surmysuu
surmysuusurmysuu

خريد پاكت جاروبرقي الكترولوكس مناسب مدل هاي1940, 1930, 1920, 1910, 5245, 5240, 5230, 5220 اگر بهترين برند جاروبرقي را در اختيار داشته باشيد، اما مجهز به پاكت جاروبرقي مناسبي نباشد، كيفيت و كارايي عملكرد دستگاه شما به شدن افت مي كند در نتيجه لازم است كه در انتخاب پاكت جاروبرقي دقت كافي داشته باشيد. پاكت جاروبرقي الكترولوكس و موندو يكي از برند هايي ست كه به دليل كيفيت و كارايي مناسب، توسط كاربران خانگي و صنعتي انتخاب مي شود. اين محصول كاربردي ضمن جمع آوري زباله و گرد و غبار، از جاروبرقي شما نيز محافظت مي كند. كد : 11026

ويژگي هاي پاكت جاروبرقي الكترولوكس

جنس الياف مرغوب
تعداد لايه 5
تعداد در بسته 5
مدل مربوط الكترولوكس
  • سازگاري با انواع جاروبرقي ها: اين محصول براي تمام جاروبرقي ها مناسب مي باشد. هر مارك و برند از جاروبرقي را كه در منزل داريد، مي توانيد از اين محصول استفاده نماييد. طراحي و توليد اين محصول به گونه اي ست كه با هر نوع برندي سازگاري دارد.
  • خاصيت ميكروب زدايي: اين پاكت ها، از نظر بهداشتي نمره بسيار خوبي دارد و قابليت و خاصيت ميكروب زدايي آن، نگراني شما را براي سلامت عزيزان و به ويژه فرزندانتان برطرف مي نمايد. پس با خيالي آسوده مي توانيد نسبت به خريد اين محصول اقدام نماييد.
  • قابل استفاده براي اماكن كوچك و بزرگ : براي فضاهاي كوچك و بزرگ نظير سوئيت و مراكز صنعتي طراحي شده است به اين معنا كه مي تواند جمع آوري زباله هاي موجود در فضا و اماكن بزرگ و كوچك را پوشش داد.
  • بدون ايجاد حساسيت : در توليد اين محصول از بهترين مواد اوليه كه الياف و پارچه، بكار رفته است كه به هيچ عنوان براي پوست دست شما حساسيت ايجاد نمي كند.
  • قيمت مناسب : با توجه به كارايي و ويژگي هاي منحصر به فردي كه اين محصول دارد، مي توان گفت در مقايسه با ساير پاكت هاي ديگر از قيمت مناسبي برخوردار است.
  • محافظت از جاروبرقي : اين محصول به گونه اي طراحي شده كه مانع ورود ذرات گرد و غبار به دستگاه جاروبرقي مي شود و به تعبيري ديگر با جذب ذرات آلوده و معلق در هوا، طول عمر جاروبرقي را افزايش مي دهد. در صورت استفاده از پاكت جاروبرقي بي كيفيت و نامناسب، دستگاه شما با جذب آلودگي، فشار زيادي را متحمل خواهد شد و طول عمر آن كاهش خواهد يافت و چيزي نخواهد گذشت كه از نظر فني دچار مشكل شده و كارايي اش را از دست خواهد داد.

خريد اينترنتي پاكت جاروبرقي الكترولوكس

توتك به عنوان يكي از بهترين مراكز ارائه دهنده خدمات خريد پاكت جاروبرقي الكترولوكس را به بهترين نحو ممكن براي شما فراهم خواهد كرد همچنين مي توانيد با شماره تماس درج شده در سايت، تماس گرفته و از مشاوره رايگان متخصصين اين سايت بهره مند شويد. پس از مشاهده جزئيات و ويژگي هاي اين محصول، آن را از طريق همين صفحه خريداري نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: چاپ مقاله
[ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۸:۴۸ ] [ surmysuu ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی