطبان هدف گسترده‌تري برسد.

با مفهومي براي كتاب شروع كنيد

ديدگاه شما براي كتاب چيست؟ آيا به يك موضوع داغ در زمينه شما مي پردازد؟ آيا اولين مورد از نوع خود خواهد بود كه مروري جامع و بحث مفصلي از كاربردهاي يك رويكرد يا فناوري جديد ارائه مي‌كند؟ يا شايد دانش بنيادي را ارائه دهد و به عنوان مرجع «رفتن» براي يك موضوع عمل كند. شايد رويكردي چند رشته اي داشته باشد كه كاربردهاي يك روش شناسي را در رشته هاي مختلف پوشش مي دهد. اين مي تواند يك كتاب درسي باشد كه براي استفاده در كلاس درس طراحي شده و شامل مسائل و راه حل ها و ساير مطالب تكميلي باشد.

آيا همه فصل‌ها را مي‌نويسيد، در اين صورت نويسنده (يا نويسنده مشترك اگر با همكارتان كار مي‌كنيد)، يا براي هر فصل از مشاركت‌كنندگان درخواست مي‌كنيد، در اين صورت شما ويرايشگر خواهيد بود؟

چشم انداز شما هرچه باشد، به خاطر داشته باشيد كه كتاب شما نبايد صرفاً مجموعه اي از مقالات مجلات يا مقالات كنفرانس قبلاً منتشر شده باشد. يك كتاب بايد چيز جديدي ارائه دهد. اگرچه ممكن است فصل‌ها شامل تحقيقات و مطالعات موردي باشد كه در مقالات مجلات منتشر شده‌اند، سازمان كتاب به ارائه زمينه به اين محتوا كمك مي‌كند و فصل‌ها بايد بر روي يكديگر بنا شوند يا به شيوه‌اي منطقي با يكديگر گفتگو كنند.

پيدا كردن ناشر كتاب مرتبط

در مورد ناشران رشته خود كمي تحقيق كنيد. كاتالوگ هاي آنلاين و پلت فرم هاي انتشار آنها را مرور كنيد. آنها اخيراً چه كتاب هايي را در منطقه شما منتشر كرده اند؟ آيا مجموعه كتابي مرتبط با موضوع شما منتشر مي كنند؟ در كجاي ادبيات شكافي مي بينيد كه ممكن است ناشر به دنبال پر كردن آن باشد؟

بسياري از ناشران فرم‌هاي پيشنهاد كتاب خود را براي دانلود در وب‌سايت‌هاي خود در دسترس دارند، اما قبل از صرف زمان و تلاش براي آماده‌سازي پروپوزال، ايده خوبي است كه با ويراستار اكتساب‌ها (كه به عنوان ويراستار سفارشي و ويرايشگر انتشار نيز شناخته مي‌شود) تماس بگيريد. براي حوزه موضوعي شما تا دريابيد كه آيا آنها علاقه مند به دريافت پروپوزال براي موضوع شما هستند يا خير. ويراستار اكتساب‌ها مسئول برنامه‌ريزي كتاب‌هايي است كه در آن حوزه موضوعي در يك سال معين منتشر مي‌شوند. اغلب مي‌توانيد اطلاعات تماس ويرايشگر اكتساب‌هاي مربوطه را در وب‌سايت ناشر پيدا كنيد.

(عبارات موتور جستجو مانند «پيشنهاد كتاب [نام ناشر]» را وارد كنيد تا به مكان مناسب برسيد.) يا، برخي ناشران ممكن است يك صندوق پستي كلي را براي پيشنهادهاي كتاب فهرست كنند، و درخواستي از آن صندوق پستي به ويرايشگر مربوطه ارسال خواهد شد. . يك ايميل غيررسمي براي معرفي خود و بيان مختصر مفهوم كتاب شما براي شروع مكالمه كافي است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۱ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۹:۳۶ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی