surmysuu
surmysuusurmysuu

همانطور كه بارها در مقالات مختلف بيان كرديم يكي از مصالح نوين در صنعت ساخت و ساز كه مورد استقبال بسياري از افراد قرار گرفته فايبرسمنت است . مهندسين ساختمان به دليل مقاومت بالاي فايبرسمنت علاقه زيادي به استفاده از اين متريال در ساختمان سازي پيدا كرده اند و به گفته بسياري از  كارشناسان فايبرسمنت تا ۵۰ سال نياز به تعمير و تعويض ندارد.

با اين حال مي توان گفت اين متريال نوين قابل تعمير و تعويض است كه از اين جهت نيز مورد توجه قرار گرفته است. جايگزيني فايبرسمنت برد قديمي كاري بزرگ به نظر مي رسد ، اما خوشبختانه بسياري از صاحبان خانه فقط يك بار بايد اين كار را انجام دهند. اين مهم باعث مي شود كه انجام كار در اولين بار و پرداختن به پروژه قبل از آنكه منجر به تعميرات گران قيمت ديگري شود ، از اهميت بيشتري برخوردار باشد. در اين مقاله قصد داريم درباره اين موضوع كه آيا فايبرسمنت برد قابل تعمير و تعويض است؟ بيشتر صحبت كنيم.

آيا فايبر سمنت برد قابل تعمير و تعويض است؟

استفاده از فايبرسمنت در دنياي كنوني به مقدار چشمگيري افزايش يافته است. از خصوصيات بارز فايبرسمنت اين است كه مقاومت خوبي در برابر ضربه، تغييرات دمايي، رطوبت و آتش دارند و با گذشت زمان تغيير رنگ زيادي نمي دهند. استفاده از آنها در ساختمان ها به مقدار زيادي در هزينه ها صرفه جويي مي كند. چرا كه تا مدت هاي طولاني پس از نصب نيازي به تعويض و حتي تعمير و رسيدگي نيز ندارند.

محصولات فايبرسمنت حداقل تا چهل يا پنجاه سال كارآيي دارند و براي نماي منازل انتخابي بسيار زيبا و مقرون به صرفه هستند. با بروز علائمي كه در ادامه به بيان آنها مي پردازيم وقت آن رسيده است تا فايبر سمنت منزل خود را تعمير و تعويض كنيد. تعويض و تعمير اين متريال نوين بسيار راحت و مقرون به صرفه مي باشد و براي صاحبان ملكي با استفاده از فايبر سمنت جاي هيچ نگراني براي تعويض و تعمير آن نيست.

علائم تعويض و تعمير فايبرسمنت برد

با فرسوده شدن فايبرسمنت برد ، چرخه نگهداري از فايبرسمنت در نما بيروني يا داخلي منزل كوتاه مي شود. مقاومت فايبر سمنت برد به حديي بالا مي باشد كه ارزش آن را دارد كه اكنون به سادگي فايبرسمنت برد خود را تعويض و تعمير كنيد و تا چند سال آتي خيالتان از بابت تعمير و تعويض ساختمان خود راحت باشد. علائم تعويض و تعمير فايبرسمنت برد شامل موارد زير مي باشد:

فايبرسمنت برد شل يا در حال سقوط

فايبر سمنت هايي كه در حال سقوط از خانه هستند ديگر نمي توانند از ساختار زيرين محافظت كنند. برخي از نگراني هاي اصلي در مورد فايبرسمنت برد سست يا از دست رفته اين است كه رطوبت بيش از حد (مانند باران يا برف) و همچنين آفات مي توانند زير آن قرار بگيرند.عدم تعمير و تعويض به موقع فايبرسمنت برد اين عوامل مي توانند منجر به ايجاد طيف وسيعي از مسائل و تعميرات بالقوه گران قيمت شوند.

فايبرسمنت بردي كه دچار آسيب آفات شده

داركوب ها ، موريانه ها و ساير آفات فراتر از يك مزاحمت هستند ، آنها مي توانند صدمات جدي به  فايبرسمنت برد استفاده شده در خانه شما وارد كنند.

محو شدن رنگ سمنت برد

فايبرسمنت برد محو شده مي تواند ناخوشايند باشد. شما مي توانيد با مقايسه آن با خانه هاي اطراف بررسي كنيد كه آيا خانه شما متفاوت است. در حالي كه محو شدن به معناي اين نيست كه شما بايد در اسرع وقت فايبرسمنت برد خود را تعويض كنيد ، بهتر است شروع به بررسي گزينه هاي تعمير فايبرسمنت برد خود كنيد. يكي از روش هاي تعمير فايبرسمنت برد براي اين مشكل رنگ مجدد فايبرسمنت برد با استفاده از رنگ هاي مخصوص اين متريال مي باشد كه مي تواند جذابيت روز اول فايبر سمنت را برگرداند.

ترك خوردن فايبرسمنت برد

فايبرسمنت برد ترك خورده مي تواند باعث عدم جذابيت خانه شما، آسيب به جلوه بصري آن منطقه شود و نشانه اي است براي تعمير و يا تعويض فايبرسمنت برد. اگر فقط به مناطق كوچك صدمه وارد شود ، ممكن است فقط بتوانيد آن قطعات فايبر سمنت برد را جايگزين كنيد. اما آسيب گسترده ممكن است بدتر شود ، بنابراين اگر آن را در اطراف خانه خود مشاهده كرديد ، زمان آن فرا رسيده است كه براي تعويض جانبي كامل مشورت كنيد.

پوسيدگي فايبرسمنت برد

فايبرسمنت سال ها بصورت مداوم در معرض سرما و باد وباران و برف قرار دارد. آب و هواي نامناسب بعد از گذشت چند سال مي تواند باعث پوسيدگي فايبرسمنت باشد كه يكي از علامت هاي تعويض و تعمير فايبرسمنت مي باشد.اگر فايبرسمنت چوبي نرم يا خرد شده داريد ، مي تواند نشانه پوسيدگي باشد ، كه بايد زودتر آن را تعمير و رفع كنيد.

به وجود آمدن حباب بر روي سطح فايبرسمنت

اگر بر روي سطح فايبرسمنت برد  حباب هايي را مشاهده مي كنيد ،حتما قبل از گسترش آسيب ، اقدام به تعمير و تعويض آن كنيد. در صورت عدم رسيدگي به اين مشكل و ناديده گرفتن آن ،مي تواند باعث بروز مشكلات جدي تر شود و به ساختمان شما آسيب غير قابل جبراني وارد شود. راه حل طولاني مدت براي رفع اين مشكل اين است كه فايبرسمنت برد خود را با ماده مخصوص كه فايبرسمنت برد را قابل انعطاف و عايق در برابر رطوبت مي كند مجهز كنيد.

آيا مي توان تعويض و تعمير فايبرسمنت را خودمان انجام دهيم؟

به خاطر داشته باشيد براي تعمير و تعويض فايبر سمنت برد و رفع هريك از مشكلاتي كه در قسمت قبل مقاله بازگو كرديم بايد از كارشناسان متبحر در اين زمينه مشاوره و كمك بگيريد و به هچ وجه خودسرانه وارد عمل نشويد زيرا تعويض و تعمير فايبر سمنت برد نيازمند آموزش هاي خاصي مي باشد كه افراد عادي اينگونه آموزش هاي لازم را نگذرانده اند و اطلاعاي در اين زمينه ندارند و تعمير و تعويض بدون افراد كارشناس باعث متضرر شدن بيشتر مالك و آسيب هاي جدي به ساختمان مي باشد.

هزينه تعويض و تعمير فايبرسمنت برد چقدر است؟

با توجه به مقرون به صرفه بودن فايبرسمنت برد در خريد و نصب فايبرسمنت برد و اجراي آن و مقاومت بالاي آن در برابر رطوبت و حرارت بعد از گذشت چهل و پنجاه سال امكان دارد نياز به تعمير و تعويض داشته باشد كه بسيار آسان و راحت و كم هزينه مي باشد. براي اطلاع دقيق از قيمت تعويض و تعمير فايبرسمنت برد مي توانيد از كارشناسان مربوط به اين حوزه كمك بگيريد.

شركت مدرن سازان راديس اين اطمينان را به شما مي دهد كه فايبر سمنت، خانه شما را متحول خواهد كرد. اين محصول، يك سرمايه‌گذاري هوشمندانه در ساختمان است.  شما مي توانيد براي كسب اطلاعات مربوط به شروع كار با فايبرسمنت با شركت مدرن سازان راديس كه نماينده انحصاري فروش و اجراي فايبرسمنت و توليد كننده فايبرسمنت برد در ايران مي باشد در ارتباط باشيد . همين امروز با ما تماس بگيريد و از مشاوه هاي رايگان مجموعه راديس بهره مند شويد ، كارشناسان ما در تمامي ساعات شبانه روز پاسخ گوي شما عزيزان هستند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۱ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۳۴:۰۹ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی