surmysuu
surmysuusurmysuu

چنانچه مي خواهيد تجربه‌ي جديدي از سفر به شمال ايران داشته باشيد، حتماً سري به سد لفور بزنيد. تماشا از سد لفور صرفا به مشاهده از يك سد محدود نمي‌شود، بلكه در حوالي همين سد، بيشه سرسبز و بكر لفور قرار گرفته كه خودش و به تنهايي، ديدني‌هاي حيرت‌انگيزي دارد. در حوالي سد لفور، خبري از رستوران‌ها، هتل‌ها و مركزها خريد كردن لوكس نيست و مي‌توانيد در هوايي مطبوع و به دور از هياهيوي شهري، از درختان لذت ببريد

بهترين دوران رفتن به سد لفور

سد لفور نيز نظير همه‌ي جاذبه‌هاي طبيعي، در هر فصلي زيبايي مختص به خودش را دارد. در همه‌ي روز ها سال، مي‌توانيد به سد لفور برويد. در فصل بهار، فضاي سبز اطراف سد لفور و جنگل لفور سرسبز و زيباست و هواي آن دلنشين. در فصل تابستان مي‌توانيد از هواي گرم و آلوده‌ي شهر، به هواي پاكيزه و خُنك لفور پناه ببريد. در فصل پاييز، برگ‌هاي رنگارنگ فضاي سبز لفور زيبايي خاصي به طبيعت حوالي لفور مي‌بخشد. در فصل زمستان، درختان و دشت‌ها سپيد پوش مي شوند و منظره‌ي زيبايي را به وجود مي‌آورند. ولي به طور كلي، فصل‌هاي فصل بهار و تابستان بهترين روزگار به جهت مشاهده از سد لفور مي باشد و مسير دسترسي به سد لفور و آبشار لفور در زمستان فراوان دشوار خواهد بود. براي اجاره ويلا در لفور مي توانيد ويلاي گزينه نظر خود را در وبسايت گلستاني ها رزرو نماييد.

راه دسترسي به سد لفور

آدرس: استان مازندران، سوادكوه، دهستان لفور، حوزه‌ ديوتك

ولي سد لفور كجاست؟ سد لفور در استان مازندران در شهرستان سوادكوه شمالي و در بخش لفور قرار دارد. فاصله‌ي سد لفور تا تهران 263 كيلومتر است. چنانچه قصد داريد، از تهران راهي سد لفور شويد، در آغاز بايستي به سمت دماوند و فيروزكوه برويد. در جاده‌ي كتالان رانندگي كنيد. در مسيرتان، از شوراب، ورسك، پل سفيد، زير آب و شيرگاه عبور خواهيد كرد. پس از آن به سمت جاده شيرگاه – بابل‌كنار برويد. در مسيرتان، از كليج خيل و اسلام آباد نيز گذر خواهيد كرد. پس از آن به جاده‌ي گنج افروز مي‌رسيد. زمان رانندگي در اين جاده زيبا، مي بايست خيلي احتياط كنيد. در جاده گنج افروز، روستاي زيباي شيردار كلا قرار دارد. پس از شيرداركلا، بايد چندين روستاي ديگر، از پاراگراف قرآن تالار، شارقلت و عالم كلا را هم بايستي پشت سر بگذاريد تا در نهايت، به سد لفور برسيد. براي اجاره ويلا در سوادكوه با شماره 09114481870 وب سايت گلستاني ها تماس حاصل نماييد.

هزينه‌ي بليط و ساعت‌ها دسترسي

به جهت بازديد از سد لفور يا همان سد البرز نيازي به تنظيم بليط و پرداخت هزينه نيست. در هر ساعت از شبانه روز نيز كه دل‌تان بخواهد، مي‌توانيد از سد لفور بازديد كنيد. كليدي اين هم اكنون بهتر مي باشد كه در روشنايي هوا به اينجا برويد و بازديدتان را به ساعت ها تاريكي نيندازيد، به خصوص در نيمه‌ي دوم سال كه ايام كوتاه‌تر است. به جهت اجاره كلبه در شيرگاه ، قطعا كلبه آيتم نظر خويش را از 2 هفته قبل رزرو كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۱ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۶:۵۲ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی